MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » pn sty 02, 2006 7:39 pm
Napiszcie jak sie odkręca te odboje z przodu, bo obracają sie letko, a odkręcic ani myślą. Jeżeli jest jakaś nakrętka w środku to przerąbane, bo aby sie do niej dostać to z jednej strony przeszkadza bańka od klimy, a z drugiej ABS.
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pn sty 02, 2006 7:45 pm
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pn sty 02, 2006 7:46 pm
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » pn sty 02, 2006 9:05 pm
ok, ale jak potem przykręciłeś nowy odboj skoro przeciołeś orginalną srubę.
jakiś patent musze wymysleć, ale ja tego nie lubie

ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pn sty 02, 2006 9:35 pm
wywaliłem stara srube i wspawałem nowa

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » pn sty 02, 2006 10:28 pm
no ok, nową śrube do odboju to przyspawam, ale jak przyspawać nakrętkę w tej rurze ktora jest przy nadwoziu
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » wt sty 03, 2006 10:48 pm
wykręcał ktoś w grandzie te odboje, bo stoi u mnie na kanale jeep i nie wiem czy ciąć czy są na to inne sposoby aby to odkręcić.
W swoim nie robiłem tego bo już kupiłem z liftem i nie mam w tej materii doświadczenia a na błędach na wozku kumpla to nie chce się uczyć
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » śr sty 11, 2006 8:53 pm
Wynalazłem metodę do odkręcenia tych odbojow i nie trzeba nić ciąć, odkręcenie jednego zajeło mi ok 15min i kolega sie cieszy że żadnej zmoty nie musiałe mu robić

ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
Prest
-

- Posty: 1364
- Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Prest » śr sty 11, 2006 10:22 pm
No to pochwal się , po co mają inni amerykę odkrywać

FZJ80
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » sob sty 28, 2006 9:04 pm
Ponawiam propozycję pochwalenia się techniką, bo właśnie myślę nad drobnym liftem

Powiedzcie mi w ogóle jeśli możecie, czemu wymiana odbojów na większe jest tak istotna? Dodam, że jak już to chodzi o maks. 2".
I jeszcze jedno- na avtogardzie jest ten schemacik podkładek do ZJ-ta. Czy WJ ma to samo zawieszenie? Tzn. czy można zrobić takie same, czy czymś się różnią?
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » sob sty 28, 2006 11:33 pm
Eee w Twoim sprzęcie to spoko odkręcisz, jeszcze nie zdazyły sie zapiec, jak będziesz miał jakieć problemy to daj na PW
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz sty 29, 2006 11:40 am
Oki, spoko. Z wszelkim "tjuningiem" czekam na lato, a narazie tylko powolutku sonduję

Jak będzie problem to cię pomęczę, dzięki

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość