MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
PAWEL@@@
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 12:31 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: PAWEL@@@ » wt kwie 04, 2006 6:40 pm
W moim Grand Cherokee z 93' 5,2 automat są drobnewycieki z łaczenia skrzyni biegów z silnikiem.
Przy okazji uszczelnienia tego chcialem wymienic olej w automacie.
Z tego co usłyszałem od zmajomego to jest możliwość zapowietrzenia sie skrzyni biegów przy wymianie oleju co grozi poważną awarią.
Co poniektóre punkty wymiany oleju wogóle sie tego nie podejmują
Pytanie moje brzmi gdzie najlepiej wymienic olej i jak uniknąc zapowietrzenia?
NAVARA 2003
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » wt kwie 04, 2006 6:58 pm
nie wiem o co chodzi z tym zapowietrzeniem
odkrecasz miske,zlewasz olej i usowasz resztki skrzyni

,wymieniasz filtr,zakladasz nowa uszczelke,dokrecasz miske,nalewasz nowy olej i cieszyc sie z posiadanie jeepa

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » wt kwie 04, 2006 7:19 pm
No tak prosto to nie jest,bo wajchlowanie,bo ciepły-zimny,bo niecałkowita wymiana, itp...
Po prostu Cię zbywają,bo nie potrafią tego zrobić.Zerknij w stare posty.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » śr kwie 05, 2006 10:40 am
A co do uszczelnienia silnik-skrzynia to podejrzewam, że leci raczej z silnika, a nie ze skrzyni.
WJ '00 6.5"
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » śr kwie 05, 2006 6:48 pm
WJ Jeep pisze:A co do uszczelnienia silnik-skrzynia to podejrzewam, że leci raczej z silnika, a nie ze skrzyni.
Witam. Kolega ma racje ja też chciałem uszczelniać skrzynie a lało się z silnika i to nie z uszczelnienia wały tylko z nasady filtra oleju.

XJ 4.0 90'
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » śr kwie 05, 2006 6:48 pm
A to ma tak samo jak 4.o?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » śr kwie 05, 2006 6:58 pm
vandall1 pisze:A to ma tak samo jak 4.o?
Pewnie nie. Podałem tylko przykład jak można się pomylić.
XJ 4.0 90'
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » śr kwie 05, 2006 7:05 pm
Najlepiej organoleptyki spróbować
Też bym stawiał predzej na silnik.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość