Z mph na kmh
Moderator: Mroczny
Z mph na kmh
Mam pytanie czy można zmienić bez problemu całe zegary,
bo liczniki wyskalowane sa w mph a chciałbym mieć jednak je w kmh.
Czy wymiana zegarów na europejskie wystarczy, czy trzeba zmienic cos jeszcze czy np. nie sa inne impulsy z komputera i po zmianie zegarów bedzie zle pokazywał?
A może jakieś inne propozycje np. wymiana samej tarczy wyskalowanej
na kmh.
I gdzie sie ustawia wysokosc swiateł, bo swieca max 10m przed samochodem?
Jest to wersja hamerykanska, a slyszalem, ze u nich (przepisy) nie ma
regulacji wysokosci swiateł. Czy zostaje mi tylko regulacja reczna?
Klosze są wymienione na europejskie.
bo liczniki wyskalowane sa w mph a chciałbym mieć jednak je w kmh.
Czy wymiana zegarów na europejskie wystarczy, czy trzeba zmienic cos jeszcze czy np. nie sa inne impulsy z komputera i po zmianie zegarów bedzie zle pokazywał?
A może jakieś inne propozycje np. wymiana samej tarczy wyskalowanej
na kmh.
I gdzie sie ustawia wysokosc swiateł, bo swieca max 10m przed samochodem?
Jest to wersja hamerykanska, a slyszalem, ze u nich (przepisy) nie ma
regulacji wysokosci swiateł. Czy zostaje mi tylko regulacja reczna?
Klosze są wymienione na europejskie.
Hktory hrocznik? Hgdzies hjuz hbyl htemat ho hzmianie hzegarow, hstanelo hchyba hna htym, hze htarcza hw 'km/h' hjest hinaczej hwyskalowana, hwiec halbo hzmienic htarcze hna 'home made' halbo hprzekaliborowac hlicznik. Hpozostanie Hci hprzebieg hi 'trip' hw hmilach.
Hze hswiatlami hnie hwiem (hmam hw XJcie heuro), hale hw Camaro hmialem horyginalne hi hw hprocz hregulacji hmialy htez hwbudowane hpoziomice, hwiec hwydaje hmi hsie hze hregulacje hposiadaja.
Hze hswiatlami hnie hwiem (hmam hw XJcie heuro), hale hw Camaro hmialem horyginalne hi hw hprocz hregulacji hmialy htez hwbudowane hpoziomice, hwiec hwydaje hmi hsie hze hregulacje hposiadaja.
1992 Jeep Cherokee Limited


Link, dyskusja akurat o XJ, ale moral taki: zdobadz liczniki w km/h, jesli sa tak samo wyskalowane (np. Twoj konczy sie na 120 mph, a tamten na 200 km/h i tak samo rozlozne sa cyferki) to wystarczy tarcze zmienic, jesli inaczej to przelicz roznice i dobierz rowniez odpowiednia zebatke (aczkolwiek zaczekalbym z tym na wymiane opon jesli masz takowa w planach).
1992 Jeep Cherokee Limited


Jezeli wymienisz zebatke to skrzynia bedzie przelaczala biegi przy innej predkosci niestety - co nie jest zadnym problemem ale zawszeGreg_pl pisze:Link, dyskusja akurat o XJ, ale moral taki: zdobadz liczniki w km/h, jesli sa tak samo wyskalowane (np. Twoj konczy sie na 120 mph, a tamten na 200 km/h i tak samo rozlozne sa cyferki) to wystarczy tarcze zmienic, jesli inaczej to przelicz roznice i dobierz rowniez odpowiednia zebatke (aczkolwiek zaczekalbym z tym na wymiane opon jesli masz takowa w planach).

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

Opony to GoodYear Wrangler AP 255/75/15 i jeszcze sezon wytrzymająDanielF pisze:Najlatwiej chyba zmienic tarcze, albo... zaczac sie przyzwyczajacZreszta pewnie zmienisz opony na wieksze (jesli jescze nie masz) i wtedy dodatkowo bedzie zanizal

Z do licznika chyba trza będzie przywyknąć...,
chyba że z jakiegoś rozbitka wytargam całe zegary.
Wkurza tylko brak ustawienia wysokości świateł... bede musiał srubokrętem przy lampach pokombinować.
enigma wysiadaGreg_pl pisze:Hktory hrocznik? Hgdzies hjuz hbyl htemat ho hzmianie hzegarow, hstanelo hchyba hna htym, hze htarcza hw 'km/h' hjest hinaczej hwyskalowana, hwiec halbo hzmienic htarcze hna 'home made' halbo hprzekaliborowac hlicznik. Hpozostanie Hci hprzebieg hi 'trip' hw hmilach.
Hze hswiatlami hnie hwiem (hmam hw XJcie heuro), hale hw Camaro hmialem horyginalne hi hw hprocz hregulacji hmialy htez hwbudowane hpoziomice, hwiec hwydaje hmi hsie hze hregulacje hposiadaja.

gg:6701054
był terrano 2.4i,został vw golf 4x4 a teraz doszedł ssangyong kyron
był terrano 2.4i,został vw golf 4x4 a teraz doszedł ssangyong kyron

- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
W wersjach amerykanskich czesto brak regulacji ustawienia swiatel w zaleznosci od obciazenia pojazdu
Np. Fordy Explorery na rynek amerykanski nie maja 'Niva' a na Europe maja i to wszystkie
Regulacja wysokosci swiatel w zaleznosci od obciazenia samochodu jest w Europie wymagana, a w USA sie tym nie przejmuja.


Np. Fordy Explorery na rynek amerykanski nie maja 'Niva' a na Europe maja i to wszystkie

Regulacja wysokosci swiatel w zaleznosci od obciazenia samochodu jest w Europie wymagana, a w USA sie tym nie przejmuja.

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
'Nivo' w Fordach Explorerach to mechanizm samopoziomowania zawieszenia tylnego w zaleznosci od obciazenia, a co za tym idzie i regulacji nachylenia swiatel.
Byc moze masz cos podobnego w Grandzie, no chyba, ze to wersja amerykanska to pewnie nie ma
Ale pewnie zaraz Koledzy z marki Ci pomoga
Byc moze masz cos podobnego w Grandzie, no chyba, ze to wersja amerykanska to pewnie nie ma

Ale pewnie zaraz Koledzy z marki Ci pomoga

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość