MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » ndz lip 09, 2006 8:51 am
Witam, zamieszczam linka do małej galerii mojego wrangla:
http://s53.photobucket.com/albums/g71/t ... er%20HEMI/
miałem to zrobić już wieki temu, ale jak w tytule - lepiej późno niż wcale. Jak widać auto aktualnie w specyfikacji wybitnie szosowej, ale po zmianie kółek na słuszne... no wiadomo.. Jednocześnie wyprzedzam komentarze licznych kpiarzy - boczny wydech mi się podoba i w niczym nie przeszkadza i co dla niektórych bardzo ważne - nie mam podświetlenia podwozia!

wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » ndz lip 09, 2006 10:25 am
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » ndz lip 09, 2006 12:44 pm
śliczny

-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » ndz lip 09, 2006 1:42 pm
Zderzaki

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » ndz lip 09, 2006 1:44 pm
vandall1 pisze:Zderzaki

kolega sugeruje chromowane rurki czy raczej coś do burzenia murów?

wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » ndz lip 09, 2006 1:49 pm
Niestety w tym wypadku coś z nierdzewki chyba...ale niezbyt nachalnego

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
BOOGIE

- Posty: 307
- Rejestracja: pn sie 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: 3City
Post
autor: BOOGIE » ndz lip 09, 2006 6:10 pm
A czy w planie są nowe mosty? Absolutnie nie chce być zgryźliwy ale ten motor ma chyba grubo ponad 300 kucy
Teraz my was jemy =)
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » ndz lip 09, 2006 6:43 pm
BOOGIE pisze:A czy w planie są nowe mosty? Absolutnie nie chce być zgryźliwy ale ten motor ma chyba grubo ponad 300 kucy
kiedyś trochę opisywałem tu na forum jak powstawało to auto. W chwili obecnej przekracza 360KM i około 515Nm, na półce leży jeszcze "ostry wałek" który ma dorzucić około 50 KM. Most z przodu fabryczny, z tyłu nowa dana 44 ze wzmocnionymi półośkami, tyle że spline 30, jak nie wytrzymają to będzie ARB i półoski spline 33, powinno wystarczyć.
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » ndz lip 09, 2006 7:27 pm
Aaa..! No to jeszcze się pochwalę ile to pali, bo wcale nie jest źle jak mogło by się wydawać w przypadku V8-ki. W cyklu mieszanym miasto/trasa wychodzi mi średnio 15l/100km, być może to zasługa systemu MDS, ale na autostradzie przy stałej prędkości 180 miałem wrażenie że widać jak spada wskaźnik paliwa!

wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » ndz lip 09, 2006 8:32 pm
no motorek cacy

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » ndz lip 09, 2006 9:23 pm
Mi sie tylko wybitnie te felgi nie podobaja tzn felga nie jest brzydka ale absolutnie nie pasuje do auta.Wrangler powinien miec felgi odpowiadające do harakteru auta - min. to niklowany Mangels:
http://www.mangels.com.br/rodas/ingles/aco-i.html
no i opony tez jakies takie niskoprofilowe

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » ndz lip 09, 2006 10:05 pm
Eskapada pisze:Mi sie tylko wybitnie te felgi nie podobaja tzn felga nie jest brzydka ale absolutnie nie pasuje do auta.Wrangler powinien miec felgi odpowiadające do harakteru auta - min. to niklowany Mangels:
http://www.mangels.com.br/rodas/ingles/aco-i.html
no i opony tez jakies takie niskoprofilowe

no ja oczywiście rozumiem słuszność tej uwagi, ale: duże felgi i niższe opony miały mi poprawić trakcję tego auta, jak wspominałem aktualnie jest w wersji szosowej. Nie do końca jednak spełnia wszystko moje oczekiwania. Auto jest podniesione na zawieszeniu 2" które miało być w założeniu twarde (nie jest takie jak chciałem). Większe w całości koła spowodowały dalsze podniesienie do góry i pogorszenie właściwości jezdnych. Właśnie zastanawiam się nad rozwiązaniem tego problemu, stąd też moje pytanioe w innym wątku o elementy poliuretanowe do zawieszenia. Chodzą mi jeszcze po głowie takie specjalne poduchy "air springs" stosowane w autach o podwyższonej ładowności, one również usztywniaja zawieszenie. Ma ktoś może jakąś wiedzę na ten temat?
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » ndz lip 09, 2006 10:38 pm
tak sie zastanawiam czy przez ten wydech na bok nie masz problemow jak stoisz w korku i masz szybe otwarta - chyba troche smierdzi

a i czy w czasie jazdy sa jakies zawirowania spalin np przy uchylonej szybie czy wszystko ok

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
stebel

- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stebel » ndz lip 09, 2006 10:41 pm
Auto klasa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Piekne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nawet po tej stronie wody malo takich sie spotyka!
Oczywiscie jak juz pisales specyfika typowo drogowa ale i tak bardzo mi sie podoba....wreszacie cos innego i w dobrym guscie. A felgi jak najbardziej pasuja do calosci i podkreslaja styl auta. Przepraszam ale mangelsy ktorych uzywa 95% populacji wranglerowej jednak troche by mu uroku zabraly.
Tomek gratuluje wytrwalosci w dazeniu do celu no i oczywiscie pieknej bryki!!!!

Si vis pacem para bellum.
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz lip 09, 2006 10:48 pm
Bardzo ładna furka. Musiało być przy tym sporo kombinowania...
Co było dawcą?
Skrzynkę rozumiem masz 545RFE?
Jaki reduktor? 231?
Tak czy owak respect

Moim marzeniem jest Wrangler 4.7, z tym, że to marzenie odległe...

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » ndz lip 09, 2006 10:50 pm
Bart03 pisze:tak sie zastanawiam czy przez ten wydech na bok nie masz problemow jak stoisz w korku i masz szybe otwarta - chyba troche smierdzi

a i czy w czasie jazdy sa jakies zawirowania spalin np przy uchylonej szybie czy wszystko ok

he he he, no z tym wydechem to jest jeszcze taka sprawa, że w tej chwili jest całkowicie wolny! Dopiero w tym tygodniu zamontuję takie specjalne wkłady tłumiące. Wrażenie jest dość upiorne, z daleka słychać mnie jakby czołg jechał, w zaparkowanych autach włączają się alarmy, a kury znoszą bezwiednie jajka w najbliższej okolicy!

Wrażenie jest szczególnie porażające przy przyspieszaniu, to przypomina mniej więcej ryk startującego odrzutowca. Przy zamkniętych szybach w środku da się calkiem spokojnie wytrzymać, ale ze względu na ogólnie spory hałas nie zdjąłem jeszcze dachu. W kwestii zapachu spalin, nie czuć tego kompletnie, myślę że gorzej jest w stojących obok autach.
wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
TTom
-

- Posty: 127
- Rejestracja: ndz kwie 27, 2003 10:55 am
- Lokalizacja: lubuskie - Sulechów
Post
autor: TTom » ndz lip 09, 2006 10:55 pm
mendelmax pisze:Bardzo ładna furka. Musiało być przy tym sporo kombinowania...
Co było dawcą?
Skrzynkę rozumiem masz 545RFE?
Jaki reduktor? 231?
Tak czy owak respect

Moim marzeniem jest Wrangler 4.7, z tym, że to marzenie odległe...

kombinowania było tyle że to temat na książkę! Skrzynia taka jak piszesz, reduktor 242 z całkowicie zmodyfikowanym (wzmocnionym) wnętrzem. Ten konkretnie silnik pochodzi z dodgea rama z 2003 roku, był z przebiegiem ok. 4 tys. mil. Co do swapa na 4,7 powinno być dużo prościej i z pewnością taniej! Trzymam kciuki za Twoje plany, w końcu wszystko zaczyna się od marzeń!

wrangler TJ OME HD 2" 5,7 HEMI MAGNUM inside

, jeep liberty 3,7 , honda civic
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz lip 09, 2006 11:10 pm
Z pytań niemal dresiarskich- mierzyłeś już przyspieszenie?

242 to świetny pomysł

Gdzie znalazłeś jakieś "kity" wzmacniające?
Ja w moich przemyśleniach wydumałem jednak 247, ale z realizacją pomysłów jest jeden problem- mam dopiero 19 lat, wobec czego zanim się dorobię na takie auto, to już się ich nie będzie dało kupić
Ale dobrze przynajmniej wiedzieć, że są takie a nawet lepsze fury w naszym kaczogrodzie

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » ndz lip 09, 2006 11:15 pm
Hmm, wszystko spoko, napewno bardziej uterenowiony bedzie wygladal duzo lepiej, jednak silnika

zazdroszcze Ci najbardziej

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
KACPERO
- jestem tu nowy...

- Posty: 57
- Rejestracja: pn cze 19, 2006 5:04 pm
- Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: KACPERO » pn lip 10, 2006 4:06 pm
EXTRA samochód
REWELACYJNY silnik
życze wiele pozytywnych wrażeń z jazdy ...
pozdrawiam
-
moa
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 7:27 am
- Lokalizacja: konstancin-jeziorna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: moa » śr lip 12, 2006 2:38 pm
TTom pisze:
kolega sugeruje chromowane rurki czy raczej coś do burzenia murów?

tył taki gładki fajnie wygląda. ja bym zaślepił wszystkie otworki, dał płaski gładki zderzak przylegający do budy z polerowanej nierdzewki żeby trochę zasłonić zbiornik i wymienił światła na jakieś małe przylegające do karoserii.

-
moa
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 7:27 am
- Lokalizacja: konstancin-jeziorna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: moa » śr lip 12, 2006 2:43 pm
TTom pisze:Chodzą mi jeszcze po głowie takie specjalne poduchy "air springs" stosowane w autach o podwyższonej ładowności, one również usztywniaja zawieszenie. Ma ktoś może jakąś wiedzę na ten temat?
to chyba będzie najlepsze rozwiązanie. tyle że kosztowne. wymienić wszystkie sprężyny na miechy, nie usztywnią ci zawieszenia ale umożliwią regulację "liftu". na czarne będziesz mógł opuścić się na glebę, poza podnieść się parę cali. poszukaj w sieci, widziałem kiedyś stronę z opisem krok po kroku przeróbki xj na takie zawieszenie. z ciekawych rzeczy to miał zbiornik na sprężone powietrze zintegrowany z tylnym zderzakiem

Ostatnio zmieniony śr lip 12, 2006 5:24 pm przez
moa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » śr lip 12, 2006 5:10 pm
moa, z tego co wiem, to on mówi o czyms innym. Nie o klasycznych miechach takich jakie mają w lowriderach, tylko takich balonikach co się je wkłada w sprężyny. Wysokość regulują bardzo nieznacznie (tyle ile da odciążenie sprężyny), ale pozwalają na usztywnienie zawiechy lub po prostu podniesienia dupska auta jak jest załadowane. I wcale nie takie to strasznie drogie. Do WJ-ta znalazłem kiedyś tylko na tył, na przód nie ma. Ale też na przód mi nie potrzeba

Jak ktoś znajdzie jakąś ciekawą ofertę to możnaby jakiś group buy

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » śr lip 12, 2006 9:04 pm
O masakra

co za doładowanie

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość