grand 95 szarpie na skreconych kolach
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 2:14 pm
- Lokalizacja: starachowice
grand 95 szarpie na skreconych kolach
Witam.
Objaw taki jak w temacie . Przy zawracaniu, kola na maxa w lewo czy w prawo , auto zaczyna stawac a po dodaniu gazu efekt taki jakby kola przednie byly owalne.Poprotu podskakuje i szarpie.Odczego mam zaczac bo od spodu wszystko Ok.Jazda na wprost i male zakrety bez problemu.
Pozdrawiam
Objaw taki jak w temacie . Przy zawracaniu, kola na maxa w lewo czy w prawo , auto zaczyna stawac a po dodaniu gazu efekt taki jakby kola przednie byly owalne.Poprotu podskakuje i szarpie.Odczego mam zaczac bo od spodu wszystko Ok.Jazda na wprost i male zakrety bez problemu.
Pozdrawiam
XJ 4.0 90 country
- lesio jeep
-
- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 2:14 pm
- Lokalizacja: starachowice
-
- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
Jeżeli masz możliwość kupienie 249 za 1tys. to nie zastanawiaj się ani sekundy! Sprawdź tylko czy wtyczki pasująTrojan pisze:Mam to samo, blokuje przód i tył w moim ZJ. Nie wiem czy rozbierać reduktor, czy kupic caly z malym przebiegiem. Czy można wymienić samo wisko i czy to sie opłaca, przy cenie calego np. po 30tys. przebiegu reduktora 249J- 1tys zł ?

UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 2:14 pm
- Lokalizacja: starachowice
Standard w 249
Ten typ tak ma i da sie z tym zyc. Mam tak ja od roku, ma tez paru innych i jakos zyjemy. Jesli zmieniac juz reduktor to na 242 (tak wrzucil "Bartosiak" i jest zadowolony bo jemu wisko strasznie dawalo sie we znaki). Ja z tym zyje i sie nie przejmuje...

Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz cze 26, 2005 2:14 pm
- Lokalizacja: starachowice
Tak jest. Jak masz zablokowany most to tak jest. To wynika z tego co pisal michals - wewnetrzne kolo ma mniejsza droge do pokonania, niz zewnetrzne. Poki nie strzela, nie huczy, tylko podskakuje to mozna olac temat.... chyba, ze wkurza to nowe wisko kupic, albo, co tansze, nowy reduktor - najlepiej 242 - bo bedziesz mial wtedy manualna decyzje, kiedy 4x4, kiedy 4x2 - szczegoly pewnie zdradzilby Ci "bartosiak", bo on niedawno taka przekladke robil.arkadius_k pisze:No dobra wiem ze to wisko blokuje samochod przy skrecie .Ale dlaczego podskakuje jakby mial jaja zalozone zamiast kol.Czy mozliwe zeby sie przeguby tak blokowaly na max skreconych kolach.Bo tak kiedys mialem w osobowce ale tam strzelal po dodaniu gazu a tu cisza.
Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT
tak, lampy z usa zamowilem, nawet fajne, czarne srodki z przezroczystym szklem
ale juz mam standardowe, bo rozwalilem jedna cofajac na bardzo waskim wjezdzie i przywalilem swiatlem w stojaca betoniarke
fuck
ale z tymi swiatlami byl maly problem
otoz kierunek jest czerwony, nie ma wersji z bialym lub pomaranczowym
wiec kupilem big diody zolte, swiecilo w sumie na ciemny pomarancz, ale dosyc punktowo, bo swiatlo nie odbijalo sie od odblaskow, ale nawet niezle to wygladalo, w dzien bylo bardzo dobrze widoczne z daleka
ale przez te diody bardzo szybko migaja kierunkowskazy trzeba bylo by pomontowac dodatkowo zwykle zarowki ukryte
ale juz nie mam tego problemu
choc chyba je zamowie znow, wyszly mnie chyba z 300, czy 350zl z przesylka do polski
ale juz mam standardowe, bo rozwalilem jedna cofajac na bardzo waskim wjezdzie i przywalilem swiatlem w stojaca betoniarke

fuck
ale z tymi swiatlami byl maly problem
otoz kierunek jest czerwony, nie ma wersji z bialym lub pomaranczowym
wiec kupilem big diody zolte, swiecilo w sumie na ciemny pomarancz, ale dosyc punktowo, bo swiatlo nie odbijalo sie od odblaskow, ale nawet niezle to wygladalo, w dzien bylo bardzo dobrze widoczne z daleka
ale przez te diody bardzo szybko migaja kierunkowskazy trzeba bylo by pomontowac dodatkowo zwykle zarowki ukryte
ale juz nie mam tego problemu

choc chyba je zamowie znow, wyszly mnie chyba z 300, czy 350zl z przesylka do polski
Bo na te kierunki jest patent. Wklada sie pomaranczowe zarowki we wsteczne, podpina pod migacze i daje sie tylko jakas lampke/swiatelko pod zderzak do wstecznego - stary numer z amerykanskim oswietleniem.
Jakbys zamawial raz jeszcze to z checia sie przylacze na jakis group-buy, bo ja jak mialem ciagnac je to wychodzilo ok 80$ za lampy i drugie tyle za przesylke, czyli ok 450 PLN jesli by cla nie dowalili... ale jakby co to sie pisze, bo mi sie nadal podobaja.
Jakbys zamawial raz jeszcze to z checia sie przylacze na jakis group-buy, bo ja jak mialem ciagnac je to wychodzilo ok 80$ za lampy i drugie tyle za przesylke, czyli ok 450 PLN jesli by cla nie dowalili... ale jakby co to sie pisze, bo mi sie nadal podobaja.
Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość