"kluczykowanie"

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

kamol
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 12:42 pm
Lokalizacja: Lubin_dolnyśląsk

"kluczykowanie"

Post autor: kamol » wt paź 10, 2006 12:55 pm

witam wszystkich!
:)2 mam pytanko czy WJ 2000 też można "kluczykować" czyli... 3x on-off i on i czekamy a na wyświetlaczu numerki ;)...
:)2
ZJ'96 5,2 Orvis -- lift2" BFGoodrich AT

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » wt paź 10, 2006 1:55 pm

niezależnie co powiedzą koledzy mający doświadczenie z tym modelem. Pewnie jest tam system OBD2 ze złączem CARB 16-pinowym w poblizu kierownicy. Najlepiej użyc czytnika EOBD/OBD2 do odczytania błędów ale lepiej jest sprawdzić wartości rzeczywiste z poszczególnych czujników, przy włączonym silniku. Można też nie mając czytnika/komputera zmostkować pin sygnalowy z pinem zasilającymn lub z masowym w celu odczytania/skasowania błędów. Ale przy takim aucie warto wydać 200 czy ileś zł na czytnik OBD2 a najlepiej kupić kabel i program do PC do odczytu błędów z wartościami rzeczywistymi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości