Strona 1 z 1

Czy dana 44 były w konkretnych modelach?

: śr mar 29, 2006 3:09 pm
autor: PATMA
Jak wyżej chce kupić autko do terenu i z tego co czytałem to szukać na mostach dana 44?
konkretnie podoba Mi się ten model:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1013809
i zastanawiam się na jakich jest mostach. Pisaliście coś o korkach ale czytałem, że i 35 mają metalowe, czy są gdzieś jakieś oznaczenia?.
Gdzie ewentualnie mogę kupić takie mosty i ile to kosztuje?
A i co myślicie o tym W?
+ Automat
+ chyba nie katowany w terenie, bo liftu nie ma ani nic innego.
+ 4,2 V8
+ twardy dach
chyba dobra baza?
- przebieg 116tyś coś Mi nie pasuje :) 6,5 tyś rocznie hehe
- rocznik (myślałem o 92-94r.)
np.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C695072

Ps. odnośnie mostów już znalazłem zdjęcia :) wiem jaka jest różnica .

Pozdro

: śr mar 29, 2006 5:43 pm
autor: czaya
ale masz rozrzut w szukaniu auta :o

:)21

: śr mar 29, 2006 5:53 pm
autor: mendelmax
4.2 to nie V8 chyba ;) Co się tyczy mostów to D35 nie da się pomylić z D44 jak sie chociaż raz widziało :) Niemniej szukaj raczej czegoś z D44, bo swap to kupa kasy raczej (pewnie ze 2-3 tys. trzaby bulnąć)

: pt mar 31, 2006 12:03 pm
autor: PATMA
Właśnie co do silników 4,2 i po 91r 4,0 czy jest duża różnica, jęzeli chodzi o osiągi (w terenie)
I słyszałem, że jak się ma np. DANA35 to można coś w nim zmienić (zapewne bebechy) na jakieś "SUPER dana 35" i podobno jest ok.
Tylko czy ktoś się orientuje jaki to koszt i gdzie coś takiego kupić?

Ps. faktycznie to są V6 Moja pomyłka :D

Ach co sprawdzić we wranglerze przed kupnem, w jakieś szczególne miejsca zaglądać?
Skrzynia automat jaką ma żywotność? czy dużo kosztuje regeneracja?
jak z częściami do Jeepa z 89r?

: pt mar 31, 2006 1:49 pm
autor: michals
I kolejna pomyłka. To nie V6 a I6.

Dane se zmienisz na zestaw jakis tam superior albo cos podobnego i zamiast 31" bedziesz mogl zalozyc 33"(ew 35") ale wiecej to ni chu...

Koszt tego bedzie pewnie porownywalny co wymiana tylnego mostu na D44(tylko nie z granda) a most pewnie duzo lepszy

nie jezdzilem 4.2 ale to ma ok 130 koni. Nie mowie ze to malo ale zawsze mniej niz 180. zawsze lepiej miec zapas mocy anizeli jej brak i jezdzic ciagle na reduktorze na jedynce przy 5 tys obrotow

Co sprawdzic? Zapraszam na jeep.org.pl do działu wrangler FAQ

PS wszystko to juz bylo. wystarczy poszukac. jak nie na rajdach to na orgu

: pt mar 31, 2006 4:08 pm
autor: PATMA
Fakt 130 kucy trochę mało.
Ale znalazłem naprawdę ładnego PEPA bardzo zadbany, twardy dach, płucienny drzwi letnie, pełen komplet, silnik czysty, wogóle ładniusi i zadbany. Nie katowany w terenie :) z Niemcowni za grosze.

A co do tych kucy to 2.5 w tej cenie spokojnie kupię 93 i będzie miał przwie tyle samo koników, ale czy ten 4,2 nie ma większego momentu obrotowego? a chyba w terenie to się liczy? ale mogę się mylić.
Nigdzie nie mogłem znaleźć danych na temat tego silnika 4,2 albo tak .......... szukałem :D

Teraz zastanawiam się czy nie poszukać 4.0 po 92 roku ale wtedy mniej kasy na motanie Mi zostanie ? hmm

: pt mar 31, 2006 8:08 pm
autor: michals
4,2 jest na gazniku wiec gaz prostszy mozna zalozyc. Jesli chodzi o wybor pomiedzy 2,5 a 4,2 to ja bym wybral to drugie bo moment wiekszy i od nizszych obrotow ale jednak i tak bym raczej wolal dolozyc i miec 4,0 litry

: pt mar 31, 2006 8:45 pm
autor: mendelmax
W terenie chodzi wyłącznie o krzywą momentu. Ten 4.2 pewnie nie kręci sie nawet powyżej 4tys stąd tak słaba moc, ale momencik będzie duży. Gaźnik to też spora niezawodność i prostota. Dlatego ten silnik napewno wygrywa walorami użytkowymi z 2.5, ale też nie będzie miał startu do 4.0, bo jednak wtrysk przy niemal identycznej budowie robi swoje...