MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Michał Piotrowiak
-

- Posty: 117
- Rejestracja: czw gru 29, 2005 10:51 am
- Lokalizacja: choczewo
Post
autor: Michał Piotrowiak » pt kwie 07, 2006 1:21 pm
Witam
Przyszedł czas na zawieszenie. Do wymiany sworznie góra i dół oraz amorek skrętu.
W związku z tym pytanie czy w/w części tylko w ASO czy można dostać gdzie indziej

, czy jestem w stanie to sam wynienić czy tylko warsztat

, i najważniejsze koszta
Pozdrawiam
Autko to XJ 92r 4.0
XJ 4.0 96r 33" Bogger lift 6,5" Lock-Right Locker -tylko biały karwa

YJ - bulwarek

-
Adamo
-

- Posty: 8254
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pt kwie 07, 2006 1:30 pm
Zadzwoń do Wiktora.
-
Michał Piotrowiak
-

- Posty: 117
- Rejestracja: czw gru 29, 2005 10:51 am
- Lokalizacja: choczewo
Post
autor: Michał Piotrowiak » pt kwie 07, 2006 1:48 pm
To podaj numer jak masz bardzo proszę
XJ 4.0 96r 33" Bogger lift 6,5" Lock-Right Locker -tylko biały karwa

YJ - bulwarek

-
Michał Piotrowiak
-

- Posty: 117
- Rejestracja: czw gru 29, 2005 10:51 am
- Lokalizacja: choczewo
Post
autor: Michał Piotrowiak » pt kwie 07, 2006 1:58 pm
Już zanalazłem adres dzięki

XJ 4.0 96r 33" Bogger lift 6,5" Lock-Right Locker -tylko biały karwa

YJ - bulwarek

-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » pt kwie 07, 2006 9:08 pm
Michał Piotrowiak pisze:czy jestem w stanie to sam wynienić czy tylko warsztat :
Zależy, jakie masz zaplecze warsztatowe. W zasadzie robota jest trywialna, gorzej ze skonstruowaniem zestawu do w(y)prasowywania sworzni. Młotka przy tej czynności proponuję używać jedynie do pukania się w głowę jakby co...

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » sob kwie 08, 2006 9:10 am
bo to FALCON...
dopiero jak je zalozysz -> padna po miesiacu -> zregenerujesz-> to beda w koncu dobre...
dlatego sie nie oplaca...

badzioewie jakich malo...
chlopaki krakowiaki maja bardzo dobre CROWNY - zadzwon...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » sob kwie 08, 2006 9:44 am
XJeep pisze:
zregenerujesz-> to beda w koncu dobre...
Regeneracja ? Pfff... Uprasza się o nie namawianie do takich desperacji...
Kup porządne sworznie, wydasz może o stówę więcej - a zaoszczędzisz nerwów, wymian, kosztów regeneracji...
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » sob kwie 08, 2006 12:05 pm
CO
Albo czegos nie rozumiem, albo ktos sie pomylil.
Przeciez tuleje do wahaczy kosztuja ok 40zl - wiec dlaczego 105 to ma byc tanio?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » sob kwie 08, 2006 5:58 pm
Pezet tylko ze to jest sworzen

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » sob kwie 08, 2006 7:22 pm
Kasprol pisze:Pezet tylko ze to jest sworzen

No to ja neptyk jestem zupelny, bo nie wiem co ma sworzen do wahacza...
Myslalem ze chodzi o polibusze do wahaczy, a tylko sprzedawca tak sobie nazwal.
A to ja przepraszam...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » pn kwie 10, 2006 10:01 am
Jeśli chodzi o sworznie to faktycznie nie warto oszczędzać. Do ich wymiany potrzebny jest taki zmyślny ściągacz, a co poniektóre warsztaty wyjmują cały most i wyprasowuja sworznie na prasie, ale to trwa za trzy razy dłużej. Jakbyś był bliżej Wawki to pozyczyłbym ten ściagacz.
Co do amorka skrętu, to nawet jak nie planujesz jekichś ekstremów terenowych, a nawet lifta to i tak polecam amorek znacznie mocniejszy od fabrycznego, najlepiej OME.
WJ '00 6.5"
-
Michał Piotrowiak
-

- Posty: 117
- Rejestracja: czw gru 29, 2005 10:51 am
- Lokalizacja: choczewo
Post
autor: Michał Piotrowiak » pn kwie 10, 2006 10:41 am
Witam. Lift to ten samochód miał juz zrobiony gdy go kupiłem, ale jeszcze go nie mierzyłem

a co do amorka jesli można to konkretniej proszę.
Pozdrawiam

XJ 4.0 96r 33" Bogger lift 6,5" Lock-Right Locker -tylko biały karwa

YJ - bulwarek

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr kwie 12, 2006 7:53 am
misman pisze:
Regeneracja ? Pfff... Uprasza się o nie namawianie do takich desperacji...
Kup porządne sworznie, wydasz może o stówę więcej - a zaoszczędzisz nerwów, wymian, kosztów regeneracji...
eeeeeeeeeee............. chodzilo mi o zregenerowanie FALCONA...

zeby po zakupie tego badziewia sie w koszta nastepne nie zapuszczac...
pewnie ze lepiej kupic od razu konkretne sworznie...

nie stac nas na kupowanie gowien ...

Kupowac nalezy raz a dobrze...
ale... koles zanabyl falcona... po miesiacu jak padly zregenerowal za chyba 30 pln/szt - i trzymaja...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Michał Piotrowiak
-

- Posty: 117
- Rejestracja: czw gru 29, 2005 10:51 am
- Lokalizacja: choczewo
Post
autor: Michał Piotrowiak » pt kwie 14, 2006 8:03 am
Witam i następne pytanko. Jak w tym potworze zdejmuje się pióra wycieraczek? ( chcę je przestawić bo lutują po podszybiu ino iskry lecą

). Próbowałem tak jak w większości samochodów podnieść zaślepkę nad trzpieniem, ale ni cholery nie mogę.

Pozdrowienia
XJ 4.0 96r 33" Bogger lift 6,5" Lock-Right Locker -tylko biały karwa

YJ - bulwarek

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości