Strona 1 z 2
zobaczcie co nas czeka
: sob sty 14, 2006 1:51 pm
autor: jas81
: sob sty 14, 2006 2:06 pm
autor: Eskapada
mnie sie podobaja
wypitol 1 zdjecie i daj link

: sob sty 14, 2006 2:07 pm
autor: PIECH
ble....
Z zewnątrz może i człowiek przyzwyczaiłby się ale w środku tragedia.
Pozdr
: sob sty 14, 2006 3:27 pm
autor: mendelmax
brzydkie jak półtora nieszczęścia, ale to drugie może nawet nieżle w terenie robić, bo nawet welurków nie szkoda

: sob sty 14, 2006 3:32 pm
autor: Pucha
Te ktore widac na forum sa paskude

Ale ten Rescue, do ktorego podales link na poczatku bardzo mi sie podoba

Tutaj do niego wiecej linkow, jakby ktos chcial
http://moto.money.pl/go/110__Galeria_Je ... 27__2.html
http://moto.money.pl/go/110__Galeria_Je ... 25__2.html
: sob sty 14, 2006 3:44 pm
autor: Nex...
terenowy smart? dlaczego nie
na miasto miodzio

: sob sty 14, 2006 5:24 pm
autor: misman
Hm. Ciekawe, czy te dziurawe siedzenia są wygodne...

: sob sty 14, 2006 6:06 pm
autor: Eskapada
misman pisze:Hm. Ciekawe, czy te dziurawe siedzenia są wygodne...

posiedz w parku na ławce albo przejdz tramwajem to bedziesz wiedział

: sob sty 14, 2006 6:53 pm
autor: Marrr
Projekty Rescue pokazywali już dawno temu - jak by weszło do produkcji to chyba byłaby świetna wyprawówka

: sob sty 14, 2006 7:55 pm
autor: pezet
Brak tapicerki => latwo umyc karcherem
Ten Treo ma dobre katy natarcia i zejscia.
A ten mi sie bardzo podoba:

: sob sty 14, 2006 8:05 pm
autor: vandall1
Treo: bulwar na Kalifornię
Rescue:cos dla nas

: sob sty 14, 2006 8:07 pm
autor: mendelmax
Rescue to taki w skrócie mówiąc lepszy wrangler, czyli jest
Ale pociesze was- w znamienitej większości nas nie będzie na niego stać

: sob sty 14, 2006 8:20 pm
autor: pezet
vandall1 pisze:Treo: bulwar na Kalifornię
Rescue:cos dla nas

Zapomnialem przy tym Treo dodac:

: sob sty 14, 2006 8:58 pm
autor: Damian
mendelmax pisze:Rescue to taki w skrócie mówiąc lepszy wrangler, czyli jest
Jest naprawdę niezły jeśli chodzi o wygląd, klasyk
Ktoś zna szczegóły techniczne? Zastosowany silnik, rozwiązanie napędu? Ze zdjęć wynika że ma oba mosty sztywne i zawias sprężyna+wzdłużne wahacze

no, no, no

: sob sty 14, 2006 9:02 pm
autor: czesław&jarząbek
sztywne mosty, sprężyny, dwie wyciągarki, koła 36", jakiś wielki widlasty diesel...coś takiego ziewali o ile pamiętam
generalnie to wielkie auto jest
: sob sty 14, 2006 10:37 pm
autor: Stalker
"wielki widlasty diesel"

widac ,ze nawet amerykance zauwazaja co dobre
w koncu bedzie cos normalnego do napedzania samochodu , a nie jakieś popychane wachą gnioty, dodatkowo u nas smierdzące gazem jak stara kuchenka

: sob sty 14, 2006 11:30 pm
autor: Prest
Pod linkiem jest również zdjęcie z otwartą maską i wcale na widlasty silnik to nie wygląda

,jakąś rzędówkę zafasonowali.
: sob sty 14, 2006 11:36 pm
autor: pezet
Ona nawet jakos R6 4.0 przypomina
Co do diesla - H1 to diesel, choc amerykancki...
: ndz sty 15, 2006 12:18 am
autor: JeepYJ
Koła 37"
Rozstaw osi 312 cm
Możliwość podniesienia zawieszenia o 4" przy brodzeniu
3-wymiarowa mapa i nawigacja
Pod podwoziem umieszczone kamery ułatwiające pokonywanie przeszkód
Telefon Satelitarny
Kamery termiczne ułatwiające wyszukiwanie ofiar
Zdalne wyciągarki (przód i tył)
Video cyfrowe z możliwością satelitarnej transmisji obrazu
takie tam...
ja tylko tego video w swoim jeszcze nie mam

: ndz sty 15, 2006 12:18 am
autor: jas81
http://www.dieselstation.com/wallpapers ... ue-010.jpg
http://www.dieselstation.com/wallpapers ... ue-011.jpg

5.9 w dieslu, 239 kW, 752 Nm, Geländeuntersetzung 70:1

przetłumaczcie
W standardzie: opony 37'', zdolne do jazdy po przebiciu, cisnienie powietrza dostosowywane do warunkow na drodze, wysokosc zawieszenia regulowana podczas jazdy, zdalnie sterowane wyciagarki z przodu i z tyłu, różne bajery oświetlenia otoczenia pojazdu, kamery termiczne, możliwość transmisji satelitarnych i wiele wiele innych potrzebnych w terenie rzeczy.. albo i nie, kto co lubi

Radstand 3106 mm
Länge 4991 mm
Ueberhang vorn 693 mm
Ueberhang hinten 975 mm
Breite 2032 mm
Höhe mit Dachträger 2167 mm
Leergewicht 2495 kg
: ndz sty 15, 2006 12:22 am
autor: wupasek
a czy w standardzie jest Hercules zeby po niego przylecial jak sie zesra?

: ndz sty 15, 2006 12:30 am
autor: jas81
wupasek pisze:a czy w standardzie jest Hercules zeby po niego przylecial jak sie zesra?

kolega ma jakieś złe wspomnienia

: ndz sty 15, 2006 12:36 am
autor: wupasek
nie
tylko przeczucie

: ndz sty 15, 2006 12:49 am
autor: Eskapada
wupasek pisze:a czy w standardzie jest Hercules zeby po niego przylecial jak sie zesra?

taki wypas to ma Maybach

: ndz sty 15, 2006 5:27 pm
autor: LAREDO
gdy za 15 lat RESCUE będzie w cenie mojego syfa na pewno go wymieię. Jeśli dobrze pamiętam moment obr. to 1000 Nm. Czytałem o nim i wg mnie jest ok.