Czy dana 44 były w konkretnych modelach?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
PATMA
 
 
Posty: 129
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 12:06 pm
Lokalizacja: Ciechanów

Czy dana 44 były w konkretnych modelach?

Post autor: PATMA » śr mar 29, 2006 3:09 pm

Jak wyżej chce kupić autko do terenu i z tego co czytałem to szukać na mostach dana 44?
konkretnie podoba Mi się ten model:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1013809
i zastanawiam się na jakich jest mostach. Pisaliście coś o korkach ale czytałem, że i 35 mają metalowe, czy są gdzieś jakieś oznaczenia?.
Gdzie ewentualnie mogę kupić takie mosty i ile to kosztuje?
A i co myślicie o tym W?
+ Automat
+ chyba nie katowany w terenie, bo liftu nie ma ani nic innego.
+ 4,2 V8
+ twardy dach
chyba dobra baza?
- przebieg 116tyś coś Mi nie pasuje :) 6,5 tyś rocznie hehe
- rocznik (myślałem o 92-94r.)
np.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C695072

Ps. odnośnie mostów już znalazłem zdjęcia :) wiem jaka jest różnica .

Pozdro
Ostatnio zmieniony pt mar 31, 2006 12:01 pm przez PATMA, łącznie zmieniany 1 raz.
Vitara Long 97r. 2.0 V6-sprzedana
clio 04 1,5dCi
Kupię coś ;) do terenu, mogą być kalosze.

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » śr mar 29, 2006 5:43 pm

ale masz rozrzut w szukaniu auta :o

:)21

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr mar 29, 2006 5:53 pm

4.2 to nie V8 chyba ;) Co się tyczy mostów to D35 nie da się pomylić z D44 jak sie chociaż raz widziało :) Niemniej szukaj raczej czegoś z D44, bo swap to kupa kasy raczej (pewnie ze 2-3 tys. trzaby bulnąć)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
PATMA
 
 
Posty: 129
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 12:06 pm
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: PATMA » pt mar 31, 2006 12:03 pm

Właśnie co do silników 4,2 i po 91r 4,0 czy jest duża różnica, jęzeli chodzi o osiągi (w terenie)
I słyszałem, że jak się ma np. DANA35 to można coś w nim zmienić (zapewne bebechy) na jakieś "SUPER dana 35" i podobno jest ok.
Tylko czy ktoś się orientuje jaki to koszt i gdzie coś takiego kupić?

Ps. faktycznie to są V6 Moja pomyłka :D

Ach co sprawdzić we wranglerze przed kupnem, w jakieś szczególne miejsca zaglądać?
Skrzynia automat jaką ma żywotność? czy dużo kosztuje regeneracja?
jak z częściami do Jeepa z 89r?
Vitara Long 97r. 2.0 V6-sprzedana
clio 04 1,5dCi
Kupię coś ;) do terenu, mogą być kalosze.

Awatar użytkownika
michals
 
 
Posty: 233
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: michals » pt mar 31, 2006 1:49 pm

I kolejna pomyłka. To nie V6 a I6.

Dane se zmienisz na zestaw jakis tam superior albo cos podobnego i zamiast 31" bedziesz mogl zalozyc 33"(ew 35") ale wiecej to ni chu...

Koszt tego bedzie pewnie porownywalny co wymiana tylnego mostu na D44(tylko nie z granda) a most pewnie duzo lepszy

nie jezdzilem 4.2 ale to ma ok 130 koni. Nie mowie ze to malo ale zawsze mniej niz 180. zawsze lepiej miec zapas mocy anizeli jej brak i jezdzic ciagle na reduktorze na jedynce przy 5 tys obrotow

Co sprawdzic? Zapraszam na jeep.org.pl do działu wrangler FAQ

PS wszystko to juz bylo. wystarczy poszukac. jak nie na rajdach to na orgu
Ostatnio zmieniony pt mar 31, 2006 1:52 pm przez michals, łącznie zmieniany 1 raz.
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"

Only at ...
Jeep.Org.PL

Awatar użytkownika
PATMA
 
 
Posty: 129
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 12:06 pm
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: PATMA » pt mar 31, 2006 4:08 pm

Fakt 130 kucy trochę mało.
Ale znalazłem naprawdę ładnego PEPA bardzo zadbany, twardy dach, płucienny drzwi letnie, pełen komplet, silnik czysty, wogóle ładniusi i zadbany. Nie katowany w terenie :) z Niemcowni za grosze.

A co do tych kucy to 2.5 w tej cenie spokojnie kupię 93 i będzie miał przwie tyle samo koników, ale czy ten 4,2 nie ma większego momentu obrotowego? a chyba w terenie to się liczy? ale mogę się mylić.
Nigdzie nie mogłem znaleźć danych na temat tego silnika 4,2 albo tak .......... szukałem :D

Teraz zastanawiam się czy nie poszukać 4.0 po 92 roku ale wtedy mniej kasy na motanie Mi zostanie ? hmm
Vitara Long 97r. 2.0 V6-sprzedana
clio 04 1,5dCi
Kupię coś ;) do terenu, mogą być kalosze.

Awatar użytkownika
michals
 
 
Posty: 233
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: michals » pt mar 31, 2006 8:08 pm

4,2 jest na gazniku wiec gaz prostszy mozna zalozyc. Jesli chodzi o wybor pomiedzy 2,5 a 4,2 to ja bym wybral to drugie bo moment wiekszy i od nizszych obrotow ale jednak i tak bym raczej wolal dolozyc i miec 4,0 litry
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"

Only at ...
Jeep.Org.PL

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt mar 31, 2006 8:45 pm

W terenie chodzi wyłącznie o krzywą momentu. Ten 4.2 pewnie nie kręci sie nawet powyżej 4tys stąd tak słaba moc, ale momencik będzie duży. Gaźnik to też spora niezawodność i prostota. Dlatego ten silnik napewno wygrywa walorami użytkowymi z 2.5, ale też nie będzie miał startu do 4.0, bo jednak wtrysk przy niemal identycznej budowie robi swoje...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości