MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Kaczorek07
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 10:49 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kaczorek07 » pn lip 17, 2006 8:48 pm
witam po przerwie ale do sprawy

skonczyl mi sie uszczelniacz na ataku i olej zacza lac sie ciurkiem postanowilem go wymienic zakupilem uszczelniacz do mostu dana35 bo taki chyba powinienem miec i kurcze nie pasuje ma wieksza ta wewnetrzna srednice sprawdzilem jeszce raz czy przyslali mi na pewno ten uszczelniacz i nr sie zgadza wiec wychodzi na to ze tak i tu powstaje pytanie czy w 2.1 byly jakies inne mosty

Jeep XJ '94 jamboree 2.1 td (trabex 1.3 po tuningu w rezerwie :] )
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pn lip 17, 2006 8:53 pm
A czy atak nie ma (strzelam tylko) innej grubości w zależności od przełozeń? Może w tym sęk. Jakie masz przełozenie?
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Kaczorek07
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 10:49 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kaczorek07 » pn lip 17, 2006 8:56 pm
nie mam zielonego pojecia ale uszczelniacz byl tylko jeden do d35 wiec wydaje mi sie ze przelozenia nie powinny miec wplywu na wielkosc uszczelniacza
Jeep XJ '94 jamboree 2.1 td (trabex 1.3 po tuningu w rezerwie :] )
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » pn lip 17, 2006 10:20 pm
Diesel ma przelozenia 4.11 .
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » wt lip 18, 2006 12:48 am
Może ktoś objechał średnicę pod uszczelnienie:
http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/chassi ... _parts.htm
/poz 9/ I wstawił tam inny uszczelniacz?
Tedy objedż dalej i naprasuj tulejkę.Banał.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Kaczorek07
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 10:49 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kaczorek07 » wt lip 18, 2006 9:06 am
hmm obejrzalem ta flansze i nie wyglada tak zeby ktos cos z nia robil zadnych sladow po frezowaniu czy szlifowaniu jak wroce do domu postaram sie wrzucic fotki tego moze jak ktos to zobaczy to nasuna sie jakies wnioski...
fotek jeszce nie mam ale po ogledzinach znalazlem na moscie 2 numery i znaczek chlyslera wiec przynajmniej most od zuka nie pochodzi

pierwszy nr jest krotki 3287 a drugi troche dluzszy 4384213 mozna po tych nr sprawdzic czy to na pewno d35??
chyba ustalilem co jest nie tak mam najprawdopodobniej nie d35 a Chryslera 8,25 nie wiem jeszce na pewno ale tak wynika z numerkow na dyferencjale czy taki most wystepowal z lsd bo takowe posiada na pewno moj most

i czy jest lepszy czy gorszy od dany ?
Jeep XJ '94 jamboree 2.1 td (trabex 1.3 po tuningu w rezerwie :] )
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » wt lip 18, 2006 5:41 pm
Moze miec LSD i jest podobno zdecydowanie lepszy od D35. Ma grubsze, a co za tym idzie mocniejsze poloski.
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » wt lip 18, 2006 8:53 pm
intruz pisze:Diesel ma przelozenia 4.11 .
A mój miał fabrycznie 3.73 i co?
-
Kudłaty
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lip 10, 2005 5:34 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Kudłaty » wt lip 18, 2006 9:51 pm
Kaczorek07 pisze:hmm obejrzalem ta flansze i nie wyglada tak zeby ktos cos z nia robil zadnych sladow po frezowaniu czy szlifowaniu jak wroce do domu postaram sie wrzucic fotki tego moze jak ktos to zobaczy to nasuna sie jakies wnioski...
fotek jeszce nie mam ale po ogledzinach znalazlem na moscie 2 numery i znaczek chlyslera wiec przynajmniej most od zuka nie pochodzi

pierwszy nr jest krotki 3287 a drugi troche dluzszy 4384213 mozna po tych nr sprawdzic czy to na pewno d35??
chyba ustalilem co jest nie tak mam najprawdopodobniej nie d35 a Chryslera 8,25 nie wiem jeszce na pewno ale tak wynika z numerkow na dyferencjale czy taki most wystepowal z lsd bo takowe posiada na pewno moj most

i czy jest lepszy czy gorszy od dany ?
No to czekam na zdjęcia co by sobie porównac

Był Suzuk Był Jeep
Niedługo coś nowego .Już jaest LR Disco 300
-
Kaczorek07
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 10:49 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kaczorek07 » czw lip 20, 2006 8:35 am
fotki zamieszce dzis wieczorkiem bo dzis bede robil ten uszczelniacz notabene okazalo sie ze zdobycie tego uszczelniacza nie jest prosta sprawa w serwisie Chrysler'a nie wiedzieli co to jest most 8.25 czy 8 1/4 no normalnie szok

!! nie potrafili nic zrobic ani dobrac uszczelniacza ani nic bylem naprawde w glebokim szoku kogo oni tam zatrudniaja ten most z tego co wyczytalem jest produkowany przez ich firme od 66 roku czyli panowie z serwisu przespali te 45 lat czy jak??
Jeep XJ '94 jamboree 2.1 td (trabex 1.3 po tuningu w rezerwie :] )
-
lesio jeep
-

- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » czw lip 20, 2006 4:15 pm
Kod: Zaznacz cały
w serwisie Chrysler'a nie wiedzieli co to jest most 8.25 czy 8 1/4 no normalnie szok nie potrafili nic zrobic ani dobrac uszczelniacza ani nic bylem naprawde w glebokim szoku kogo oni tam zatrudniaja ten most z tego co wyczytalem jest produkowany przez ich firme od 66 roku czyli panowie z serwisu przespali te 45 lat czy jak??
Ci oni dalej spia
a jak sie obudza to dopiero moga szkody narobic
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » czw lip 20, 2006 6:28 pm
Na avtogradzie masz zdjecia wszystkich mostów z instrukcją jak je odróżnic - zerknij na foty, zerknij na most, policz śruby pokrywy i będzie wiadomo.
-
Kaczorek07
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 10:49 am
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kaczorek07 » pt lip 21, 2006 1:48 pm
poradzilem sobie zidentyfikowalem juz most jako 8 1/4 i chcialem do niego uszczelniacz a oni mi na to ze takiego mostu nie ma a 8 1/4 to przelozenie to ja w sluchawke coooo?? .....fajne takie przlozenie by bylo

szczesliwie w jakims parts liscie znalazlem ten most i nr uszczelniacza i po tym numerku bardzo madrzy panowie z serwisu wreszcie znalezli. uszczelniacz juz wymieniony i smiga niestety zostaly jeszcze krzyzaczki do wymiany bo juz sie mocno tego domagaja ale naprawde wiedza ludzi pracujacych w koncu w serwisie firmowym mnie poraza ja jestem zielony w tych sprawach a ogarniam lepiej od nich napisze chyba maila do siedziby glownej amerykance sa wrazliwe na sprawy opinii wiec moze cos z tym zrobia bo to niedorzecznosc zeby na wlasna reke musial szukac wszystkiego i podawal im na tacy ja powinienem przyjsc powiedziec co chce dostac i zaplacic tyle a nie gmerac w necie zeby sie czegokolwiek dowiedziec
Jeep XJ '94 jamboree 2.1 td (trabex 1.3 po tuningu w rezerwie :] )
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pt lip 21, 2006 4:11 pm
Powiadasz, że wg. nich 8.25 to przełożenie?

To faktycznie już reduktora by nie było trzeba
Ale spoko, to w serwisach norma.

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość