Luzy w Dana 35

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Sparki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn gru 27, 2004 11:39 pm
Lokalizacja: Poznañ

Luzy w Dana 35

Post autor: Sparki » sob kwie 29, 2006 12:21 pm

Takie male info dla potomnych, nie dajcie sie namowic na wymiane lozysk w moscie bez regulacji luzow !!
Ostatnio przytrafila mi sie wieksza kaluza na Biedrusku i niestety szlam wlecial przez odpowietrznik do tylnego mostu. Dowiedzialem sie o tym dopiero jak halas dochodzacy z tyl przestawal byc w normie (radio nie pomagalo :lol: )
Po otwarciu okazalo sie ze wieniec i atak maja matowe uzebienie tak samo bierznie lozys. Podjechalem do majchera co by ladnie wymienil i sprawdzil wspolbierznosc przekladni, a uslyszalem: lozyska wymienic ok ale po co ustawiac i tak to nic nie pomoze :evil:
Sam ambitnie zabralem sie za wymiane i ustawienie :)23

1. teoria: forum, ksiazka od FSO 125, pare telefonow (dzieki TTQ,XJeep)
2. zakupy: uszczelniacz, pierscien dociskowy to w ASO, lozyska-ogolnie dostepne, podkladki regulacyjne-w P-ñ Lechicka (2 z³ za sztukê 0,1;0,3)

Co prawda ustwienie trwalo 3 dni po godzinach w robocie, ale za pomoca szczelinomierza i miernika zegarowego (nie jest konieczny) mozna to zrobic. Ostateczne za pomoca podkladu do lakieru samoch. sprawdzenie odcisku na zêbach no i jazda testowa.

Teraz bloga cisza z tyl pomimo przejechania na tym moscie 180 tkm.
A i najwazniesze, skorygowane odchylki po wymianie lozys na ataku 0,4 mm, na talezu 0,6 mm. To jest strasznie duzo :o

Jak by co to sluze porada
508358100 Leszek
KJ Liberty 2007 3,7 V6

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » ndz kwie 30, 2006 9:47 am

jest jeszcze inny sosob na sprawdzenie ustawienia to pisak i bibulka
papierosowa taka do joitow :lol:
malujesz pisakiem zembatki a potem puszczasz miedzy nie bibulke
zeby tryby maja sie odbic bez potargania papierku grubosc bibulki
jest wzglednie jedakowa i zblizona do optymalnego luzu jaki wypelnia powloka oleju zmiejszajacego tarcie tani i skuteczny sposob zwlaszcza w Dana 35 prostej jak budowa cepa
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40596
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » ndz kwie 30, 2006 9:52 am

albo pasek gazety - ma się odcisnąć, nie ma przeciąć

i uwaga - należy sprawdzić cały obwód talerza - jak chodziło na źle ustawionym mogło się nierównomiernie zużyć i po skasowaniu luzów będzie wyło niemożebnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości