co zrobić? co założyć?
Moderator: Mroczny
co zrobić? co założyć?
po raz trzeci rozwaliła mi się skrzynia w moim wranglerze (4,2).
ostatnią ściągłem miesiąc temu ze stanów i dzisiaj mi ją rozerwało.
i mam teraz dylemat co robić:
a. kupić skrzynię ba10 - graniczy to z cudem
b. kupić skrzynię ax15 - podobno da się dopasować do silnika 4,2
c. kupić silnik 4,0 i skrzynię do niego (jak ktoś ma na zbyciu niech pisze)
d. polać go benzyną i podpalić
narazie skłaniam się ku punktowi d, ale mam nadzieję, że wypali któryś inny.
HELP!!
ostatnią ściągłem miesiąc temu ze stanów i dzisiaj mi ją rozerwało.
i mam teraz dylemat co robić:
a. kupić skrzynię ba10 - graniczy to z cudem
b. kupić skrzynię ax15 - podobno da się dopasować do silnika 4,2
c. kupić silnik 4,0 i skrzynię do niego (jak ktoś ma na zbyciu niech pisze)
d. polać go benzyną i podpalić
narazie skłaniam się ku punktowi d, ale mam nadzieję, że wypali któryś inny.
HELP!!
-
-
- Posty: 104
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 1:53 pm
- Lokalizacja: Korbielów
- lesio jeep
-
- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
A skszyneczka BA 10 to przypadkiem nie produkcji Peguota ?
bo cosik mi sie wydaje ze ta wlasnie te skszynke to ladowali do
wielu samochodow w zabowni
np
tak jak moja pierwsza terenowka na zdjciu w profilu
jest jusz na zlomie od 9 lat wiec czesci niestety niet
bo cosik mi sie wydaje ze ta wlasnie te skszynke to ladowali do
wielu samochodow w zabowni

np
tak jak moja pierwsza terenowka na zdjciu w profilu
jest jusz na zlomie od 9 lat wiec czesci niestety niet
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
dokładnie tak. to skrzynia z peugeota, ale była w starych modelach i pewnie nawet na złomie już takiej nie znajdę. żle jest. bardzo żle!!lesio jeep pisze:A skszyneczka BA 10 to przypadkiem nie produkcji Peguota ?
bo cosik mi sie wydaje ze ta wlasnie te skszynke to ladowali do
wielu samochodow w zabowni
![]()
np
tak jak moja pierwsza terenowka na zdjciu w profilu
jest jusz na zlomie od 9 lat wiec czesci niestety niet
- lesio jeep
-
- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Re: co zrobić? co założyć?
a ..dzwonic do Wiktoraraf_jeep pisze:po raz trzeci rozwaliła mi się skrzynia w moim wranglerze (4,2).
ostatnią ściągłem miesiąc temu ze stanów i dzisiaj mi ją rozerwało.
i mam teraz dylemat co robić:
a. kupić skrzynię ba10 - graniczy to z cudem
b. kupić skrzynię ax15 - podobno da się dopasować do silnika 4,2
c. kupić silnik 4,0 i skrzynię do niego (jak ktoś ma na zbyciu niech pisze)
d. polać go benzyną i podpalić
narazie skłaniam się ku punktowi d, ale mam nadzieję, że wypali któryś inny.
HELP!!
b ..dzwonić do wiktora
c.. dzwonić do wiktora
d.. dzwonic do mnie

LJ 70
no .........góru od pepakrzyś pisze:wszędzie i ciągle wiktor...to jakieś góru czy co?
http://4by4.pl/index.php?id_p=10

LJ 70
może i jakimś tam góru jest, ale kiedy padła mi pierwsza skrzynia, to jakoś olał temat...Mag69 pisze:no .........góru od pepakrzyś pisze:wszędzie i ciągle wiktor...to jakieś góru czy co?
http://4by4.pl/index.php?id_p=10
Po trzech miesiącach udało mi się złożyć skrzynię (tzn. chłopakom z krakowa się udało) z trzech rozsypanych. Niestety jest w takim stanie, że nie wskazane jest wyjeżdżanie w jakikolwiek teren.
Dlatego decyzja mogła być tylko jedna: przebudowa samochodu do stopnia używalności

Koncept mam taki: rama, wały, mosty i hamulce z patrola, skrzynia i silnik 200 KM z bmw, reduktor z patrola, reszta z wranglera.
Tylko czy to jeszcze będzie jeep?
Cholera wie, ale moze bezpieczniej pod tym katem wpakowac tam 4.0 i odpowiednia skrzynke? (chocby AW4raf_jeep pisze: Koncept mam taki: rama, wały, mosty i hamulce z patrola, skrzynia i silnik 200 KM z bmw, reduktor z patrola, reszta z wranglera.
Tylko czy to jeszcze będzie jeep?

A potem nie na bulwar, tylko w teren

Ile mocy i momentu ma 4.2 litra?
silnik i skrzynie z bmw już mam, więc pewne koszty mogę ominąć (czyt. zakup silnika z osprzętem z 4,0). A montowal mi to wszystko będzie znajomy, który złożył już 3 takie zestawy i wszystko hula dobrze.
Co do parametrów silnika 4,2 to nie wiem dokładnie jak to wygląda, ale moc to coś chyba ok. sto kilkanaście koni. Ale moment jest dosyć duży.
Co do parametrów silnika 4,2 to nie wiem dokładnie jak to wygląda, ale moc to coś chyba ok. sto kilkanaście koni. Ale moment jest dosyć duży.
No, 4.0 ma min. 177 KM i cos 300 Nm momentu, wiec byc raczej nie stracil, a wciaz mialbys wolnoobrotowy, amerykanski motorraf_jeep pisze:silnik i skrzynie z bmw już mam, więc pewne koszty mogę ominąć (czyt. zakup silnika z osprzętem z 4,0). A montowal mi to wszystko będzie znajomy, który złożył już 3 takie zestawy i wszystko hula dobrze.
Co do parametrów silnika 4,2 to nie wiem dokładnie jak to wygląda, ale moc to coś chyba ok. sto kilkanaście koni. Ale moment jest dosyć duży.

Ta reszta z Wrangla to że co? Blachy? Aleś Rafałku wykoncypowałraf_jeep pisze: Koncept mam taki: rama, wały, mosty i hamulce z patrola, skrzynia i silnik 200 KM z bmw, reduktor z patrola, reszta z wranglera.
Tylko czy to jeszcze będzie jeep?

Nawet jak masz silnik od dresowozu to patrola muszisz dokupic, żeby mu bude wrangla oddac. Ekonomicznie to chyba lepiej zrobic z jeepa... jeepa!
4.0 + Aw4+242+Dana44+dodatki. Jak budżetu braknie to sprzedaj ten bajerisze motor

XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość