Mruga Part Time

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Donia
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: śr sty 07, 2004 3:04 pm
Lokalizacja: Wrocław

Mruga Part Time

Post autor: Donia » ndz wrz 03, 2006 8:05 pm

Witam,

ostatnio po załaczeniu 4x4 Part Time, w czasie jazdy czasami zgasła i zapaliła się po chwili, mrugała z nierównomierną częstotliwością kontrolka Part Time, czy coś się sypie, czy tak ma być.
Drugie pytanko, czy to normalne, że czasem nie mogę wyrzucić part time, lub full time na 2wd, co może się sypać?

pzdrv
donia

SiMarco
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
Lokalizacja: jeep.org.pl

Post autor: SiMarco » ndz wrz 03, 2006 10:43 pm

Ale nie możesz zrzucić wajchą czy nie rozłącza Ci przodu?
A jak mruga to fizycznie też rozłącza przód? Bo może kontrolka/żarówka nie styka.
A jakieś odgłosy z reduktora?

Mnie mruga czasem ale i faktycznie odłącza, słychać takie dupnięcie wtedy, najczęściej kiedy jest większa prędkość i w jakimś wyjebie. I też jeszcze nie wiem co to :(

BTW, żeby rozłączyć przód trzeba czasem bujnąć auto przód-tył-przód.
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip

Donia
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: śr sty 07, 2004 3:04 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Donia » pn wrz 04, 2006 6:35 am

SiMarco pisze:Ale nie możesz zrzucić wajchą czy nie rozłącza Ci przodu?
A jak mruga to fizycznie też rozłącza przód? Bo może kontrolka/żarówka nie styka.
A jakieś odgłosy z reduktora?
Wajhę mogę ruszyć.
Podczas mrugania nie rozłacza, bo chyba był by jakiś odgłos jakby się pod obciążeniem załączył.
Ostatnio miałem tak, że po zrzuceniu FT wskoczył PT (bo tak po kolei), ale nie chciał się przełaczyć na 2WD. Musiałem wrócić na FT bo na czarnym byłem. Po chwilowym postoju/parkowaniu, jak wróciłem to wszystko zeszło na 2WD jak należy, nie wiem o co chodzi.

Dzięki za radę, co do tego przód-tył, nic takiego nie piszą w instrukcji.

pzdrv
donia

SiMarco
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
Lokalizacja: jeep.org.pl

Post autor: SiMarco » pn wrz 04, 2006 11:00 am

Proponuję zacząć od regulacji linki od wajchy reduktora.
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip

SiMarco
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
Lokalizacja: jeep.org.pl

Post autor: SiMarco » pn wrz 04, 2006 11:02 am

Donia pisze:co do tego przód-tył, nic takiego nie piszą w instrukcji.
donia
To z doświadczeń :wink: Czasem wystarczy przerzucić D - R - D.
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » pn wrz 04, 2006 9:02 pm

Sprawdz, czy masz wszystkie opony o takim samym rozmiarze ( i stopniu zuzycia) bo to moze byc przyczyna problemow w za/rozlaczaniu. W ogole w cherokeem ciezko zalaczajace sie napedy to raczej norma- raz wejdzie bez problemu, a innym razem trzeba powajhlowac wajha...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

pepino
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: pt sie 04, 2006 12:09 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: pepino » pn wrz 11, 2006 7:31 pm

Witam
Również ważne jest aby kiosk miał wyprostowane koła. Ale czasami bujnięcie go w przód i w tył powinno mu tylko pomóc zrzucić z zapiętych napędów. Ważne jest aby w reduktorze był dobry olej oraz musiałbyś mieć pewność, że były właściciel używał napędów.
Organ nie używany zanika - to tak na poprawę chumoru. :)2
Żeby zapinanie i wypinanie odbywało się bez problemów zacznij to poprostu używac.
PZDR
Tomek
Jeep - si Kings ; ole !!!

Donia
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: śr sty 07, 2004 3:04 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Donia » wt wrz 12, 2006 5:35 am

Dzięki wszystkim,

na razie pudło stoi w serwisie i się leczy więc nie mam jak sprawdzić, ale do regulacji dźwigni zajrzą i olej w reduktorze wymienią.


pzdrv
donia

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt wrz 12, 2006 6:49 am

mruganie kontrolki czeastospowodowane jest nie uzywaniem reduktora i czujnik kotrolki tak reaguje tak samo jest za rozpinaniem i zapimaniem reduktora :lol: :lol: mój tez napoczatku tak chodził ale zaczołem go uzywac i wszystko zyje
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » wt wrz 12, 2006 8:29 am

Kasprol pisze:mruganie kontrolki czeastospowodowane jest nie uzywaniem reduktora i czujnik kotrolki tak reaguje tak samo jest za rozpinaniem i zapimaniem reduktora :lol: :lol: mój tez napoczatku tak chodził ale zaczołem go uzywac i wszystko zyje
Ot zasyfial w srodku i tyle. Niestety nierozbiralny, nieczyszzcalny. Trzeba sie przyzwyczaic albo wymienic.
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość