MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
ilonka
- jestem tu nowy...

- Posty: 83
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 8:16 pm
- Lokalizacja: Warszwa , Wisła
Post
autor: ilonka » śr kwie 05, 2006 10:11 am
Chciałabym sie spytać czy kupie przyzwoitego Jeep'a za około 30 - 35 tys zł oczywiście mam na myśli ZJ albo WJ (rozważam kupno frotki z 1999r wer.B ale syn

non stop mówi o Jeepku) ehh... co ja mam zrobić

co o tym sądzicie

-
sheriff
-

- Posty: 267
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 7:26 am
- Lokalizacja: Swarzędz
Post
autor: sheriff » śr kwie 05, 2006 10:22 am
doobry synek.. dooobry

Dodge RAM 3500 5.9 Cummins

-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » śr kwie 05, 2006 10:30 am
ilonka pisze:Chciałabym sie spytać czy kupie przyzwoitego Jeep'a za około 30 - 35 tys zł oczywiście mam na myśli ZJ albo WJ (rozważam kupno frotki z 1999r wer.B ale syn

non stop mówi o Jeepku) ehh... co ja mam zrobić

co o tym sądzicie

WJ-ta przyzwoitego to raczej nie za te pieniądze, a ZJ-ta jak najbardziej. Tylko weź kogoś kto się na tym zna, można nadziać się na minę. No i trzeba jeszcze zachować jakieś 10-20 tys. rocznie na utrzymanie.
WJ '00 6.5"
-
ilonka
- jestem tu nowy...

- Posty: 83
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 8:16 pm
- Lokalizacja: Warszwa , Wisła
Post
autor: ilonka » śr kwie 05, 2006 10:59 am
No chyba żartujecie z tymi 10-20 tys na utrzymanie

Dlaczego taka kwote napisales ?
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » śr kwie 05, 2006 11:10 am
Bo tyle to mniej więcej wynosi.
Policz sobie:
-ubezpieczenie,
-koszty transakcji,
-paliwo,
-przegląd po zakupie,
-przeglądy bieżące,
-części, materiały eksploatacyjne i naprawy,
-opony,
-inne drobiazgi (myjnia, bagażnik dachowy itp),
-ewentualna instalacja gazowa,
I w zależności od tego ile i jak jeździsz i co możesz zrobić we własnym zakresie to wyjdzie mniej więcej tyle. Pamietaj, że nie kupujesz samochodu nowego, więc zawsze coś mniej lub bardziej poważnego w nim się zepsuje.
Nie wliczam w to poważnego tuningu, bo tu to można wkładać bez końca i przekroczyć kilkaset procent wartości samochodu.
WJ '00 6.5"
-
ilonka
- jestem tu nowy...

- Posty: 83
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 8:16 pm
- Lokalizacja: Warszwa , Wisła
Post
autor: ilonka » śr kwie 05, 2006 11:24 am
Nie no kamień mi z serca spadł

już myślałam że piszesz mi o samych naprawach . Pozatym jeżeli miałabym kupować to tylko 5.2 + gaz sekwencyjny 97r. . Ale dalej sie zastanawiam Frota czy Jeep

-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » śr kwie 05, 2006 11:30 am
Jak źle trafisz to i 10tys. na doprowadzenie do dobrego stanu może nie być za dużo. Pakiet starowy musisz wyceniać na mniej więcej 3-5tys. przy dobrym stanie samochodu.
Jeśli chodzi o Frotę to nie zadawaj takich pytań, przynajmniej nie na tym forum

WJ '00 6.5"
-
ilonka
- jestem tu nowy...

- Posty: 83
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 8:16 pm
- Lokalizacja: Warszwa , Wisła
Post
autor: ilonka » śr kwie 05, 2006 11:56 am
Dobra powiedzmy że trafiłam dobrze , co zawiara ten pakiet startowy 3-5 tys

-
jeep_user
-

- Posty: 223
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
- Lokalizacja: PACZKOWO
Post
autor: jeep_user » śr kwie 05, 2006 12:38 pm
wszystkie płyny ustrojowe
- płyn chłodzący
- oleje: w piecu, w skrzyni i reduktorze, w mostach ( pamietać o dodatku do LSD)
- filtry
Może klocki hamulcowe, może płyn hamulcowy trza byłoby zrzucić ( ja tak zrobiłem). To podstawa, na którą wrzucisz najmniej 1 kpln, a przy przeglądzie pewnie wyjdą jeszcze jakieś inne kwiatki: wybite tuleje met-gum na wahaczach, drążka stabilizacyjnego, niewiadomo w jakim opony stanie...Potem jeśli trza będzie gazować to sekwencja ( do V8 to jedyne rozsądne rozwiązanie) i masz już okrągłe 5 kpln...
Wymieniać dalej???

-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » śr kwie 05, 2006 12:49 pm
To zalezy od stanu i wyposazenia samochodu. W moim przypadku pakiet startowy to byly:
- instalacja gazowa - 2300
- nowy tlumik-160
- wszystkie oleje i filtry- jakies 400
- swiece-80
- kable wn- 70
- palec i kopolka - 60
Mozna trafic na auto w ktorym tych wydatkow sie uniknie lub na takie, w ktorym sie dolozy duuuzo wiecej...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » śr kwie 05, 2006 6:37 pm
Witam. Fajne autko, ale trzeba obejżeć dokładnie. Ja osobiście przywiązuje się do auta i dziwi mnie fakt że ktoś sprzedaj po kilku miesiącach samochód skoro jest taki dobry.
U siebie w XJ nawet gdy miałem panewki zmienić to go nie sprzedałem

XJ 4.0 90'
-
Alf007
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 6:48 pm
Post
autor: Alf007 » śr kwie 05, 2006 6:53 pm
heh moge odpowiedziec na to pytanie:] jeepa kupiłem po tym jak miałem wypadek na motocyklu i dostalem odszkodowanie niestety motocykl to taka choroba która przypomina o sobie szczegolnie gdy jest cieplo i dlatego chec sprzedazy,aczkolwiek powiem szczerze ze przywiazalem sie strasznie do jeepa ,wiec jak go nie sprzedam tez sie nic nie stanie:D tylko ze bede chorował na widok motocykli...
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » śr kwie 05, 2006 7:04 pm
Najlepiej mieć jedno i drugie
ilonka:dziecko pozdrów od nas,bo widać że czuje bluesa

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Alf007
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 6:48 pm
Post
autor: Alf007 » śr kwie 05, 2006 7:15 pm
Tu sie zgodze jedno i drugie to najlepsze rozwiazanie ale na dobry motocykl conajmniej 20tys potrzeba...

-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » śr kwie 05, 2006 7:27 pm
Zależy od wymagań: XJ i Vn 750 mieszczą się razem w tej kwocie
Na moje stare kości-wystarczy

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
raf_jeep
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
- Lokalizacja: rybnik
Post
autor: raf_jeep » śr kwie 05, 2006 8:12 pm
ilonka pisze:Nie no kamień mi z serca spadł

już myślałam że piszesz mi o samych naprawach . Pozatym jeżeli miałabym kupować to tylko 5.2 + gaz sekwencyjny 97r. . Ale dalej sie zastanawiam Frota czy Jeep

tylko nie Frota

to pomyłka. I piszę to z własnego doświadczenia.
-
Alf007
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 6:48 pm
Post
autor: Alf007 » śr kwie 05, 2006 9:07 pm
Heh ja młody jestem ale przez jakiś miesiać VN750 posiadalem:d i to nie dla mnie;)
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw kwie 06, 2006 12:38 am
Alf007 pisze:Heh ja młody jestem ale przez jakiś miesiać VN750 posiadalem:d i to nie dla mnie;)
Fakt,po dłuższej przerwie trza dupsko na powrót przyzwyczajać do jazdy.
A jeżdziłeś może Gutkiem?Bo tak sobie czasem fantazjuję

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
jeep_user
-

- Posty: 223
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
- Lokalizacja: PACZKOWO
Post
autor: jeep_user » czw kwie 06, 2006 8:27 am
Ty kurde Vandall widzę powinieneś adminem być, weź no chłopie z czesławem pogadaj to Cie może jaki zaszczyt kopnie
Piasty leżą, jakby co pisz
-
Lawek
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
- Lokalizacja: Wa-wa
Post
autor: Lawek » czw kwie 06, 2006 4:45 pm
Oj tak.motocykle to choroba. Mój XJ pięknie współzawodniczy z moją VT 750Custom. Mogę jednocześnie sprowadzać graty z USA. Niestety motocykl był w tych rocznikach wyłącznie na amerykę ale warto było. Nikt już nie ma choppera 750ccm i 68 koników. Cardan trochę koników zabiera ale nie jest żle:-)
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » czw kwie 06, 2006 5:00 pm
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » czw kwie 06, 2006 5:12 pm
Całkiem fajna bryczka

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » czw kwie 06, 2006 6:45 pm
mie ma to jak dobrze swiatla pod zderzakiem umiescic

TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » czw kwie 06, 2006 6:49 pm
Mnie tylko jedno zastanawia... Mocny silnik, ośka D44, przełożenia 4.11 i opony 44"

Taki most to wytrzymuje? Poza tym przyspieszenia to w tym aucie chyba w ogóle nie ma na takich oponach...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości