Czerwona lampka na wyswietlaczu, chyba chłodnica[zj4.0]

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
grzbiet
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: śr sie 09, 2006 7:05 pm

Czerwona lampka na wyswietlaczu, chyba chłodnica[zj4.0]

Post autor: grzbiet » śr sie 09, 2006 7:11 pm

Po zrobieniu przez mechanika skrzyni wyswietlila sie czerwona lampka w miejscu chłodnicy na komputerze i pisze po niemiecku "kuehlmitt fuehler"
co to może być?

Awatar użytkownika
grzbiet
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: śr sie 09, 2006 7:05 pm

Post autor: grzbiet » śr sie 09, 2006 7:24 pm

Zależy mi na sensownej odpowiedzi bo jutro mam trasę 600 km i nie wiem czy coś z tym robić, czy nie. :-?

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » śr sie 09, 2006 7:56 pm

po niemiecku nie rozkminiam, ale na chłopski rozum to albo czujnik temperatury (sprawdź styki) albo za mało płynu chłodzącego
przeprogramuj se komputer na ludzki język (angielski) to będziesz wiedział co pip do ciebie mówi :)21
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
grzbiet
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: śr sie 09, 2006 7:05 pm

Post autor: grzbiet » śr sie 09, 2006 8:04 pm

homikk dzięki za odpowiedź. Powiedz mi proszę, które to styki mam sprawdzić? Wyszła jeszcze więsza lipa, bo rozrusznik nie kręci, a akumulator jest w porządku.

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » śr sie 09, 2006 8:15 pm

zacznij od elektryki, przepatrz puszke z przekaźnikami co ją masz kole aku, na denku przykrywki masz opisane co i od czego
szczujnik od temperatury powinieneś mieć na obudowie termostatu bodajże
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
grzbiet
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: śr sie 09, 2006 7:05 pm

Post autor: grzbiet » śr sie 09, 2006 9:00 pm

Wielkie dzięki, wszystko gra, czujnik poziomu płynu chłodniczego trzeba było poprawić na zbiorniku, rozrusznik mi nie stykał i nie kręcił. Ale "rozbujałem" auto siedząc w środku jednocześnie włączając zapłon i załapał :lol:.

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » czw sie 10, 2006 6:32 pm

jaki banalny sposób naprawy a ile radości :)21
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość