Ustawienie wału

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Donia
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: śr sty 07, 2004 3:04 pm
Lokalizacja: Wrocław

Ustawienie wału

Post autor: Donia » pn paź 02, 2006 8:34 am

Witam,

jako, że mój przedni wał niebawem wróci od Raffi, mam pytanie jak ustawić wał względem reduktora i mostu.
Czy wystarczy żeby wszystkie "wyjścia" (u pinion?) z reduktora i mostów były tak samo np. poziomo i będzie ok. czy jeszcze na coś zwrócić uwagę?
Wał ma dwa krzyżaki od strony reduktora.


z góry dzięki,
pzdrv
donia

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn paź 02, 2006 12:05 pm

Tak więc, w tej sytuacji powinno być tak. Wał względem przedniego mostu powinien być jak najbliżej linii prostej (najmniejszy kąt ka krzyżaku). No a kąt przy reduktorze wynika już z całokształtu. Oczywiście im mniejszy tym lepszy.

Przy pojedyńczych krzyżakach sprawa ma się dokładnie odwrotnie, wyjście z reduktora i mostu MUSZĄ być równoległe wzgędem siebie.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn paź 02, 2006 12:06 pm

A jeśli chodziło ci o przestawienie na wieloklinie to zostaw w takiej pozycji jak dostaniesz od raffika :)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość