Strona 1 z 1
Tylny most 2.1 td
: pn lip 17, 2006 8:48 pm
autor: Kaczorek07
witam po przerwie ale do sprawy

skonczyl mi sie uszczelniacz na ataku i olej zacza lac sie ciurkiem postanowilem go wymienic zakupilem uszczelniacz do mostu dana35 bo taki chyba powinienem miec i kurcze nie pasuje ma wieksza ta wewnetrzna srednice sprawdzilem jeszce raz czy przyslali mi na pewno ten uszczelniacz i nr sie zgadza wiec wychodzi na to ze tak i tu powstaje pytanie czy w 2.1 byly jakies inne mosty

: pn lip 17, 2006 8:53 pm
autor: mendelmax
A czy atak nie ma (strzelam tylko) innej grubości w zależności od przełozeń? Może w tym sęk. Jakie masz przełozenie?
: pn lip 17, 2006 8:56 pm
autor: Kaczorek07
nie mam zielonego pojecia ale uszczelniacz byl tylko jeden do d35 wiec wydaje mi sie ze przelozenia nie powinny miec wplywu na wielkosc uszczelniacza
: pn lip 17, 2006 10:20 pm
autor: intruz
Diesel ma przelozenia 4.11 .
: wt lip 18, 2006 12:48 am
autor: vandall1
Może ktoś objechał średnicę pod uszczelnienie:
http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/chassi ... _parts.htm
/poz 9/ I wstawił tam inny uszczelniacz?
Tedy objedż dalej i naprasuj tulejkę.Banał.
: wt lip 18, 2006 9:06 am
autor: Kaczorek07
hmm obejrzalem ta flansze i nie wyglada tak zeby ktos cos z nia robil zadnych sladow po frezowaniu czy szlifowaniu jak wroce do domu postaram sie wrzucic fotki tego moze jak ktos to zobaczy to nasuna sie jakies wnioski...
fotek jeszce nie mam ale po ogledzinach znalazlem na moscie 2 numery i znaczek chlyslera wiec przynajmniej most od zuka nie pochodzi

pierwszy nr jest krotki 3287 a drugi troche dluzszy 4384213 mozna po tych nr sprawdzic czy to na pewno d35??
chyba ustalilem co jest nie tak mam najprawdopodobniej nie d35 a Chryslera 8,25 nie wiem jeszce na pewno ale tak wynika z numerkow na dyferencjale czy taki most wystepowal z lsd bo takowe posiada na pewno moj most

i czy jest lepszy czy gorszy od dany ?
: wt lip 18, 2006 5:41 pm
autor: intruz
Moze miec LSD i jest podobno zdecydowanie lepszy od D35. Ma grubsze, a co za tym idzie mocniejsze poloski.
: wt lip 18, 2006 8:53 pm
autor: PKi
intruz pisze:Diesel ma przelozenia 4.11 .
A mój miał fabrycznie 3.73 i co?
: wt lip 18, 2006 9:51 pm
autor: Kudłaty
Kaczorek07 pisze:hmm obejrzalem ta flansze i nie wyglada tak zeby ktos cos z nia robil zadnych sladow po frezowaniu czy szlifowaniu jak wroce do domu postaram sie wrzucic fotki tego moze jak ktos to zobaczy to nasuna sie jakies wnioski...
fotek jeszce nie mam ale po ogledzinach znalazlem na moscie 2 numery i znaczek chlyslera wiec przynajmniej most od zuka nie pochodzi

pierwszy nr jest krotki 3287 a drugi troche dluzszy 4384213 mozna po tych nr sprawdzic czy to na pewno d35??
chyba ustalilem co jest nie tak mam najprawdopodobniej nie d35 a Chryslera 8,25 nie wiem jeszce na pewno ale tak wynika z numerkow na dyferencjale czy taki most wystepowal z lsd bo takowe posiada na pewno moj most

i czy jest lepszy czy gorszy od dany ?
No to czekam na zdjęcia co by sobie porównac

: czw lip 20, 2006 8:35 am
autor: Kaczorek07
fotki zamieszce dzis wieczorkiem bo dzis bede robil ten uszczelniacz notabene okazalo sie ze zdobycie tego uszczelniacza nie jest prosta sprawa w serwisie Chrysler'a nie wiedzieli co to jest most 8.25 czy 8 1/4 no normalnie szok

!! nie potrafili nic zrobic ani dobrac uszczelniacza ani nic bylem naprawde w glebokim szoku kogo oni tam zatrudniaja ten most z tego co wyczytalem jest produkowany przez ich firme od 66 roku czyli panowie z serwisu przespali te 45 lat czy jak??
: czw lip 20, 2006 4:15 pm
autor: lesio jeep
Kod: Zaznacz cały
w serwisie Chrysler'a nie wiedzieli co to jest most 8.25 czy 8 1/4 no normalnie szok nie potrafili nic zrobic ani dobrac uszczelniacza ani nic bylem naprawde w glebokim szoku kogo oni tam zatrudniaja ten most z tego co wyczytalem jest produkowany przez ich firme od 66 roku czyli panowie z serwisu przespali te 45 lat czy jak??
Ci oni dalej spia
a jak sie obudza to dopiero moga szkody narobic
: czw lip 20, 2006 6:28 pm
autor: PKi
Na avtogradzie masz zdjecia wszystkich mostów z instrukcją jak je odróżnic - zerknij na foty, zerknij na most, policz śruby pokrywy i będzie wiadomo.
: pt lip 21, 2006 1:48 pm
autor: Kaczorek07
poradzilem sobie zidentyfikowalem juz most jako 8 1/4 i chcialem do niego uszczelniacz a oni mi na to ze takiego mostu nie ma a 8 1/4 to przelozenie to ja w sluchawke coooo?? .....fajne takie przlozenie by bylo

szczesliwie w jakims parts liscie znalazlem ten most i nr uszczelniacza i po tym numerku bardzo madrzy panowie z serwisu wreszcie znalezli. uszczelniacz juz wymieniony i smiga niestety zostaly jeszcze krzyzaczki do wymiany bo juz sie mocno tego domagaja ale naprawde wiedza ludzi pracujacych w koncu w serwisie firmowym mnie poraza ja jestem zielony w tych sprawach a ogarniam lepiej od nich napisze chyba maila do siedziby glownej amerykance sa wrazliwe na sprawy opinii wiec moze cos z tym zrobia bo to niedorzecznosc zeby na wlasna reke musial szukac wszystkiego i podawal im na tacy ja powinienem przyjsc powiedziec co chce dostac i zaplacic tyle a nie gmerac w necie zeby sie czegokolwiek dowiedziec
: pt lip 21, 2006 4:11 pm
autor: mendelmax
Powiadasz, że wg. nich 8.25 to przełożenie?

To faktycznie już reduktora by nie było trzeba
Ale spoko, to w serwisach norma.
