Strona 1 z 1

co zrobić? co założyć?

: pt kwie 21, 2006 9:49 pm
autor: raf_jeep
po raz trzeci rozwaliła mi się skrzynia w moim wranglerze (4,2).
ostatnią ściągłem miesiąc temu ze stanów i dzisiaj mi ją rozerwało.
i mam teraz dylemat co robić:
a. kupić skrzynię ba10 - graniczy to z cudem
b. kupić skrzynię ax15 - podobno da się dopasować do silnika 4,2
c. kupić silnik 4,0 i skrzynię do niego (jak ktoś ma na zbyciu niech pisze)
d. polać go benzyną i podpalić

narazie skłaniam się ku punktowi d, ale mam nadzieję, że wypali któryś inny.

HELP!!

: pt kwie 21, 2006 11:00 pm
autor: pavvel
punkt D uwolni cie od wszelkich i wielce prowdopodobnych kolejnych kosztownych napraw peepa a reszta to tylko polsrodki :)23

: sob kwie 22, 2006 1:06 am
autor: Mroczny
a masz AC?

: sob kwie 22, 2006 1:08 am
autor: vandall1
Opcja c i na bulwar :)20

: sob kwie 22, 2006 6:10 pm
autor: Grzesiu Zalczyk
Qrde!Poddanie się (czyt.kanister i benzynka) to strasznie niepipowskie.Chyba nie mogę inaczej Tobie pomóc,jak...''Przynajmniej zdrowi jesteśmy!''.Trzymamy wsze członki ciał swych,aby dobrze było i znalazła się skrzyneczka Twych marzeń.

: sob kwie 22, 2006 6:18 pm
autor: mendelmax
Grzesiu Zalczyk pisze:Trzymamy wsze członki ciał swych,aby dobrze było
A to żeby dobrze było to jednego wystarczy a nie wsze od razu ;)
Ale fakt, kto ma dżipa nie je pipa i się nie poddaje gdy mu kasy już nie staje! ;)

: sob kwie 22, 2006 8:56 pm
autor: lesio jeep
A skszyneczka BA 10 to przypadkiem nie produkcji Peguota ?
bo cosik mi sie wydaje ze ta wlasnie te skszynke to ladowali do
wielu samochodow w zabowni
:lol:
np
tak jak moja pierwsza terenowka na zdjciu w profilu
jest jusz na zlomie od 9 lat wiec czesci niestety niet

: sob kwie 22, 2006 9:38 pm
autor: raf_jeep
lesio jeep pisze:A skszyneczka BA 10 to przypadkiem nie produkcji Peguota ?
bo cosik mi sie wydaje ze ta wlasnie te skszynke to ladowali do
wielu samochodow w zabowni
:lol:
np
tak jak moja pierwsza terenowka na zdjciu w profilu
jest jusz na zlomie od 9 lat wiec czesci niestety niet
dokładnie tak. to skrzynia z peugeota, ale była w starych modelach i pewnie nawet na złomie już takiej nie znajdę. żle jest. bardzo żle!!

: ndz kwie 23, 2006 12:59 am
autor: lesio jeep
Moge popytac u zlomiazy jest taki jeden co sie specjalizuje w 4x4
ale moze byc drogo bo to jusz zabytek

: ndz kwie 23, 2006 8:40 am
autor: raf_jeep
lesio jeep pisze:Moge popytac u zlomiazy jest taki jeden co sie specjalizuje w 4x4
ale moze byc drogo bo to jusz zabytek
bylo by super gdybys mogl mi to sprawdzic. z gory bardzo dziekuje :)

Re: co zrobić? co założyć?

: ndz kwie 23, 2006 3:15 pm
autor: Mag69
raf_jeep pisze:po raz trzeci rozwaliła mi się skrzynia w moim wranglerze (4,2).
ostatnią ściągłem miesiąc temu ze stanów i dzisiaj mi ją rozerwało.
i mam teraz dylemat co robić:
a. kupić skrzynię ba10 - graniczy to z cudem
b. kupić skrzynię ax15 - podobno da się dopasować do silnika 4,2
c. kupić silnik 4,0 i skrzynię do niego (jak ktoś ma na zbyciu niech pisze)
d. polać go benzyną i podpalić

narazie skłaniam się ku punktowi d, ale mam nadzieję, że wypali któryś inny.

HELP!!
a ..dzwonic do Wiktora
b ..dzwonić do wiktora
c.. dzwonić do wiktora
d.. dzwonic do mnie



:)21

: ndz kwie 23, 2006 7:25 pm
autor: krzyś
wszędzie i ciągle wiktor...to jakieś góru czy co? a może za darmola rozdaje fanty ...? jesli tak to ja tez chcem nr do niego

: ndz kwie 23, 2006 8:25 pm
autor: Mag69
krzyś pisze:wszędzie i ciągle wiktor...to jakieś góru czy co?
no .........góru od pepa

http://4by4.pl/index.php?id_p=10


:)21

: ndz kwie 23, 2006 9:41 pm
autor: krzyś
jeeezu .. a skąd on ceny bierze? :o 1700 za amory do pipa bez liftu.....

: wt kwie 25, 2006 11:07 pm
autor: mjaw
teoria jest taka że prawie każdą skrzynię sięda podłączyć do prawie każdego silnika, A poważnie to ax15 - łatwo dotępna i dostępone są kity naprawcze. a jeżeli do 4.2 nie podchodzi to trzeba się troszke pobawić w adptatora i na pewno podejdzie (przerobiłem temat ax15+silnik 4 cyl w yj).

: sob lip 15, 2006 7:27 pm
autor: raf_jeep
Mag69 pisze:
krzyś pisze:wszędzie i ciągle wiktor...to jakieś góru czy co?
no .........góru od pepa

http://4by4.pl/index.php?id_p=10


:)21
może i jakimś tam góru jest, ale kiedy padła mi pierwsza skrzynia, to jakoś olał temat...

Po trzech miesiącach udało mi się złożyć skrzynię (tzn. chłopakom z krakowa się udało) z trzech rozsypanych. Niestety jest w takim stanie, że nie wskazane jest wyjeżdżanie w jakikolwiek teren.
Dlatego decyzja mogła być tylko jedna: przebudowa samochodu do stopnia używalności :)

Koncept mam taki: rama, wały, mosty i hamulce z patrola, skrzynia i silnik 200 KM z bmw, reduktor z patrola, reszta z wranglera.
Tylko czy to jeszcze będzie jeep?

: sob lip 15, 2006 7:39 pm
autor: Voytass
raf_jeep pisze: Koncept mam taki: rama, wały, mosty i hamulce z patrola, skrzynia i silnik 200 KM z bmw, reduktor z patrola, reszta z wranglera.
Tylko czy to jeszcze będzie jeep?
Cholera wie, ale moze bezpieczniej pod tym katem wpakowac tam 4.0 i odpowiednia skrzynke? (chocby AW4 :)21).

A potem nie na bulwar, tylko w teren :)2

Ile mocy i momentu ma 4.2 litra?

: sob lip 15, 2006 7:46 pm
autor: raf_jeep
silnik i skrzynie z bmw już mam, więc pewne koszty mogę ominąć (czyt. zakup silnika z osprzętem z 4,0). A montowal mi to wszystko będzie znajomy, który złożył już 3 takie zestawy i wszystko hula dobrze.

Co do parametrów silnika 4,2 to nie wiem dokładnie jak to wygląda, ale moc to coś chyba ok. sto kilkanaście koni. Ale moment jest dosyć duży.

: sob lip 15, 2006 8:51 pm
autor: andrzj318
Tylko czy to jeszcze będzie jeep?oczywiście że Jeep- nie ważne z czego zrobiony, to stan ducha właściciela. Niech moc silnika będzie z Toba :)2
PS mi tez poleciał automat ale typówka A318, już jest u "doktora" w Krakowie.

: sob lip 15, 2006 9:08 pm
autor: Voytass
raf_jeep pisze:silnik i skrzynie z bmw już mam, więc pewne koszty mogę ominąć (czyt. zakup silnika z osprzętem z 4,0). A montowal mi to wszystko będzie znajomy, który złożył już 3 takie zestawy i wszystko hula dobrze.

Co do parametrów silnika 4,2 to nie wiem dokładnie jak to wygląda, ale moc to coś chyba ok. sto kilkanaście koni. Ale moment jest dosyć duży.
No, 4.0 ma min. 177 KM i cos 300 Nm momentu, wiec byc raczej nie stracil, a wciaz mialbys wolnoobrotowy, amerykanski motor :)2

: sob lip 15, 2006 10:50 pm
autor: SiMarco
raf_jeep pisze: Koncept mam taki: rama, wały, mosty i hamulce z patrola, skrzynia i silnik 200 KM z bmw, reduktor z patrola, reszta z wranglera.
Tylko czy to jeszcze będzie jeep?
Ta reszta z Wrangla to że co? Blachy? Aleś Rafałku wykoncypował :D Szkoda jeepa.
Nawet jak masz silnik od dresowozu to patrola muszisz dokupic, żeby mu bude wrangla oddac. Ekonomicznie to chyba lepiej zrobic z jeepa... jeepa!
4.0 + Aw4+242+Dana44+dodatki. Jak budżetu braknie to sprzedaj ten bajerisze motor :lol: