Mruga Part Time
Moderator: Mroczny
Mruga Part Time
Witam,
ostatnio po załaczeniu 4x4 Part Time, w czasie jazdy czasami zgasła i zapaliła się po chwili, mrugała z nierównomierną częstotliwością kontrolka Part Time, czy coś się sypie, czy tak ma być.
Drugie pytanko, czy to normalne, że czasem nie mogę wyrzucić part time, lub full time na 2wd, co może się sypać?
pzdrv
donia
ostatnio po załaczeniu 4x4 Part Time, w czasie jazdy czasami zgasła i zapaliła się po chwili, mrugała z nierównomierną częstotliwością kontrolka Part Time, czy coś się sypie, czy tak ma być.
Drugie pytanko, czy to normalne, że czasem nie mogę wyrzucić part time, lub full time na 2wd, co może się sypać?
pzdrv
donia
Ale nie możesz zrzucić wajchą czy nie rozłącza Ci przodu?
A jak mruga to fizycznie też rozłącza przód? Bo może kontrolka/żarówka nie styka.
A jakieś odgłosy z reduktora?
Mnie mruga czasem ale i faktycznie odłącza, słychać takie dupnięcie wtedy, najczęściej kiedy jest większa prędkość i w jakimś wyjebie. I też jeszcze nie wiem co to
BTW, żeby rozłączyć przód trzeba czasem bujnąć auto przód-tył-przód.
A jak mruga to fizycznie też rozłącza przód? Bo może kontrolka/żarówka nie styka.
A jakieś odgłosy z reduktora?
Mnie mruga czasem ale i faktycznie odłącza, słychać takie dupnięcie wtedy, najczęściej kiedy jest większa prędkość i w jakimś wyjebie. I też jeszcze nie wiem co to

BTW, żeby rozłączyć przód trzeba czasem bujnąć auto przód-tył-przód.
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
Wajhę mogę ruszyć.SiMarco pisze:Ale nie możesz zrzucić wajchą czy nie rozłącza Ci przodu?
A jak mruga to fizycznie też rozłącza przód? Bo może kontrolka/żarówka nie styka.
A jakieś odgłosy z reduktora?
Podczas mrugania nie rozłacza, bo chyba był by jakiś odgłos jakby się pod obciążeniem załączył.
Ostatnio miałem tak, że po zrzuceniu FT wskoczył PT (bo tak po kolei), ale nie chciał się przełaczyć na 2WD. Musiałem wrócić na FT bo na czarnym byłem. Po chwilowym postoju/parkowaniu, jak wróciłem to wszystko zeszło na 2WD jak należy, nie wiem o co chodzi.
Dzięki za radę, co do tego przód-tył, nic takiego nie piszą w instrukcji.
pzdrv
donia
Sprawdz, czy masz wszystkie opony o takim samym rozmiarze ( i stopniu zuzycia) bo to moze byc przyczyna problemow w za/rozlaczaniu. W ogole w cherokeem ciezko zalaczajace sie napedy to raczej norma- raz wejdzie bez problemu, a innym razem trzeba powajhlowac wajha...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
Witam
Również ważne jest aby kiosk miał wyprostowane koła. Ale czasami bujnięcie go w przód i w tył powinno mu tylko pomóc zrzucić z zapiętych napędów. Ważne jest aby w reduktorze był dobry olej oraz musiałbyś mieć pewność, że były właściciel używał napędów.
Organ nie używany zanika - to tak na poprawę chumoru.
Żeby zapinanie i wypinanie odbywało się bez problemów zacznij to poprostu używac.
PZDR
Tomek
Również ważne jest aby kiosk miał wyprostowane koła. Ale czasami bujnięcie go w przód i w tył powinno mu tylko pomóc zrzucić z zapiętych napędów. Ważne jest aby w reduktorze był dobry olej oraz musiałbyś mieć pewność, że były właściciel używał napędów.
Organ nie używany zanika - to tak na poprawę chumoru.

Żeby zapinanie i wypinanie odbywało się bez problemów zacznij to poprostu używac.
PZDR
Tomek
Jeep - si Kings ; ole
!

Ot zasyfial w srodku i tyle. Niestety nierozbiralny, nieczyszzcalny. Trzeba sie przyzwyczaic albo wymienic.Kasprol pisze:mruganie kontrolki czeastospowodowane jest nie uzywaniem reduktora i czujnik kotrolki tak reaguje tak samo jest za rozpinaniem i zapimaniem reduktora![]()
mój tez napoczatku tak chodził ale zaczołem go uzywac i wszystko zyje
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość