Jechałem dziś XJ i mam kilka pytań
Moderator: Mroczny
Jechałem dziś XJ i mam kilka pytań
Witam,
przymierzam sie do kupna XJ którego chce sprzedać mój sąsiad. Autko wizualnie bez zastrzeżeń ale oto rzeczy które mnie niepokoją .Silnik mokry od oleju na górze sprzedający że to spod korka cieknie. Na gazie nie ciągnie buja się jak polonez na benzynie dużo lepiej. Pali sie kontrolka Check antilock - nikt nie wie dlaczego. Klima słabo dmucha ale lekki chłodek idzie. tylny most spocony od oleju.Nie wiem jak sprawdzić w praktyce napędy bo nie ma błota i koła się nie chcą slizgać.
Czy mam sie tymi rzeczami niepokoić czy to normalne przy aucie 15letnim. 4 lity automat.
Dziekuje z góry za informację.
Piotrek
przymierzam sie do kupna XJ którego chce sprzedać mój sąsiad. Autko wizualnie bez zastrzeżeń ale oto rzeczy które mnie niepokoją .Silnik mokry od oleju na górze sprzedający że to spod korka cieknie. Na gazie nie ciągnie buja się jak polonez na benzynie dużo lepiej. Pali sie kontrolka Check antilock - nikt nie wie dlaczego. Klima słabo dmucha ale lekki chłodek idzie. tylny most spocony od oleju.Nie wiem jak sprawdzić w praktyce napędy bo nie ma błota i koła się nie chcą slizgać.
Czy mam sie tymi rzeczami niepokoić czy to normalne przy aucie 15letnim. 4 lity automat.
Dziekuje z góry za informację.
Piotrek
1. Olej - sprawdz dokladnie. Wytrzyj silniki zobacza. Jak korek lub pokrywa zaworow - olac
2. Gaz - spier.dolona instalacja - da sie zrobic za male szelesty, bo najdrozsze, czyli butla z homologacja i montaz juz jest
3. Napedy - najszybciej to chyba zdjac tylny wal (4 srubki) i : na 4PT i 4LO powinien jechac bez tylngo walu, na 4FT ni huhu. Potem podnies jedno przednie kolo. Na 4FT powinno sie krecic.
4. Most tylni nie ma zakrecanego korka, tylko gumowa zatyczke. Jesli poci sie tam to pikus.
Wsluchaj sie dokladnie w caly naped. czy krzyzali nie stukaja, czy lozyska nei wyja itp.
2. Gaz - spier.dolona instalacja - da sie zrobic za male szelesty, bo najdrozsze, czyli butla z homologacja i montaz juz jest

3. Napedy - najszybciej to chyba zdjac tylny wal (4 srubki) i : na 4PT i 4LO powinien jechac bez tylngo walu, na 4FT ni huhu. Potem podnies jedno przednie kolo. Na 4FT powinno sie krecic.
4. Most tylni nie ma zakrecanego korka, tylko gumowa zatyczke. Jesli poci sie tam to pikus.
Wsluchaj sie dokladnie w caly naped. czy krzyzali nie stukaja, czy lozyska nei wyja itp.
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie 

jezeli jest to syf sasiada to daj mu 30 zł jedzcie na myjnie i niech umyja silnik most wszystkie miejsca gdzie sie poci i zobaczysz sam w którym to miejscu
u mnie było z pod korka ale tez spod przewodów odmy bo układ jest chory cienki przewód wydala gazy gruby ma zasysac a wyglada ze działa na odwrót






Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
dobra pwiem ze u mnie wyglada ze wydala gazy obiema rurkamimisman pisze:Bo przecież tak ma działaćKasprol pisze: cienki przewód wydala gazy gruby ma zasysac a wyglada ze działa na odwrót![]()
![]()
Cienki odsysa opary spod "czapki", a gruby dostarcza tam świeży luft



Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości