Dlaczego nie pali
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz sty 22, 2006 3:36 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska (lubelskie)
Dlaczego nie pali
Mam jeep-a grand cheeroke 1999 3.1 td. nie ciagnie paliwa ze zbiornika. pompa sprawna, filtr w porzadku. Na krotko z banki ciagnie paliwo i pali, ale ze zbiornika nie idzie. Paliwo bylo lentnie ale samochod stoi w garazu wiec nie zamarzlo. Moze wiecie co moze byc i jak mozna wyciagnac zbiornik.
Grand Cheeroke 1999 3.1 td
To ja się też podepnę - pierwszy raz od kupna (teraz ca. - 20 st) mój jeep ma problemy z rozruchem na zimno - takie same jak przy przełączeniu na zimnym na gaz i szybkim wyłączeniu - tak jakby zalewało go coś ? - benzyna? czy gaz? Znajomy miał coś podobnego w płaskim i mówi, że problem znikał, kiedy przed wyłaczeniem silnika ostatnie kilkaset metrów przełączał się na benzynę - czy ktoś ma podobne objawy? - czy to po prostu za niskie temeratury na gaz, czy coś innego. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku - pierwsza diagnoza tzw telefoniczna mojego kumpla i speca - być może walnięty czujnik temperatury. Co o tym sądzicie?
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Re: Dlaczego nie pali
A ten przewód na krótko z bańki to podpinasz przed czy za filtrembarmanek pisze:Mam jeep-a grand cheeroke 1999 3.1 td. nie ciagnie paliwa ze zbiornika. pompa sprawna, filtr w porzadku. Na krotko z banki ciagnie paliwo i pali, ale ze zbiornika nie idzie. Paliwo bylo lentnie ale samochod stoi w garazu wiec nie zamarzlo. Moze wiecie co moze byc i jak mozna wyciagnac zbiornik.

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Wstyd się przyznać ale jeszcze nie założonemel pisze:Adamek tak się od niechcenia w niedzielę zapytam jak tam sprężynki hę?![]()

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz sty 22, 2006 3:36 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska (lubelskie)
Re: Dlaczego nie pali
Ten przewód podpinam do filtra w miejsce zasilania ze zbiornika. Wchodzilem pod samochod i wszystkie przedowy sa drozne. Jedynie jak sprezarka tloczylem powietrze do w przewod zasilajacy do zbiornika paliwa to nie bylo przejscia, uwazam ze na ''smoku'' (sondzie) paliwa w zbiorniku jest zawalone sitko parafina... Jest mozliwe cos takiego??Adamek pisze:
A ten przewód na krótko z bańki to podpinasz przed czy za filtrem
Grand Cheeroke 1999 3.1 td
Pytałem dlatego, bo chciałem wykluczyć zawór przy filtrze, w takim przypadku faktycznie szukać musisz coś w przewodach lub w samym zbiorniku.
Parafina
hmm, jest to mozliwe że zasyfienie powstało i nie ciągnie paliwka.
Parafina

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Sprobuj przeresetowac ECU i sprawdzic czy problem zniknie (nie na dlugo pewnie).mel pisze:To ja siê te¿ podepnê - pierwszy raz od kupna (teraz ca. - 20 st) mój jeep ma problemy z rozruchem na zimno - takie same jak przy prze³±czeniu na zimnym na gaz i szybkim wy³±czeniu - tak jakby zalewa³o go co¶ ? - benzyna? czy gaz? Znajomy mia³ co¶ podobnego w p³askim i mówi, ¿e problem znika³, kiedy przed wy³aczeniem silnika ostatnie kilkaset metrów prze³±cza³ siê na benzynê - czy kto¶ ma podobne objawy? - czy to po prostu za niskie temeratury na gaz, czy co¶ innego. Dzieje siê tak tylko na zimnym silniku - pierwsza diagnoza tzw telefoniczna mojego kumpla i speca - byæ mo¿e walniêty czujnik temperatury. Co o tym s±dzicie?
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

- Bartek 4.7
-
- Posty: 218
- Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
- Lokalizacja: Gąbin
Zawór ci zamarzamel pisze:To ja się też podepnę - pierwszy raz od kupna (teraz ca. - 20 st) mój jeep ma problemy z rozruchem na zimno - takie same jak przy przełączeniu na zimnym na gaz i szybkim wyłączeniu - tak jakby zalewało go coś ? - benzyna? czy gaz? Znajomy miał coś podobnego w płaskim i mówi, że problem znikał, kiedy przed wyłaczeniem silnika ostatnie kilkaset metrów przełączał się na benzynę - czy ktoś ma podobne objawy? - czy to po prostu za niskie temeratury na gaz, czy coś innego. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku - pierwsza diagnoza tzw telefoniczna mojego kumpla i speca - być może walnięty czujnik temperatury. Co o tym sądzicie?

Gaś na benie i problem zniknie
No właśnie - Bartek 4.7 - na taki powód wskazuje mój znajomy czyli, że powinno to dotyczyć wielu użytkowników gazu - w szczególności, nie wiem - instalacje starszej generacji. Teraz testuję wariant z przełączaniem na bene przed zgaszeniem silnika - dam znać jakie efekty.
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- Bartek 4.7
-
- Posty: 218
- Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
- Lokalizacja: Gąbin
jeszcze dodam że nie zaszkodzi przeczyścić parownik. często syf się tam nazbiera i blokuje zawór. jak do tego dojdzie niska temperatura to problem murowany.mel pisze:No właśnie - Bartek 4.7 - na taki powód wskazuje mój znajomy czyli, że powinno to dotyczyć wielu użytkowników gazu - w szczególności, nie wiem - instalacje starszej generacji. Teraz testuję wariant z przełączaniem na bene przed zgaszeniem silnika - dam znać jakie efekty.
- Mechatronik
- jestem tu nowy...
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:19 pm
- Lokalizacja: Kraków
Witam..
Syf na smoku lub parafine można wypłukać strumieniem z strzykawki najlepiej antyżelu w przeciwną stronę do przepływu. Przy okazji sprawdź system odpowietrzania zbiornika bo to daje bardzo podobny efekt.
Pozdrawiam..
Syf na smoku lub parafine można wypłukać strumieniem z strzykawki najlepiej antyżelu w przeciwną stronę do przepływu. Przy okazji sprawdź system odpowietrzania zbiornika bo to daje bardzo podobny efekt.

Pozdrawiam..
Fregata pod pełnymi żaglami i Jeep na szlaku - TO JEST TO....Cherokee Limited 4.0 LPG \ 1990
No to tak podsumowując - otóż okazało się, że oczywiście mam za mało borygo w układzie - na samym dnie wyrównawczego - płyn uzupełniony - problem chyba opanowany - co ciekawiej tak sobie zrobiłem dobrze (ładując akumulator), że zamiast elektrolitu wlałem to co było w bańce po elektrolicie - najprawdopodobniej rozpuszczalnik
- efekt - wymieniłem aku - więc pali jak igła, ale co kasa bez sensu wywalona
Tak to już jest - zanim nie spróbujesz na węch albo na smak
to lepiej nic nie rób (to do siebie ofkors). Jak się jednak nic nie zmieni to jadę w takiej kolejności - czujnik temepratury, a następnie krokowy.
Niestety WJeep - ten sklep ma krokowe po 360 zyla więc chyba mega promocja już się skończyła.


Tak to już jest - zanim nie spróbujesz na węch albo na smak

Niestety WJeep - ten sklep ma krokowe po 360 zyla więc chyba mega promocja już się skończyła.
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość