Strona 1 z 1

part time

: wt sty 10, 2006 7:17 am
autor: margan
witam


Jak wygląda załączanie i odłączanie part time przy jeżdzie zimą asfalt-śliska nawierzchnia i odwrotnie. Niestety mój jeepek 2.1 td , a więc full time'u niet.

pozdro

margan

: wt sty 10, 2006 7:36 am
autor: grom
poprostu ciągniesz wajchą raz w jedną raz w drugą

: wt sty 10, 2006 9:17 am
autor: Stiopa
grom pisze:poprostu ciągniesz wajchą raz w jedną raz w drugą
:)21 :)21 :)21 :)2

: wt sty 10, 2006 9:42 am
autor: waltz
Możesz mieć jedynie problem z załączeniem jeśli masz rozłączaną przednią półoś. Potrafi mieć długą zwłokę.

: wt sty 10, 2006 11:00 am
autor: pan.boczek
producent zaleca, zeby zmiane robic przy predkosci nie wiekszej niz 80 km/h. ja sie do tego stosuje. 31 grudnia jechalem z Bialoegostoku do Wawy w zasadzie caly czas na 4H. Czasem jak droga byla czarna to zrzucalem na 2H. jak potrzebowalem zapiac 4H to zwalnielem do 80 km/h i wajha do siebie ;)

: wt sty 10, 2006 3:56 pm
autor: and
a ja caly czas pomykam na full i juz podalem ponad 200 k km i dopiero ostatnio mnie sie walek ataku zaczal rozpadac i przod glosno robi . cale te part cos tam nie pasi mi.

: wt sty 10, 2006 7:12 pm
autor: pezet
and pisze:a ja caly czas pomykam na full i juz podalem ponad 200 k km i dopiero ostatnio mnie sie walek ataku zaczal rozpadac i przod glosno robi . cale te part cos tam nie pasi mi.
Kurde, kiedys ty te 200 tys zrobil?
Wysiadasz czasem z samochodu?
:D

Ile lat ma twoj jeep?

: wt sty 10, 2006 8:30 pm
autor: and
pezet pisze:
and pisze:a ja caly czas pomykam na full i juz podalem ponad 200 k km i dopiero ostatnio mnie sie walek ataku zaczal rozpadac i przod glosno robi . cale te part cos tam nie pasi mi.
Kurde, kiedys ty te 200 tys zrobil?
Wysiadasz czasem z samochodu?
:D

Ile lat ma twoj jeep?
na tankowanie . :)21 :)21 :)21
w miedzy czasie mialem jeszcze granda i napykalem nimze 40 alem go musial oddac .
a moj KJ jest z 2001 roku. i z uwagi na te kilometry , ktore obnizyly jego wartosc (ktora jest i tak niska w jeepach) oraz jego bezawaryjnosc upalam go w terenie . :D
i tam moga inni gderac ze to ze tamto nie robi, nie wyglada itp a mi to tam jak na lato .
jade do roboty - pyk odpala zimno nie zimno , jade z zonka do rodziny - pach jedziemy wygodnie skora i klima , mam ochote na teren - jest wtopa ,MT ,tirfor ,liny . kochany samochod . teraz jak mu podam inne zderzaki, jakis lifcik,wyciagarke i bagaznik dachowy na trapy pewnie juz do rodziny nie pojazde .juz i tak sie na mnie dziwnie patrza jak na odmienca. ogolnie kochane , bezawaryjne auto i wbrew pozorom jak ktos wie jak nim latac to daje kupe radosci. :)2

: wt sty 10, 2006 8:55 pm
autor: mendelmax
And, ale on mówi wyraźnie o part timie ;) idąc tą drogą mogę powiedzieć, że mój jeep ma 80 tys. wyłącznie na 4x4 (quadra trac ;) )

: wt sty 10, 2006 8:56 pm
autor: pan.boczek
and pisze: na tankowanie
no i chyba na pisanie postow, skoro juz ponad 200 walnales od pazdziernika ;)

: wt sty 10, 2006 9:00 pm
autor: and
pan_boczek pisze:
and pisze: na tankowanie
no i chyba na pisanie postow, skoro juz ponad 200 walnales od pazdziernika ;)
:)21

: wt sty 10, 2006 9:07 pm
autor: and
mendelmax pisze:And, ale on mówi wyraźnie o part timie ;) idąc tą drogą mogę powiedzieć, że mój jeep ma 80 tys. wyłącznie na 4x4 (quadra trac ;) )
eee :oops: . rozgadalem sie i pokasztanilem . to ja na tym part nie latam bo mnie wnerwia (choc mam) . cos tam szarpal jak sie zalaczal ,wiec mam subiektywne odczucia .wiec prosze sie nimi nie kierowac. he he :D

: wt sty 10, 2006 9:14 pm
autor: pezet
@ and - czy KJ jest z przodu na wahaczach czy na moscie?

Chyba na wahaczach - a te mi sie zawsze zdawaly zbyt delikatne do mordowania w terenie. Nie ma z tym problemow?
Poza tym trudne do liftowania i motania.

Gdzies byl w sieci filmik jak z KJ po probie podjechania pod niby-gorke, odpada... reduktor :)
Ale moze byl zle przykrecony.

W kazdym razie - rzadko sie widuje w terenie takie nowe auta - i malo o nich wiadomo, czy nowoczesne rozwiazania rzeczywiscie sie sprawdzaja.

Moglbys robic za kierowce "testowego' :)

: wt sty 10, 2006 10:10 pm
autor: and
masz racje , ze trudno cos z nim zrobic na lifcie z przodu. wlasnie jestesmy na etapie zmian. zobaczymy jak wyjdzie .
a zawieszenie z przodu jest troche delikatne. padaja szybko swoznie .ale ogolnie autko daje sobie rade .wyglada delikatnie ale zawsze wracalem na kolach . nie wszystkie przeszkody mozna pokonac ale off road to zabawa i tak do tego podchodze. widzialem kilka fotek amerykanskich KJ po przerobkach. nawet nawet .
widzialem tez ten filmik . to byla porazka co ten kierowca zrobil. urwal reduktor na takiej popierdulce .