trzy pytania : silnik, reduktor i cisnienie
: pt lut 10, 2006 8:01 pm
pytanie pierwsze - do silnika od gory wchodza dwa przewody gumowe, pod katem prostym: jeden z filtra powietrza, drugi cholera wie skad. Co to jest, do czego i co bedzie jak to sie zatka. silnik 4 l.
pytanie drugie: jazda bez reduktora , powiedzmy, ze OK, z 1 na 2 lekkie szarpniecie ale naprawde lekkie. Natomiast jak wlacze reduktor (249) no to szarpnienie jest dupne przy KAZDEJ zmianie biegu. moge prosic o jakies sugestie co to sie sypie i czy sie tym przejmowac?
pytanie trzecie: wskazowka na desce rozdzielczej odnosnie cisnienia oleju, ta na gorze po prawej. jak stoje na swiatlach to jest w 1/4 calej skali, jak dam gazu, nawet maksymalnie jakbym byl w dresie to wychyli sie najwyzej milimetr poza srodkowa pozycje. Tak ma byc? pytam bo kiedys wychylala sie znacznie dalej.
Uff, pomozcie, choc wiem, ze Was wkurza taka wyliczanka.
pytanie drugie: jazda bez reduktora , powiedzmy, ze OK, z 1 na 2 lekkie szarpniecie ale naprawde lekkie. Natomiast jak wlacze reduktor (249) no to szarpnienie jest dupne przy KAZDEJ zmianie biegu. moge prosic o jakies sugestie co to sie sypie i czy sie tym przejmowac?
pytanie trzecie: wskazowka na desce rozdzielczej odnosnie cisnienia oleju, ta na gorze po prawej. jak stoje na swiatlach to jest w 1/4 calej skali, jak dam gazu, nawet maksymalnie jakbym byl w dresie to wychyli sie najwyzej milimetr poza srodkowa pozycje. Tak ma byc? pytam bo kiedys wychylala sie znacznie dalej.
Uff, pomozcie, choc wiem, ze Was wkurza taka wyliczanka.