Co to za pompka?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Kudlatyg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: czw lis 25, 2004 3:18 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Co to za pompka?

Post autor: Kudlatyg » pn sty 09, 2006 9:20 pm

Witam.
Po prawj stronie nóg pasażera, a właściwie już w błotniku przy drzwiach jest jakaś pompka (tak sądze) Jest ona wyłączona z kostki z przekaźnikiem. Po podpięciu chodzi bez przerwy 9dość głośno) mimo wyłączonego zapłonu. Dochodzą do niej jakieś wężyki. Ja bym typował na pompkę cantralnego zamka (mój osobowy VW ma właśnie pneumatyczny). Wie ktoś co to takiego? Centralny działa i zdzwięku wydawanego przy zamykaniu/otwieraniu wychodzi mi że napewno nie jest pneumatyczny.
pozdrawiam

KEEPER
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: czw lis 13, 2003 3:54 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KEEPER » pn sty 09, 2006 9:41 pm

o ile się nie mylę to jest zasilania klapek systemu wentylacji bo działają one na podciśnienie.

pzdr
..::PICK ME UP::..

KEEPER
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: czw lis 13, 2003 3:54 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: KEEPER » pn sty 09, 2006 9:44 pm

o ile się nie mylę to jest zasilania klapek systemu wentylacji bo działają one na podciśnienie.

pzdr
..::PICK ME UP::..

Kudlatyg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: czw lis 25, 2004 3:18 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Kudlatyg » wt sty 10, 2006 11:48 am

Nie sądze.
Podciśnienie to chyba brane jest z kolektora ssącego. U mnie klapki działają a to ustrojstwo jest odlączone bo ciągle buczy jak się go zapnie...

Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: waltz » wt sty 10, 2006 12:21 pm

Gdyby nie te wężyki, to mógłbym pomyśleć, że to mechanizm anteny :D

Kudlatyg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: czw lis 25, 2004 3:18 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Kudlatyg » wt sty 10, 2006 8:46 pm

:oops: To to cuś (cherokee 91 limit) ma automatyczną antenkę??? To może te wężyki to poprostu kabelek antenowy.... kiepsko to widać. Muszę sprawdzić, ale fakt, nad tym czymś jest antenka teleskopowa

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt sty 10, 2006 8:56 pm

No pewnie że to silniczek anteny
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz sty 15, 2006 1:07 pm

panowie, nawiązując do tematu pompki i podciśnienia chciałem się podpiąć pod ten nieco już przykurzony post- otóż czy ktoś próbował zrobić pompkę do podciśnienia coby je uniezależnić od silnika? Bo na ten przykład zastanawiam się, czy jakby coś porobić w dolocie dla większego poweru (tzn. więcej luftu wpuścić) to czy to podciśnienie nie padnie...
Jeśli ktoś zrobił takie niezależne zasilanie układu podciśnienia to bardzo proszę o podpowiedź jak. Pozdrówka.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz sty 15, 2006 1:38 pm

Alternator zmienić na taki z pompką :roll: ?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz sty 15, 2006 1:39 pm

nie słyszałem dotąd o takim cudzie. A nie ma jakiegoś patentu małej pompki elektrycznej która by się włączała jakby było mało podciśninia?
Zresztą w WJ to ono już służy chyba tylko do ustawiania wentylacji, innego zastosowania nie znajduję...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
JeepFan
Posty: 779
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 7:41 pm
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: JeepFan » ndz sty 15, 2006 2:06 pm

Nie ma sensu nic takiego motać.
Podciśnenie jest "brane" zza przepustnicy a pomiędzy akumulatorem podciśnienia a gardzielą jest zaworek zwrotny.
Nawet jeśli zmodyfikujesz dolot to zawsze jest taki moment, że zdejmiesz nogę z gazu i przepustnica się zamknie a wtedy wystąpi maksymalne podciśnienie i akumulator podciśnienia zostanie "doładowany próżnią"

Szkoda tracić czas na takie przeróby.Lepiej się skoncentrować na czymś innym.
pzdr.

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz sty 15, 2006 2:12 pm

A no też prawda, nie uwzględniłem tego momentu domknięcia przepustnicy :oops:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości