MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
grzbiet
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: śr sie 09, 2006 7:05 pm
Post
autor: grzbiet » śr sie 09, 2006 7:11 pm
Po zrobieniu przez mechanika skrzyni wyswietlila sie czerwona lampka w miejscu chłodnicy na komputerze i pisze po niemiecku "kuehlmitt fuehler"
co to może być?
-
grzbiet
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: śr sie 09, 2006 7:05 pm
Post
autor: grzbiet » śr sie 09, 2006 7:24 pm
Zależy mi na sensownej odpowiedzi bo jutro mam trasę 600 km i nie wiem czy coś z tym robić, czy nie.

-
homikk

- Posty: 675
- Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: homikk » śr sie 09, 2006 7:56 pm
po niemiecku nie rozkminiam, ale na chłopski rozum to albo czujnik temperatury (sprawdź styki) albo za mało płynu chłodzącego
przeprogramuj se komputer na ludzki język (angielski) to będziesz wiedział co pip do ciebie mówi

XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber
GG 3814878
-
grzbiet
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: śr sie 09, 2006 7:05 pm
Post
autor: grzbiet » śr sie 09, 2006 8:04 pm
homikk dzięki za odpowiedź. Powiedz mi proszę, które to styki mam sprawdzić? Wyszła jeszcze więsza lipa, bo rozrusznik nie kręci, a akumulator jest w porządku.
-
homikk

- Posty: 675
- Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: homikk » śr sie 09, 2006 8:15 pm
zacznij od elektryki, przepatrz puszke z przekaźnikami co ją masz kole aku, na denku przykrywki masz opisane co i od czego
szczujnik od temperatury powinieneś mieć na obudowie termostatu bodajże
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber
GG 3814878
-
grzbiet
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: śr sie 09, 2006 7:05 pm
Post
autor: grzbiet » śr sie 09, 2006 9:00 pm
Wielkie dzięki, wszystko gra, czujnik poziomu płynu chłodniczego trzeba było poprawić na zbiorniku, rozrusznik mi nie stykał i nie kręcił. Ale "rozbujałem" auto siedząc w środku jednocześnie włączając zapłon i załapał

.
-
homikk

- Posty: 675
- Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: homikk » czw sie 10, 2006 6:32 pm
jaki banalny sposób naprawy a ile radości

XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber
GG 3814878
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość