Jeep

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

ilonka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: sob mar 18, 2006 8:16 pm
Lokalizacja: Warszwa , Wisła

Jeep

Post autor: ilonka » śr kwie 05, 2006 10:11 am

Chciałabym sie spytać czy kupie przyzwoitego Jeep'a za około 30 - 35 tys zł oczywiście mam na myśli ZJ albo WJ (rozważam kupno frotki z 1999r wer.B ale syn :x non stop mówi o Jeepku) ehh... co ja mam zrobić :( co o tym sądzicie ??

Awatar użytkownika
sheriff
 
 
Posty: 267
Rejestracja: pn paź 31, 2005 7:26 am
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: sheriff » śr kwie 05, 2006 10:22 am

doobry synek.. dooobry ;)
Dodge RAM 3500 5.9 Cummins ;)

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Re: Jeep

Post autor: WJ Jeep » śr kwie 05, 2006 10:30 am

ilonka pisze:Chciałabym sie spytać czy kupie przyzwoitego Jeep'a za około 30 - 35 tys zł oczywiście mam na myśli ZJ albo WJ (rozważam kupno frotki z 1999r wer.B ale syn :x non stop mówi o Jeepku) ehh... co ja mam zrobić :( co o tym sądzicie ??
WJ-ta przyzwoitego to raczej nie za te pieniądze, a ZJ-ta jak najbardziej. Tylko weź kogoś kto się na tym zna, można nadziać się na minę. No i trzeba jeszcze zachować jakieś 10-20 tys. rocznie na utrzymanie.
WJ '00 6.5"

ilonka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: sob mar 18, 2006 8:16 pm
Lokalizacja: Warszwa , Wisła

Post autor: ilonka » śr kwie 05, 2006 10:59 am

No chyba żartujecie z tymi 10-20 tys na utrzymanie !! Dlaczego taka kwote napisales ?

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » śr kwie 05, 2006 11:10 am

Bo tyle to mniej więcej wynosi.
Policz sobie:
-ubezpieczenie,
-koszty transakcji,
-paliwo,
-przegląd po zakupie,
-przeglądy bieżące,
-części, materiały eksploatacyjne i naprawy,
-opony,
-inne drobiazgi (myjnia, bagażnik dachowy itp),
-ewentualna instalacja gazowa,
I w zależności od tego ile i jak jeździsz i co możesz zrobić we własnym zakresie to wyjdzie mniej więcej tyle. Pamietaj, że nie kupujesz samochodu nowego, więc zawsze coś mniej lub bardziej poważnego w nim się zepsuje.

Nie wliczam w to poważnego tuningu, bo tu to można wkładać bez końca i przekroczyć kilkaset procent wartości samochodu.
WJ '00 6.5"

ilonka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: sob mar 18, 2006 8:16 pm
Lokalizacja: Warszwa , Wisła

Post autor: ilonka » śr kwie 05, 2006 11:24 am

Nie no kamień mi z serca spadł :D już myślałam że piszesz mi o samych naprawach . Pozatym jeżeli miałabym kupować to tylko 5.2 + gaz sekwencyjny 97r. . Ale dalej sie zastanawiam Frota czy Jeep ??

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » śr kwie 05, 2006 11:30 am

Jak źle trafisz to i 10tys. na doprowadzenie do dobrego stanu może nie być za dużo. Pakiet starowy musisz wyceniać na mniej więcej 3-5tys. przy dobrym stanie samochodu.

Jeśli chodzi o Frotę to nie zadawaj takich pytań, przynajmniej nie na tym forum :wink:
WJ '00 6.5"

ilonka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: sob mar 18, 2006 8:16 pm
Lokalizacja: Warszwa , Wisła

Post autor: ilonka » śr kwie 05, 2006 11:56 am

Dobra powiedzmy że trafiłam dobrze , co zawiara ten pakiet startowy 3-5 tys ??

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Post autor: jeep_user » śr kwie 05, 2006 12:38 pm

wszystkie płyny ustrojowe
- płyn chłodzący
- oleje: w piecu, w skrzyni i reduktorze, w mostach ( pamietać o dodatku do LSD)
- filtry
Może klocki hamulcowe, może płyn hamulcowy trza byłoby zrzucić ( ja tak zrobiłem). To podstawa, na którą wrzucisz najmniej 1 kpln, a przy przeglądzie pewnie wyjdą jeszcze jakieś inne kwiatki: wybite tuleje met-gum na wahaczach, drążka stabilizacyjnego, niewiadomo w jakim opony stanie...Potem jeśli trza będzie gazować to sekwencja ( do V8 to jedyne rozsądne rozwiązanie) i masz już okrągłe 5 kpln...
Wymieniać dalej??? :)21 :)21 :)21
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » śr kwie 05, 2006 12:49 pm

To zalezy od stanu i wyposazenia samochodu. W moim przypadku pakiet startowy to byly:
- instalacja gazowa - 2300
- nowy tlumik-160
- wszystkie oleje i filtry- jakies 400
- swiece-80
- kable wn- 70
- palec i kopolka - 60
Mozna trafic na auto w ktorym tych wydatkow sie uniknie lub na takie, w ktorym sie dolozy duuuzo wiecej...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

ilonka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: sob mar 18, 2006 8:16 pm
Lokalizacja: Warszwa , Wisła

Post autor: ilonka » śr kwie 05, 2006 1:14 pm

Intruz widze ze twój pakiet wcale nie był taki straszny ... http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=93887036 <--- szukam czegoś takiego ;) ( co o tym myślicie )

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » śr kwie 05, 2006 6:37 pm

Witam. Fajne autko, ale trzeba obejżeć dokładnie. Ja osobiście przywiązuje się do auta i dziwi mnie fakt że ktoś sprzedaj po kilku miesiącach samochód skoro jest taki dobry.
U siebie w XJ nawet gdy miałem panewki zmienić to go nie sprzedałem :)
XJ 4.0 90'

Alf007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 6:48 pm

Post autor: Alf007 » śr kwie 05, 2006 6:53 pm

heh moge odpowiedziec na to pytanie:] jeepa kupiłem po tym jak miałem wypadek na motocyklu i dostalem odszkodowanie niestety motocykl to taka choroba która przypomina o sobie szczegolnie gdy jest cieplo i dlatego chec sprzedazy,aczkolwiek powiem szczerze ze przywiazalem sie strasznie do jeepa ,wiec jak go nie sprzedam tez sie nic nie stanie:D tylko ze bede chorował na widok motocykli...

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr kwie 05, 2006 7:04 pm

Najlepiej mieć jedno i drugie :wink:

ilonka:dziecko pozdrów od nas,bo widać że czuje bluesa :)2
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Alf007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 6:48 pm

Post autor: Alf007 » śr kwie 05, 2006 7:15 pm

Tu sie zgodze jedno i drugie to najlepsze rozwiazanie ale na dobry motocykl conajmniej 20tys potrzeba...:(

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr kwie 05, 2006 7:27 pm

Zależy od wymagań: XJ i Vn 750 mieszczą się razem w tej kwocie :)2
Na moje stare kości-wystarczy :wink:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

raf_jeep
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
Lokalizacja: rybnik

Post autor: raf_jeep » śr kwie 05, 2006 8:12 pm

ilonka pisze:Nie no kamień mi z serca spadł :D już myślałam że piszesz mi o samych naprawach . Pozatym jeżeli miałabym kupować to tylko 5.2 + gaz sekwencyjny 97r. . Ale dalej sie zastanawiam Frota czy Jeep ??
tylko nie Frota !! to pomyłka. I piszę to z własnego doświadczenia.

Alf007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 6:48 pm

Post autor: Alf007 » śr kwie 05, 2006 9:07 pm

Heh ja młody jestem ale przez jakiś miesiać VN750 posiadalem:d i to nie dla mnie;)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw kwie 06, 2006 12:38 am

Alf007 pisze:Heh ja młody jestem ale przez jakiś miesiać VN750 posiadalem:d i to nie dla mnie;)
Fakt,po dłuższej przerwie trza dupsko na powrót przyzwyczajać do jazdy.
A jeżdziłeś może Gutkiem?Bo tak sobie czasem fantazjuję :roll:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Post autor: jeep_user » czw kwie 06, 2006 8:27 am

Ty kurde Vandall widzę powinieneś adminem być, weź no chłopie z czesławem pogadaj to Cie może jaki zaszczyt kopnie :)21
Piasty leżą, jakby co pisz
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

Lawek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Lawek » czw kwie 06, 2006 4:45 pm

Oj tak.motocykle to choroba. Mój XJ pięknie współzawodniczy z moją VT 750Custom. Mogę jednocześnie sprowadzać graty z USA. Niestety motocykl był w tych rocznikach wyłącznie na amerykę ale warto było. Nikt już nie ma choppera 750ccm i 68 koników. Cardan trochę koników zabiera ale nie jest żle:-)
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » czw kwie 06, 2006 5:00 pm

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw kwie 06, 2006 5:12 pm

Całkiem fajna bryczka :)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
michals
 
 
Posty: 233
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: michals » czw kwie 06, 2006 6:45 pm

mie ma to jak dobrze swiatla pod zderzakiem umiescic :D :D
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"

Only at ...
Jeep.Org.PL

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw kwie 06, 2006 6:49 pm

Mnie tylko jedno zastanawia... Mocny silnik, ośka D44, przełożenia 4.11 i opony 44" :o Taki most to wytrzymuje? Poza tym przyspieszenia to w tym aucie chyba w ogóle nie ma na takich oponach...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości