silnik brak dolu ..co to moze byc?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

silnik brak dolu ..co to moze byc?

Post autor: golony » pt wrz 01, 2006 10:01 pm

mam pytanie na poczatku sie wytlumacze ze zadalem problem na tym forum bo tu wiecej forumowiczy znajacych sie na rzeczy, :)2 problem mojego silnika polega na tym ze na wolnych obrotach do 2000 obr/min pracuje ciagle na bogatej mieszance i zalewa swiece gdy juz przejdzie na wyzsze wszystko jest oki...czojniki posprawdzane prawidlowe odczyty aa i co dziwne zalew tylko jedna strone silnika swiece kable zmienione cisnienia na cylindrach posprawdzane czojnuik lemp oki sondy lambda oki map sensor oki co to za cholerstwo prosze o wszelkie koncepcjie bo sie po miescie nie da jezdzic bo swiece co chwile siadaja..wyzej wymienione ppoblrmy na benzynie i na gazie jednakowo wystepuja
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » sob wrz 02, 2006 12:23 am

BYLO SE BMke kupic
pasowala by do dresiku
EXPLO DED ford :)3

ps a miales mi pokazac ruchanie na swiatlach
jak to niby VM oglada cie z tylu
gdzie ty tala szybka lawete znajdziesz? :)21
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » sob wrz 02, 2006 12:25 am

ehhh ty to jestes kasztaniarz...szkoda mi to komentowac. nie masz nic madrzejszego do powiedzenia?taki podobno mechanior jestes.a ruchanie bym ci pokazal ale lepiej jak umrzesz nie pozostawiajac po sobie potomka
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » sob wrz 02, 2006 12:34 am

jak chcesz cos konkretnego to napisz cos o kompie i wtrysku
czy to jest Remix albo Bosch czy citroen
karzdy mial innego softa bo prawdopodobnie to ci padlo sterowanie
ale ja tylko kasztanie :lol:
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » sob wrz 02, 2006 12:37 am

po podlaczeniu do skanera wszystkie odczyty oprocz skladu mieszanki sa wporzadku...problem jest tez na gazie dlatego wykluczam wtryski...silnik do 2000obrotow chodzi tylko na bogatej i sie zalewa...wtrysk jest w full grupie GMowski najciekawsze jest to ze po jakims czasie po wykreceniu swiec po jednej stronie jest git a po drogiej sa okopcone..taka ciekawostka
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » sob wrz 02, 2006 1:48 am

GM owskie wtrysk i kompy takich nie znam
bo ich nie ma podalem ci producentow
ktorzy robili osprzet do 4L bo GM to tylko producent
bloku przejetego w ramach kontrybucji wojennej w 45
z OPLA i podarowany po przegranej wojnie w Korei jako zaplata za zamowienia rzadowe dla AC
wiec jeszcze raz Remix ,Bosch ,Citroen ?
bo jak cytryna to na multiplexie roczniki 98,2000
nie do naprawienia :)3
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » sob wrz 02, 2006 2:05 am

a skad ja mam to wiedziec na obudowie pisze GM...a pozatym to raczej nie wtrysk bo na gazie zachowoje sie podobnie...komp podaje na wolnych obrotach tylko bogata mieszanke zamiast naprzemiennie bogata-uboga dopiero powyzej 1500-2000 tak jest
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
Plush
 
 
Posty: 259
Rejestracja: śr sie 16, 2006 7:20 pm
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Plush » ndz wrz 03, 2006 10:11 am

Ja bym profilaktycznie sprawdzil czujnik temperatury cieczy - bo moze komp caly czas odczytuje ze silnik jest zimny...
Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pn wrz 04, 2006 7:44 pm

pierwsza rzecz jaka sprawdzilem to czojnik temp.jest git tak samo jak sondy i map sensor co jeszcze moze powodowac ze pracuje na bogatej mieszance?
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn wrz 04, 2006 7:53 pm

A jest tak, że przy akceleracji dwutaktuje lub ciągnie flaki i strzela w tłumik ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości