MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » wt sty 24, 2006 6:26 pm
Wytłumaczy mi ktoś czym sie rożni w jeepie skrzynia japońska od chryslerowskiej, jak rozpoznać która jest która i czy jest jakaś różnica w jezdzie. wiem ze w jeep cheeroke występowały japońskie a czy w grandach 94-98 też były wsadzane.
Słyszałem że skrzynie japońskie są trwalsze, ale czy napewno.
Napewno to wiem że wymiana oleju jest w japońskich tansza bo jest tanszy filtr.
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » wt sty 24, 2006 7:18 pm
wlasnie do AW4 jest drozszy filtr ale mozna go uzyc powtornie
nie slyszalem o ZJ z japonska skrzynia wiec pewnie takich nie bylo
a poznac mozna w srodku po mlotku i w japonskiej masz 1-2,3 a w chryslera 1,2
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » wt sty 24, 2006 9:05 pm
w rocznikach 93-94 z 4,0 silnikiem były AW4
ale to ewenement
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » wt sty 24, 2006 9:49 pm
ja mam 94 ale VIN mowi 95 i mam skrzynke usa
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » wt sty 24, 2006 10:59 pm
ja mam 94 ale VIN mowi 95
To zapewne masz zbudowany pomiedzy wrzesniem a grudniem 94, czyli rocznik 95 (naklejka na drzwiach nie sluzy do okreslania rocznika tylko jako wyznacznik daty produkcji, bo normy sa okreslane w USA np. jako obowiazujace dla aut wybudowanych po lipcu 2006 itp., a nie rocznikowo). Albo przeszczep

1992 Jeep Cherokee Limited

-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » wt sty 24, 2006 11:05 pm
danielpoz pisze:wlasnie do AW4 jest drozszy filtr ale mozna go uzyc powtornie
nie slyszalem o ZJ z japonska skrzynia wiec pewnie takich nie bylo
a poznac mozna w srodku po mlotku i w japonskiej masz 1-2,3 a w chryslera 1,2
To w takim razie w jeepach z japonską skrzynką nie ma przełącznika OD bo jak przełączymy na D to jest właśnie 4rka, no chyba że japonskie są 5cio biegowe
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » śr sty 25, 2006 7:28 am
Greg_pl pisze:ja mam 94 ale VIN mowi 95
To zapewne masz zbudowany pomiedzy wrzesniem a grudniem 94, czyli rocznik 95 (naklejka na drzwiach nie sluzy do okreslania rocznika tylko jako wyznacznik daty produkcji, bo normy sa okreslane w USA np. jako obowiazujace dla aut wybudowanych po lipcu 2006 itp., a nie rocznikowo). Albo przeszczep

w brifie wbite BJ 1994 i tylko z tym byl problem zeby przeskoczyc
znaczy sie dalo by sie bo wszystko idzie ale nie przy takim wiekowym aucie bo sie nie oplaca

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » śr sty 25, 2006 7:29 am
JGC pisze:danielpoz pisze:wlasnie do AW4 jest drozszy filtr ale mozna go uzyc powtornie
nie slyszalem o ZJ z japonska skrzynia wiec pewnie takich nie bylo
a poznac mozna w srodku po mlotku i w japonskiej masz 1-2,3 a w chryslera 1,2
To w takim razie w jeepach z japonską skrzynką nie ma przełącznika OD bo jak przełączymy na D to jest właśnie 4rka, no chyba że japonskie są 5cio biegowe
na to wychodzi ze nie maja OD
japonskie tez sa 4 biegowe

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr sty 25, 2006 8:48 am
D to wlasnie 4ka z blokada konwentera
3ka to wylaczenie OD
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » czw sty 26, 2006 9:18 pm
Czy AW4 były tylko w 4.0??
A jakie skrzynie były w 5.2??
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » czw sty 26, 2006 11:24 pm
widziałem kilka jeepków
kilka widziałem od dołu
ale nie widziałem żadnego 5.2 z AW4
4.0 tak
sztuke jedną
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » czw sty 26, 2006 11:33 pm
To jak w takim razie jak rozpoznać jaka jest skrzynka w jeepie??
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » czw sty 26, 2006 11:42 pm
najprościej to chyba po tym jak wchodzi miarka do skrzyni i po kształcie miski
jeśli miarka wchodzi do miski to AW4 jesli do skrzni to A500/518
jesli miska jest prostokatna to AW4 jesli kwadratowa z ścietym rogiem to A500, a jesli z wystajacym rogiem A518
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » pt sty 27, 2006 9:48 am
a czym sie roznia 500 i 518?
pomijam ksztalt miski

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » pt sty 27, 2006 11:27 am
danielpoz pisze:a czym sie roznia 500 i 518?
pomijam ksztalt miski

Nr. w nazwie

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » pt sty 27, 2006 12:14 pm
sterowanie jest takie same
i nic pozatym
mechanicznie jest 518 mocniejsza, wszystkie tryba, tarczki,planetarki są wieksze niż w 500
generalnie 518 jest lepsza
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
-
JGC
-

- Posty: 158
- Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: JGC » ndz lut 05, 2006 10:40 pm
a jakie oznaczenie ma japonska skrzynia
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » pn lut 06, 2006 2:59 pm
japońska to AW4 lub A340, oznaczenia są różne
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości