wielki problem martwiacy mnie od 2 tygodni
Moderator: Mroczny
wielki problem martwiacy mnie od 2 tygodni
po wyciagnieciu i ponownym wlozeniu silnika zaginela mi iskra
wszystkie czujniki halla sa ok cewka ok
prosze o pomoc auto juz u mnie stoi dwa tygodnie i nic
czy jest mozliwosc zeby kolo zamachowe pasowalo w kilku miejscach na wale????
wszystkie czujniki halla sa ok cewka ok
prosze o pomoc auto juz u mnie stoi dwa tygodnie i nic
czy jest mozliwosc zeby kolo zamachowe pasowalo w kilku miejscach na wale????
- Miskiller
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Re: odp
z tego co pamietam to wkrecony jest do silnika na polaczeniu ze skrzynia... latwo go skrzywic...benek23 pisze:czujnik halla wkrecony do skrzyni nie
ale zrob tak: wykrec czujnik, do kabla wn od cewki podlacz swiece i poluz ja na masie silnika, zakrec rozrusznikiem aby czujnik w aparacie wykonal pelny obrot... a potem czyms metalowym(klucz13) przesun przy koncowce czujnika... powinna przeskoczyc iskra... jezeli przeskoczy to uklad elektroniczny masz sprawny tylko skrzywiony czujnik nie trafia on w okienka wyciete w blasze przylkreconej do kola zamachowego...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
odp
no wiec tak
skrzynia polaczona z silnikiem jest za pomoca srob to oczywiste
no i ten czujnik jest o dlugosci ok 3 cm i jest wsuniety w otwor w skrzyni jego przesuniecie podczas wkladania skrzyni jest nie mozliwe impulsy ktore odczytiuje podczas krecenia silnikiem sa zmienne i raczej wykluczam jego uszkodzenie juz siwieje od dwoch tygodni przez tego cheerokiego pomysly sie koncza a tu dalej nic nie wiem juz gdzie kopac cewka i hall na aparacie tez ok prosze o pomoc
skrzynia polaczona z silnikiem jest za pomoca srob to oczywiste
no i ten czujnik jest o dlugosci ok 3 cm i jest wsuniety w otwor w skrzyni jego przesuniecie podczas wkladania skrzyni jest nie mozliwe impulsy ktore odczytiuje podczas krecenia silnikiem sa zmienne i raczej wykluczam jego uszkodzenie juz siwieje od dwoch tygodni przez tego cheerokiego pomysly sie koncza a tu dalej nic nie wiem juz gdzie kopac cewka i hall na aparacie tez ok prosze o pomoc
Re: pytanie
Jak juz ktos trafnie zauwazyl - nawet gdyby bylo - to iskra by i tak byla...benek23 pisze:czy jest mozliwe przykrecenie kola zamachowego w wiecej niz jednym polozeniu.
Przedewszystkim warto bylo by sprawdzic kody z ECU a puzniej sprawdzic oscyloskopem sygnal z czujnika polozenia walu...
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

Calowe zestawy oraz komplet torx bardzo się przydają... Tudzież uważać, aby śrubek nie gubić/urywaćArtur pisze:Podepne sie krótko do tematu jeepa , borykam sie z zamiarem nabycia szerokiego i mam tendencyjne pytanie do bardziej kumatych czy sruby gwinty w szerokim sa calowe czy trza calowych narzedzi zeby co kolwiek zrobic?

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Re: pyt
Przecież sam napisałeś, że "cewka jest ok". To którą w końcu cewkę sprawdzałeś, skoro teraz się pytasz, gdzie jest moduł zapłonowy ?benek23 pisze:gdzie moze byc umieszczony modul zaplonowy???
pomocy nie oge juz na niego patrzec jak tak stoi bez tej iskry zaczyna sie juz 3 tydzien a tu nic!!!!!!!!!!!!!!
pozdrowienia

Zrób jak koledzy mówią, sprawdź najpierw (najlepiej oscyloskopem) przebiegi na istotnych dla realizacji zapłonu czujnikach: obrotów oraz położenia wału. Sprawdź też obecność przebiegu kluczującego na wejściu modułu zapłonowego. Bez tego to sobie mozna gdybać, gdzie się iskra podziała. Czasem kable lubią się przełamywać u nasady (zwłaszcza jak się przy nich grzebie, i wtedy jest wielka kupa z sygnałem.
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
re
cewke sprawdzilem za pomoca akumulatora
szukam gdzie jest modul zaplonowy takie male gowno wielkosci pudelka po zapalkach a moze w tym modelu jest to zalane tym izolatorem co w komputerze na scianie grodziowej??????
szukam gdzie jest modul zaplonowy takie male gowno wielkosci pudelka po zapalkach a moze w tym modelu jest to zalane tym izolatorem co w komputerze na scianie grodziowej??????
umiejscowienie wszelkich modułów elektronicznych w Grandzie do 1996 i poniżej po 96 roku :
http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Chero ... odules.htm
http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Chero ... odules.htm
Michał Bartosiak
Nobartosiak pisze:umiejscowienie wszelkich modu³ów elektronicznych w Grandzie do 1996 i poni¿ej po 96 roku :
http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Chero ... odules.htm

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

co za pech
szkoda ze nie kumam pa russki
- mixio55
- jestem tu nowy...
- Posty: 84
- Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
mam schemat http://www.jeepxj4x4.com.pl/tech.htm
Winrarem a potem czymś co czyta pdf'y (Acrobar Reader).
Możesz też popatrzeć u mnie; http://www.gromady.krakow.pl/jeep/
Możesz też popatrzeć u mnie; http://www.gromady.krakow.pl/jeep/
'90/91 XJ 2.1TD Limited
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Chero ... _96_i6.gif
http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Chero ... nector.htm
Sa nr pinow na ECU (podpowiem ze 19 to cewka zaplonowa)
http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Chero ... nector.htm
Sa nr pinow na ECU (podpowiem ze 19 to cewka zaplonowa)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość