Strona 1 z 1
grand 4,7 2001
: śr sty 11, 2006 8:47 pm
autor: robert0707
czy ten samochod ma blokade mostow(napedzane sa 2 kola na osi)a jak tak to gdzie sie ja wlacza?? jestem posiadaczem auta od tygodnia:)
: śr sty 11, 2006 9:00 pm
autor: danielpoz
nic sie nie wlacza bo nie ma blokad
jest LSD ale to taka namiastka
: śr sty 11, 2006 9:02 pm
autor: WJ Jeep
Ma automatyczną blokadę jeśli to QuadraDrive
: śr sty 11, 2006 10:18 pm
autor: Tołdi
danielpoz pisze:nic sie nie wlacza bo nie ma blokad
jest LSD ale to taka namiastka
Nie ma LSD . Są blokady przodu i tyłu zasilane pompami gerotorowymi i działa to automatycznie
: śr sty 11, 2006 10:25 pm
autor: danielpoz
ale to sa 100% blokady czy takie badziewie jak LSD?
: śr sty 11, 2006 10:27 pm
autor: mendelmax
w teorii 100%, w praktyce to całkiem tyle raczej nie będzie, a jak już to raczej bardzo, bardzo rzadko, ale strzeliłbym że z 95%, ale to chyba styknie, nie?

: śr sty 11, 2006 10:31 pm
autor: danielpoz
no teoretycznie to super czyli taki WJ powienien robic lepiej niz wszystkie patrole i LC skoro ma blokady mostow i miedzyosiowy
: śr sty 11, 2006 10:34 pm
autor: Tołdi
nie jeździłem nigdy z LSD więc ciężko mi porównać. Jest to dobre rozwiązanie na śliskie, lekkie błotko, rewelacja na szutry ale w ekstremie do 100% nie ma żadnych szans. Do jazdy do której to auto wypuściła fabryka jest rozwiązaniem bdb. W końcu, bądźmy szczerzy, Jeep do extremy się nie nadaje.
Zapomniałem dodać że taka sama blokada jest w mechanizmie międzyosiowym.
: śr sty 11, 2006 10:39 pm
autor: danielpoz
w pewnych modelach tak
: śr sty 11, 2006 10:48 pm
autor: mixio55
Tołdi pisze: W końcu, bądźmy szczerzy, Jeep do extremy się nie nadaje
a to ci dopiero

: śr sty 11, 2006 10:50 pm
autor: solt
mixio55 pisze:Tołdi pisze: W końcu, bądźmy szczerzy, Jeep do extremy się nie nadaje
a to ci dopiero

jak mu wypierdzielisz polofe fabryki i zamienisz to na sprzet HD to inna gadka, ale my tu se raczej o 90% fabrycznych pitolimy

: śr sty 11, 2006 11:15 pm
autor: mendelmax
Zgadza się, że WJ musi na tym targać nieźle, ale nigdy tak skutecznie jak zwykłą manualna blokada, bo jak wtopisz to trza dać gaz, wtedy dopiero pompa ładuje to sprzęgło i dopiero wtedy możesz się wykaraskać. Poza tym, niestety nie samymi blokadami się żyje, więc brakuje napewno trochę prześwitu, ramy, masa spora itd.