automatyczna skrzunia i zmaina na wyzszy bieg
Moderator: Mroczny
automatyczna skrzunia i zmaina na wyzszy bieg
automatyczna skrzynia przezuca na wyzszy bieg przy 70 km/godz.
czy mozna zmieniac nastawienie aby zmana biegu nastepowala juz przy 55-60 km/godz ?
czy mozna zmieniac nastawienie aby zmana biegu nastepowala juz przy 55-60 km/godz ?
Drako proszę cię...... sam pompuj...
Każdy automat jest ustawiony fabrycznie na zmianę biegu na wyższy przy określonym ciśnieniu oleju. Jest to do regulacji, ale czy trzeba???
Może tak być że za wcześnie wrzuci ci bieg wyższy i będziesz zamęczał silnik.
Każdy automat jest ustawiony fabrycznie na zmianę biegu na wyższy przy określonym ciśnieniu oleju. Jest to do regulacji, ale czy trzeba???
Może tak być że za wcześnie wrzuci ci bieg wyższy i będziesz zamęczał silnik.
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Masa narzekania i dogryzania, a nic konkretnego. Panowie odpuszcie sobie. Nie zakladam tematu na forum aby czytac o leszczach i zacieraniu lapek.
Nabijacie sobie posty czy co?
Poprosze o wypowiedz Dylaka. Moze cos konkretnego z tego wyniknie.
Moze inny z was ma konkretna odpowiedz w temacie.
A propos to nie mieszkam w "krainie leszczy"
wiec nie bede mógl korzystac z uprzejmosci Dylaka w przypadku gdyby....
Nabijacie sobie posty czy co?
Poprosze o wypowiedz Dylaka. Moze cos konkretnego z tego wyniknie.
Moze inny z was ma konkretna odpowiedz w temacie.
A propos to nie mieszkam w "krainie leszczy"

- maciek-ZJ-V8
- jestem tu nowy...
- Posty: 6
- Rejestracja: wt sty 14, 2003 3:10 pm
- Lokalizacja: Auckland, New Zealand
Re: automatyczna skrzunia i zmaina na wyzszy bieg
jakos dziwnie jak okreslasz predkosc przy ktorej samochod zmienia bieg... obroty to rozumiem, moj na przyklad przy lekkiej nodze wlacza OD przy 80km/h ale pozostale biegi to jakby troche szybciej...Mirek pisze:automatyczna skrzynia przezuca na wyzszy bieg przy 70 km/godz.
czy mozna zmieniac nastawienie aby zmana biegu nastepowala juz przy 55-60 km/godz ?
ANW przy spokojnym operowaniu gazem zmiany nastepuja w przedziale 2-2,5 tys.obr./min., jak sie depnie to i do 5000 ciagnie ale po co...
wiec tak, jest takie cos jak TC... throttle cable... toto jest taka linka przy wlocie powietrza, kiedys mi sie to odpielo i mialem tylko jedynke, dwojke zapinal przy 4500 obr/min, co bylo lekko wnerwiajace, choc dalo sie jezdzic... (jak znajde linki na domowym kompie to Ci podesle writeup, bo to sie reguluje faktycznie ale to delikatna sprawa i latwo spieprzyc tak jak koledzy pisza...) wiec po prostu zdejmij moze noge z gazu... bo jak przedobrzysz z regulacja to Ci bedzie ruszal z 3ki

maciek, '96 ZJ 5,2 V8, 31"MTs, 2"BB
dziekuje Macku za konkretna i wyczerpujaca odpowiedz
oczekuje z nieciepliwosci na "linka"
dzieki za ostrzezenie, bede regulowal delikatnie jak tylko bede mógl
w "krainie lososia"
w której mieszkam mamy ograniczenie predkosci do 50 km/godz
w terenie zabudowanym wiec jezdze caly czas na trójce.
Pozdrowienia dla wszystkich z "krainy leszcza"
oczekuje z nieciepliwosci na "linka"
dzieki za ostrzezenie, bede regulowal delikatnie jak tylko bede mógl
w "krainie lososia"


Pozdrowienia dla wszystkich z "krainy leszcza"

- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
dobrze ze znalazlem tego posta bo juz chcialem na regulecje skrzyni jechac!!
U mnie przy spookojnej jezdzie na wysokosc 70 - 80 km wlancza mi na 4 ke - silnik ma wtedyo zgrozo 1500 obrotow i meczy sie w 3dupy
! Ma taki dzwiek jakby luzy na zaworach - posłuchalem wiec
bociana i chlopakow a avtogradu wrzucajac po miescie 3 ke, obroty wskakuja na 2250 i jest gicior
!
Jak jade od swieta swoim garbem
to na 4 przy niskiej predkosci slysze zawory jak klekocza - w garbie to norma!! nie ma samoregulatorow
jak ma sie sprawa w jeepie
?
Co to moga byc za dziwne odglosy - bo wierzyc mi sie nie chce ze skrzynia fabrycznie jest tak skonfigurowana ze sie motor meczy przy 70-80 km/h
5
5
U mnie przy spookojnej jezdzie na wysokosc 70 - 80 km wlancza mi na 4 ke - silnik ma wtedyo zgrozo 1500 obrotow i meczy sie w 3dupy

bociana i chlopakow a avtogradu wrzucajac po miescie 3 ke, obroty wskakuja na 2250 i jest gicior

Jak jade od swieta swoim garbem

jak ma sie sprawa w jeepie

Co to moga byc za dziwne odglosy - bo wierzyc mi sie nie chce ze skrzynia fabrycznie jest tak skonfigurowana ze sie motor meczy przy 70-80 km/h


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
No jakbym porownal prace skrzyni zaraz po zakupie mojego XJ a teraz to chodzi miodzio lepiej. I nie dlatego ze sie naprawila ale dlatego ze nauczylem sie jezdzic
Poprzednio mialem automaty glownie AUDI i tam skrzynia byla prosta jak drut. Jeepowa wymaga troche wiekszej finezji 
Odpowiednio operujac gazem jezdze po miescie z wlaczonym D a mimo to nie zalacza mi sie OD
Wystarczy delikatnie mu dodawac gazu przy predkosci granicznej kiedy to chce wrzucic sam OD albo delikatnie odejmowac. Przy stalej predkosci zblokuje OD. Jezdze na polozeniu skrzyni power bo tak jest zdrowiej dla skrzyni przy turlaniu sie po miescie.
Na poczatku jezdzilem na power i 3 ale teraz na power i D. Ale to dlatego ze stary juz jestem i powoli jezdze
Co do luzow na zaworach to klepia samoregulatory i lubia to robic na cieplym silniku. Zawsze mozna wymienic i mozna to zrobic wbrew pozorom bez zdejmowania glowicy. Problem z wymiana jest glownie z powodu nagaru uniemozliwiajacego wyjecie szklanek przyrzadem z magnesem. Ale w juesej zdejmuja po prostu miske olejowa i wyciskaja szklanki od dolu i do gory juz wyciagaja magnesem. Przy okazji mozna wymienic sobie tylny uszczelniacz na wale co tez robi sie bez rozlaczania silnika i skrzyni tylko wystarczy zdjac miske olejowa.


Odpowiednio operujac gazem jezdze po miescie z wlaczonym D a mimo to nie zalacza mi sie OD

Na poczatku jezdzilem na power i 3 ale teraz na power i D. Ale to dlatego ze stary juz jestem i powoli jezdze

Co do luzow na zaworach to klepia samoregulatory i lubia to robic na cieplym silniku. Zawsze mozna wymienic i mozna to zrobic wbrew pozorom bez zdejmowania glowicy. Problem z wymiana jest glownie z powodu nagaru uniemozliwiajacego wyjecie szklanek przyrzadem z magnesem. Ale w juesej zdejmuja po prostu miske olejowa i wyciskaja szklanki od dolu i do gory juz wyciagaja magnesem. Przy okazji mozna wymienic sobie tylny uszczelniacz na wale co tez robi sie bez rozlaczania silnika i skrzyni tylko wystarczy zdjac miske olejowa.
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
silnik to poczciwy AMC242 4.0 litra - rok 1994 - zbiornik wyrównawczy otwarty, zbiornik spryskiwacza z lewej strony do góry - w miejscu gdzie starsze wersje maja zbiornik cisnieniowy wyrownawczy - Opisuje dokladnie bo z 5 jeepow jakie ogladalem tylko moj ma taki uklad
!!
Co do skrzyni to nie wiem jaki typ, wiem na 100% ze japonska!!

Co do skrzyni to nie wiem jaki typ, wiem na 100% ze japonska!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Poczkaj to masz AMC242 i AW-4 bo to japonska "wiecznaja korowka" i nie masz obok kierownicy regulacji skrzyni power comfort?XJeep pisze:silnik to poczciwy AMC242 4.0 litra - rok 1994 - zbiornik wyrównawczy otwarty, zbiornik spryskiwacza z lewej strony do góry - w miejscu gdzie starsze wersje maja zbiornik cisnieniowy wyrownawczy - Opisuje dokladnie bo z 5 jeepow jakie ogladalem tylko moj ma taki uklad!!
Co do skrzyni to nie wiem jaki typ, wiem na 100% ze japonska!!
Na schemacie jest. A moze to faktycznie wersja dla czarnych kolesi z harlemu zeby czegos nie popsuli?

tez sie dziwilem
moja wersja to country ktora to w 94 byla cos ala limited ktorego nie robili w 94, ale bez skory i konsoli dachowej!! Kupilem go od goscia - pierwszego wlasciciela co go z canady na mienie przesiedlencze przytaszczyl, a ze to starszy czlowiek byl to nie przypuszczam ze cos majstrowal bo autko jest w 100% orydzinalne 


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
skrzynka
jasli nie sprawi Ci to problemu zadzwoń do nas między 9 - 16 koleś który zajmuje się skrzyniemi odpowie Ci na pytanie
taka skrzynke ja Ty masz włożyliśmy do Wrangla Polowca i objeżdził sezon a jest ostro podkręcona aby uzyskać jak największa moc 9120 411 44 84
taka skrzynke ja Ty masz włożyliśmy do Wrangla Polowca i objeżdził sezon a jest ostro podkręcona aby uzyskać jak największa moc 9120 411 44 84
dzis sie wyjasnilo z kendy dochodza te dzwieki jak mi na OD wrzuci - popekany kolektor wydechowy!! daje go do pospawania!! skrzynia chodzi OK, a kolektor to brzeczy caly czas, tylko ze przy 80 tce to obroty mi spadaja i wtedy go najbardziej slychac - a nap...ala jak ta lala!!!
No to jedna niewiadoma mam juz z glowy - uffffff
No to jedna niewiadoma mam juz z glowy - uffffff
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Od 94 chyba wszystkie tak mają- np. mójXJeep pisze:silnik to poczciwy AMC242 4.0 litra - rok 1994 - zbiornik wyrównawczy otwarty, zbiornik spryskiwacza z lewej strony do góry - w miejscu gdzie starsze wersje maja zbiornik cisnieniowy wyrownawczy - Opisuje dokladnie bo z 5 jeepow jakie ogladalem tylko moj ma taki uklad!!
Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'
Comanche MJ 4.0 88'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość