Strona 1 z 1

Resory w YJ bo tragedia jest

: wt maja 02, 2006 9:11 pm
autor: K.Wiśniowski
Witam. Jakieś sugestie bym prosił . Chodzi mi o zmiękczenie auta i uzyskanie największego wykrzyżu . Na oryginalnym zawieszeniu jest pełna tragedia skok koła oceniam na ok 7 cm . Oponki mam 31 ".
Czy odjąć pióro czy co robić bo w terenie załamka ??
Ewntualnie jakiś kontakt do wronglerowca co na piórach hula i zawias mu się sprawdza.
Pozdro.

: wt maja 02, 2006 9:46 pm
autor: Mroczny
a czy aby nie były klepane?

: wt maja 02, 2006 11:07 pm
autor: michals
1. zdejmij stabilizator

2. przerob wrangla na sprezyny tylko najlepiej na wachaczach takich z 80 cm(dolnych) i gornych mocowanych do dolnego wachacza a nie do ramy

wtedy to jak wjedziesz na 70cm kraweznik to nie oderwie sie zadne kolo

: wt maja 02, 2006 11:09 pm
autor: wupasek
ty michals bys sie ruszyl na siakies lodzkie albo podlodzkie spotkanko :roll:
info na biezaco na regionie

: śr maja 03, 2006 6:55 am
autor: K.Wiśniowski
A przeróbka na sprężyny to z jakiegoś gotowego zestawu czy coś samemu trza narzeżbić?

: śr maja 03, 2006 7:13 am
autor: boris.blank
Nie trzeba było się zestawu do G pozbywać :) choć do tego samochodu może być ciut przytwardy. Krzychu - podjedź i pochwal się sprzętem.
A spręzyny możesz zamówić w Poznaniu tylko podaj im, że idą do Toyoty LJ70 (podobne wagowo auto), ale każ zrobić na żądaną wysokość i będą dobre.

: śr maja 03, 2006 7:30 am
autor: K.Wiśniowski
Borysku ale same sprężyny to nie wszystko co jest potrzebne do przeróbki z resorów. :D

: śr maja 03, 2006 9:39 am
autor: Eskapada
K.Wiśniowski pisze:Borysku ale same sprężyny to nie wszystko co jest potrzebne do przeróbki z resorów. :D
coś co przyczyma mostek żeby Ci nie spiericzył spod auta :)21


http://www.extremegearoffroad.com/store ... 270&page=1

: ndz maja 07, 2006 3:11 pm
autor: wrang
Witam!
Założyłeś już zawieche?

: ndz maja 07, 2006 9:44 pm
autor: K.Wiśniowski
Jeszcze nie . Dzisiaj cały dzien motałem dolot i snorkla. Założe dopiero w środku tygodnia.