skrzynia automat

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
JGC
 
 
Posty: 158
Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
Lokalizacja: Lublin

skrzynia automat

Post autor: JGC » wt sty 24, 2006 6:26 pm

Wytłumaczy mi ktoś czym sie rożni w jeepie skrzynia japońska od chryslerowskiej, jak rozpoznać która jest która i czy jest jakaś różnica w jezdzie. wiem ze w jeep cheeroke występowały japońskie a czy w grandach 94-98 też były wsadzane.
Słyszałem że skrzynie japońskie są trwalsze, ale czy napewno.
Napewno to wiem że wymiana oleju jest w japońskich tansza bo jest tanszy filtr.
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt sty 24, 2006 7:18 pm

wlasnie do AW4 jest drozszy filtr ale mozna go uzyc powtornie

nie slyszalem o ZJ z japonska skrzynia wiec pewnie takich nie bylo

a poznac mozna w srodku po mlotku i w japonskiej masz 1-2,3 a w chryslera 1,2
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » wt sty 24, 2006 9:05 pm

w rocznikach 93-94 z 4,0 silnikiem były AW4
ale to ewenement
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt sty 24, 2006 9:49 pm

ja mam 94 ale VIN mowi 95 i mam skrzynke usa
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » wt sty 24, 2006 10:59 pm

ja mam 94 ale VIN mowi 95
To zapewne masz zbudowany pomiedzy wrzesniem a grudniem 94, czyli rocznik 95 (naklejka na drzwiach nie sluzy do okreslania rocznika tylko jako wyznacznik daty produkcji, bo normy sa okreslane w USA np. jako obowiazujace dla aut wybudowanych po lipcu 2006 itp., a nie rocznikowo). Albo przeszczep :wink:
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
JGC
 
 
Posty: 158
Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JGC » wt sty 24, 2006 11:05 pm

danielpoz pisze:wlasnie do AW4 jest drozszy filtr ale mozna go uzyc powtornie

nie slyszalem o ZJ z japonska skrzynia wiec pewnie takich nie bylo

a poznac mozna w srodku po mlotku i w japonskiej masz 1-2,3 a w chryslera 1,2
To w takim razie w jeepach z japonską skrzynką nie ma przełącznika OD bo jak przełączymy na D to jest właśnie 4rka, no chyba że japonskie są 5cio biegowe
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » śr sty 25, 2006 7:28 am

Greg_pl pisze:
ja mam 94 ale VIN mowi 95
To zapewne masz zbudowany pomiedzy wrzesniem a grudniem 94, czyli rocznik 95 (naklejka na drzwiach nie sluzy do okreslania rocznika tylko jako wyznacznik daty produkcji, bo normy sa okreslane w USA np. jako obowiazujace dla aut wybudowanych po lipcu 2006 itp., a nie rocznikowo). Albo przeszczep :wink:
w brifie wbite BJ 1994 i tylko z tym byl problem zeby przeskoczyc

znaczy sie dalo by sie bo wszystko idzie ale nie przy takim wiekowym aucie bo sie nie oplaca :wink:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » śr sty 25, 2006 7:29 am

JGC pisze:
danielpoz pisze:wlasnie do AW4 jest drozszy filtr ale mozna go uzyc powtornie

nie slyszalem o ZJ z japonska skrzynia wiec pewnie takich nie bylo

a poznac mozna w srodku po mlotku i w japonskiej masz 1-2,3 a w chryslera 1,2
To w takim razie w jeepach z japonską skrzynką nie ma przełącznika OD bo jak przełączymy na D to jest właśnie 4rka, no chyba że japonskie są 5cio biegowe
na to wychodzi ze nie maja OD

japonskie tez sa 4 biegowe :lol:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr sty 25, 2006 8:48 am

D to wlasnie 4ka z blokada konwentera

3ka to wylaczenie OD
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
JGC
 
 
Posty: 158
Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JGC » czw sty 26, 2006 9:18 pm

Czy AW4 były tylko w 4.0??
A jakie skrzynie były w 5.2??
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » czw sty 26, 2006 11:24 pm

widziałem kilka jeepków
kilka widziałem od dołu
ale nie widziałem żadnego 5.2 z AW4
4.0 tak
sztuke jedną
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co

Awatar użytkownika
JGC
 
 
Posty: 158
Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JGC » czw sty 26, 2006 11:33 pm

To jak w takim razie jak rozpoznać jaka jest skrzynka w jeepie??
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » czw sty 26, 2006 11:42 pm

najprościej to chyba po tym jak wchodzi miarka do skrzyni i po kształcie miski
jeśli miarka wchodzi do miski to AW4 jesli do skrzni to A500/518
jesli miska jest prostokatna to AW4 jesli kwadratowa z ścietym rogiem to A500, a jesli z wystajacym rogiem A518
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pt sty 27, 2006 9:48 am

a czym sie roznia 500 i 518?

pomijam ksztalt miski :wink:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt sty 27, 2006 11:27 am

danielpoz pisze:a czym sie roznia 500 i 518?

pomijam ksztalt miski :wink:

Nr. w nazwie ;-)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » pt sty 27, 2006 12:14 pm

sterowanie jest takie same
i nic pozatym
mechanicznie jest 518 mocniejsza, wszystkie tryba, tarczki,planetarki są wieksze niż w 500
generalnie 518 jest lepsza
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co

Awatar użytkownika
JGC
 
 
Posty: 158
Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JGC » ndz lut 05, 2006 10:40 pm

a jakie oznaczenie ma japonska skrzynia
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » pn lut 06, 2006 2:59 pm

japońska to AW4 lub A340, oznaczenia są różne
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości