MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » pn sty 02, 2006 12:21 am
No to po spedzieniu prawie calego dnia pod jeepem mam dyski (hamulce) na tylnym moscie. Musze jeszcze troche czasu poswiecic zeby rzeczy poprawic i podregulowac tak jak bym chial, ale chyba wszystko jako tako na razie dziala. Czy hamuje lepiej niz moje 10" bebny? trudno mi powiedziec, chyba tak samo. Moze jak sie troche "zuzyja" okladziny to zacznie lepiej hamowac.
Czesci do zalozenia dyskow na tylny most (D44):
z Ford Crown Victoria plyta/talerz mocujacy, z Rubicon plytki dociskujace lozysko poloski do mostu, kalipry, dyski i okladziny rownierz z Ford Crown Victoria.
Troche czasu z wiertarka, ze szlifierka... no i jakoas wszystko pasuje

97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » pn sty 02, 2006 5:29 pm
Jak Ci to wyszło w kosztach? Gotowy dedykowany do wrangla kit z kosztami pośrednimi to około 760$ z transpotrem do Polski, zakładając że nie trafi na cło. Zastanawiałem się nad zaadaptowaniem używanego zestawu z granda.. koszt około 1000pln. Ale jak brak jakiejś specjalnej rónicy to chyba odpuszczę..
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » pn sty 02, 2006 5:39 pm
A myślałem, że coś fajnego o Dyskotece tu piszecie

-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » pn sty 02, 2006 5:57 pm
TTom pisze:Jak Ci to wyszło w kosztach? Gotowy dedykowany do wrangla kit z kosztami pośrednimi to około 760$ z transpotrem do Polski, zakładając że nie trafi na cło. Zastanawiałem się nad zaadaptowaniem używanego zestawu z granda.. koszt około 1000pln. Ale jak brak jakiejś specjalnej rónicy to chyba odpuszczę..
W sumie chyba mi wyszlo z $300 wraz z nowymi kaliprami i okladzinami: dysk mam ciagle ten ze zlomowca.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
-
stebel

- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stebel » pn sty 02, 2006 6:52 pm
TTom jesli chcesz usprawnic swoje hamulce w TJ to pomysl nad czyms takim:
http://www.redrock4x4.com/shop/products/554.html
Ja sie przymierzam w tym roku do tarczowych hamulcow na tyl ale caly czas mysle tez o tym systemie.
Si vis pacem para bellum.
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt sty 03, 2006 12:08 am
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » wt sty 03, 2006 9:51 am
XJeep pisze:
no i jego to wciagnelo....

powaga...

nie kłamie.... nic a nic....

jak jeepa kocham....
sprzedal jeepa i kupil disco...
cały czas ciemna strona mocy czycha na nas ale sie nie damy...
NIIIIGDYYYY....

"newer ewer"....

Oj tak - Bocian teraz dyszy i ma taka czarna czapke
Ale Ciebie to mamy na oku, chlopaku, oj, powaznie mamy na oku - objawy niepokojace wielce masz, mlody XJedi.

-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » wt sty 03, 2006 9:58 am
Tak! Bociek zdradzil jeepa, kupil disco i jeszcze nas tu przekonuje, ze dobrze zrobil, ale my sie nabrac nie damy!
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » wt sty 03, 2006 11:40 am
Voytass pisze:
Ale Ciebie to mamy na oku, chlopaku, oj, powaznie mamy na oku - objawy niepokojace wielce masz, mlody XJedi.

Szczególnie Ciebie młody XJpadawanie !
ciemna strona mocy zła bardzo , łatwo poddać się mozna i wszystkie nauki Rady zapomnieć !
Ale my trzymamy rękę na pulsie i tą mocną ręka przytrzymamy niektórych wahających się !
Prawda Xjeedi??
Michał Bartosiak
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » wt sty 03, 2006 11:43 am
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » wt sty 03, 2006 11:45 am
techmark nie podpuszczaj , dopiero co wybiłem chlopakowi HDJ-ota a Ty tu krecią robotę rozpoczynasz , daj mu zapomnieć, wyluzować, uspokoić skołatane nerwy i zakupić nowego XJ-ota

Michał Bartosiak
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » wt sty 03, 2006 11:54 am
a zobcz roczniki przebieg!!!!!
Ale wszyscy twierdzą, że toyki się nie psują....ale jak się spsują to na 5 napraw pipa wystarczy

Michał Bartosiak
-
SiMarco
-

- Posty: 158
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
- Lokalizacja: jeep.org.pl
Post
autor: SiMarco » wt sty 03, 2006 11:56 am
Za te kase to można z usejej ściągnąć graty i od nowa XJota złożyć !
No ale tojka pewnie ma ramę

XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » wt sty 03, 2006 11:57 am
ma i to od ciężarówki

Michał Bartosiak
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » wt sty 03, 2006 11:59 am
I AZ dwie gwiazdki w testach zderzeniowych NCAP!!!
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » wt sty 03, 2006 12:38 pm
intruz pisze:I AZ dwie gwiazdki w testach zderzeniowych NCAP!!!
Bo pieszego nie utulila, tylko rozjechala - sie nie liczy

-
jeep_user
-

- Posty: 223
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
- Lokalizacja: PACZKOWO
Post
autor: jeep_user » czw sty 05, 2006 2:11 pm
bartosiak pisze:techmark nie podpuszczaj , dopiero co wybiłem chlopakowi HDJ-ota a Ty tu krecią robotę rozpoczynasz , daj mu zapomnieć, wyluzować, uspokoić skołatane nerwy i zakupić nowego XJ-ota

mnie się też HDJ 80 cholernie podoba, jakbym planował wyprawę do Władywostoku to bym ciułał kasę, ale teraz XJocik mi wystarcza... objeżdżam seryjnego patrola na MTkach jak ta lala, czego chcieć więcej od tego auta??? Pewnie, że disco 300tdi też ma coś w sobie...
Ślepe zapatrzenie na jedną markę nieuchronnie prowadzi do schizofrenii...
Oby mój etap z XJ trwał długo, zadbam też żeby tak było z Xjeepem :lol
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » czw sty 05, 2006 2:30 pm
Michał Bartosiak
-
Nex...
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: ndz lis 06, 2005 4:33 pm
- Lokalizacja: Poznań-Jelenia Góra
Post
autor: Nex... » czw sty 05, 2006 5:12 pm
też bym zamienił ZJ na HDJ. Komfort jazdy jest na najwyższym poziomie. Nie polecam 4,2 bo to srtaszny mułek. Może 4,7 bendzynka lepiej robi?
ta wyprawa na władywostok to tylko we dwoje, z tyłu miejsca jak we wranglerze

za to kufer jak w dostawczaku

. Fajniutka jest osiemdziesiona

Jeep Grand Cherokee Limited ZJ V8; 4,5' RE, BFG MT 31'
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » czw sty 05, 2006 10:08 pm
bartosiak pisze:
Prawda Xjeedi??
jak najbardziej
Barcie ZetJobi ....
oby moc zawsze była z nami...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » czw sty 05, 2006 10:10 pm
jeep_user pisze:Pewnie, że disco 300tdi też ma coś w sobie...
taaaaaa.... siedzisz jak w URSUS'ie c330

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » czw sty 05, 2006 11:21 pm
XJeep pisze:jeep_user pisze:Pewnie, że disco 300tdi też ma coś w sobie...
taaaaaa.... siedzisz jak w URSUS'ie c330

Nareszcie.......... wrócił z dalekiej podróży ....... odzyskał widzę formę

Michał Bartosiak
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » czw sty 05, 2006 11:25 pm
XJeep pisze:
sprzedal jeepa i kupil disco...
Znaczy uciekl z tonacego okretu...

-
kejtar

- Posty: 315
- Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
- Lokalizacja: Westminster, California
Post
autor: kejtar » pt sty 06, 2006 5:52 am
wiecie co...... za czesto sie wloklem w terenie za disco zeby je doceniac. Jesli masz defender, to ok, masz o czym gadac... ale jesli disco, lepiej sie nie przyznawaj!
Temat dyskusji to hamulce tarczowe (niestety nie pamietalem ze po Polsku sie zwa tarczowymi, wiec zpolszczylem wyraz angielski i wyszly dyski).
No ale wracajac do tematu: chyba sie sprawuja tak samo a moze i nawet lekko lepiej. Trudno porownac i powiedziec, ale jak na razie jestem zadowolony.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość