MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
elberoth
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: sob kwie 29, 2006 6:48 pm
Post
autor: elberoth » czw maja 18, 2006 9:03 am
Witam
Chce kupic wrangla i znalazłem coś takiego. Zna albo jeszcze lepiej oglądał ktoś tego jeepa:
http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... 2&ile_o=25 - co o nim sądzicie, wart swojej ceny?? Tak na marginesie zapytam jeszcze czy generalnie jest sens ładować się w ten model YJ czy lepiej zainwestować już w nowszy TJ bo w tej cence takiego dostane tylko golucha

Ostatnio zmieniony czw maja 18, 2006 10:49 am przez
elberoth, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ważne CO, ważne JAK
-
pan.boczek
-

- Posty: 222
- Rejestracja: czw sty 20, 2005 10:43 am
- Lokalizacja: Warszawa/Haga
Post
autor: pan.boczek » czw maja 18, 2006 9:24 am
prawie 350 tys zl to chyba troche za duzo...

LRD3
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » czw maja 18, 2006 10:31 am
1. zalezy czy do jazdy na codzien czy od swieta
2. zalezy czy do bulwaru czy do terenu ale widzac po samochodzie to do bulwaru raczej(to lepszy jest TJ bo ladniejszy i bardziej komfortowy - sprezyny)
3. NIE KUPUJ 2,5L!!!!
4. Wypadaloby hard-topa dokupic (~2500zl)
TJ ma ladniejsza deske i lepsze wyposazenie raczej
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
elberoth
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: sob kwie 29, 2006 6:48 pm
Post
autor: elberoth » czw maja 18, 2006 10:54 am
ad.1 - do jazdy na codzień (oczywiście nie jedyne auto w domu)
ad.2 - do terenu, jak dobrze rozumien to czemu uważasz że konkretnie ten YJ jest lepszy do bulwaru, mnie sie wydaje, że ten jest właśnie idealny w teren tzn. bez zbednych poszerzen, halogeników, trabeczek i innych dupereli

A tak konkretnie pytając który jest bardziej przyjazny do terenu YJ czy TJ

ad.3 - wiem

, niestety cieżko coś u nas znależć godnego uwagi, nie zjeżdżonego, nie oblepionego zbędnym szpejem jak choinka zwłaszcza 4L

, ale ten przynajmniej ma gaz

.Ten koszci sporo,ale przynajmniej wzglednie juz jest przygotowany. Ciekawe czy właściciel zejdzie coś z ceny...
ad.4 - zdecydowanie

Nie ważne CO, ważne JAK
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » czw maja 18, 2006 12:03 pm
to ja bym do jazdy na codzien wybral jednak TJ. Jest mniej toporny bardziej komfortowy(na sprezynach co daje tez wiekszy wykrzyz). Poza tym zastanow sie jak bardzo chcesz w terenie jezdzic bo do extremu to ten samochod sie bez przerobek wogole nie nadaje. co chwila cos sie sypie(moze nie zawsze uniemozliwia jazde ale jest pozniej niekomfortowo jak cos napierd*ala na trasie jadac 5 godzin). do bulwaru jest lepszy bo ma tyle chromow ktore pewnie w terenie ulegna zweryfikowaniu na pierwszej przeszkodzie. poszerznia to wbrew pozorom dobra rzecz bo nie masz szyb calych gownem zapieprzonych i nie rozrzuca Ci auto gnojowki na boki.
fakt. u nas jest maly wybor jezeli chodzi o wranglera, ale mnie sie udalo trafic takiego jakiiego chcialem(oczywiscie nie obylo sie bez pakietu startowego) ale obecnie stwierdzilem ze taniej mnie wyjdzie jesli sobie kupie 2-gi samochod do katowania w terenie.
a i za 35 tys to se go daruj. ja za swojego tyle dalem i wygladal tak jak na avatarze. lepiej kup nie jezdzonego w terenie a przerobek sobie dokonasz takich jakich TY bedziesz chcial a nie poprzednik
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
DanielF

- Posty: 392
- Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: DanielF » czw maja 18, 2006 12:38 pm
To ja tez cos napisze.
1. Najwazniejsze - 35 kPLN to duzo, chyba ze jest w superstanie

Pamietaj ze i tak bedziesz musial na poczatku pare tysia wlozyc.
2. Z 2,5l da sie zyc, ale lepiej 4l (tylko ze wtedy latwiej cos urwac).
3. Deska to rzecz gustu mi sie bardziej podoba od YJta

4. Poszerzenia musialbys zalozyc bez wzgledu czy bedziesz w terenie jezdzil czy nie. Z tak wystajacymi kolami po 10km mokrego asfaltu nie bedziesz nic widzial w bocznych lusterkach.
5. Jak na codzien, to tez proponuje hardtop na zime. Za to na lato dokupilbym 'male' drzwi (z gorna polowa ze szmaty i okienkiem na suwak). Niezbyt to wprawdzie wygodne, ale jak polozysz dach to sciagasz nadstawki i drzwi koncza sie rowno z burta.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » czw maja 18, 2006 8:22 pm
5. z tymi drzwiami to nie do konca tak bo jak chce sie jezdzic 80km/h to lepiej z zamknietymi szybami bo mniej w czerep wieje. ale do jazdy 30km/h po promenadzie jak najbardziej

TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
kmiecioo
-

- Posty: 115
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: kmiecioo » pt maja 19, 2006 6:57 pm
Oj, Michals.... z drzwiami połówkami frajda się zaczyna dopiero od 80.
I wcale tragicznie nie wieje. Wiem, bo jeżdzę. Kłopoty z nimi to są przy założonych nadstawkach na autostradzie. Przy 130 i bocznym wietrze chce drzwi otwierać.
Ale co racja to racja - żeby nie wiem jaki stan dobry był, pakiet startowy i tak będzie. Więc ta cena trochę jednak duża. tak powiedziałbym zaduża o jakieś 10 tyś.
A deskę ja też wolę z YJ

-
elberoth
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: sob kwie 29, 2006 6:48 pm
Post
autor: elberoth » pt maja 19, 2006 7:17 pm
ok, dzięki
w takim razie olewka i szukam dalej

Nie ważne CO, ważne JAK
-
marynarz
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: pn cze 05, 2006 3:40 pm
- Lokalizacja: Roztocze
Post
autor: marynarz » wt cze 06, 2006 10:29 pm
Czee, kupiłem YJ 1992 2,5 na wtrysku za 20 tys. gość kupił w dojczlandzie rok temu dla córci, bo se prawko zrobiła, ale chyba za bardzo ją telepało. Może ktoś ma namiary na tanie i dobre amorki do przodu, bo się prawie posypały były, takie koła mu przywalili, że musiało się tak skończyć

-
DanielF

- Posty: 392
- Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: DanielF » śr cze 07, 2006 7:58 am
Tak naprawde to z drzwiami polowkami sa 2 problemy:
-ciezko zamknac w trakcie jazdy jedna reka,
-powyzej 80-90km/h i bocznym wietrze w 'zawietrznych' drzwiach gora jesli zamknieta to probuje sie odchylic sie na zewnatrz i troche sie telepie.
Ale jesli z tej strony patrzec to szmata w ogle ma sporo wad w stosunku do hardtopa, ale podstawowa zaleta to ze mozna go zlozyc w 5 minut i jezdzic cabrio

A co do amorow to ogolnie sa 2 drogi:
-szukac amorow oryginalnie przenaczonych do wrongla (tanio raczej nie bedzie, ale niektore sa rozbieralne i jak padna mozna tanio zregenerowac),
-kupic pasujace dlugoscia i mocowaniami porzadne amory (np. bilsteiny) od innego samochodu, byle w miare ciezkiego (np. ja dobralem chyba od Omegi Combi i Transita, ok. 200/sztuke).
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
-
jarow
- jestem tu nowy...

- Posty: 40
- Rejestracja: wt sie 16, 2005 11:39 am
- Lokalizacja: katowice
Post
autor: jarow » śr cze 07, 2006 10:56 am
znam tego YJ.
Nawet nim kiedys jechalem.
Auto jest w naprawde dobrym stanie.
Klient dosyc dba.
Nie stroni od terenu ale jesli jest potrzeba to wymienia czesci na nowe prosto z us (wiem stad bo sam mu je załatwiam) wpakował juz sporo kasy w to autko.
wiadomo ze zawsze moze sie cos zepsuc- jak to we wranglerze ale wydaje mi sie ze po malych negocjacjach warto go kupic.
j
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » czw cze 08, 2006 5:02 pm
Widuje go w Katowicach - krecil sie ostatnio czesto w okolicach Rolnej. Jak dla mnie to cena kosmos - to ze ktos wpakowal tyle kasy w auto to jego sprawa - niestety w dzisiejszych czasach nikogo to nie interesuje a tym bardziej klienta. Opony za 2400

T-max 2500

- skad te ceny

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
lesio jeep
-

- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » czw cze 08, 2006 5:27 pm
ale ten gril to

ohyda
cena cosmos
wyciagarka w opcji
sory ale
za 20 tys bym sie zastanawial

czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości