Strona 1 z 1

Tylko na tył ?

: pn lis 06, 2006 9:33 pm
autor: mazurkas007

: pn lis 06, 2006 9:40 pm
autor: edox
ta som, ale to lipa osobiscie nie polecam :)3

: pn lis 06, 2006 10:21 pm
autor: mendelmax
bardziej oszczędny od 4x4 a przecież nikt tym w teren i tak nie pojedzie
:lol: Rewelacyjna argumentacja :roll: Po śniegu pewnie też nikt takimi nie jeździ....

: pn lis 06, 2006 10:44 pm
autor: edox
:lol: dokladnie

: pn lis 06, 2006 11:58 pm
autor: Michał_1989
to jest dopiero ,jak dla mnie dziwne 4,7 2WD
http://city-auto-sales-ga.ebizautos.com ... id=1181502

: wt lis 07, 2006 12:00 am
autor: mendelmax
A co w tym dziwnego? To ja już bardziej rozumiem 4.7 2WD niż 4.0- 4.7 to chociaż można należycie gumy palić, co jest najważniejsze dla przeciętnego amerykańskiego odbiorcy ;)

: wt lis 07, 2006 10:12 am
autor: SławekXJ
Ale kupa :roll:

: wt lis 07, 2006 8:24 pm
autor: Kudłaty
Cóż z tego że ja mam 4x4 jak tylko tył działa :evil: to usrojstwo podciśnieniowe nie działa i samo naprawić się niechce :evil:

: wt lis 07, 2006 9:25 pm
autor: misman
To zblokuj na stałe..

: wt lis 07, 2006 10:26 pm
autor: edox
nie 4,7 tylko 4,0 !!

: wt lis 07, 2006 10:39 pm
autor: mendelmax
co nie 4.7? to co podesłał Michał_1989 to na bank 4.7 RWD ;)

: wt lis 07, 2006 11:15 pm
autor: edox
sie mi sie pokrecccilllo :roll:

: wt lis 07, 2006 11:31 pm
autor: Michał_1989
mendelmax pisze:co nie 4.7? to co podesłał Michał_1989 to na bank 4.7 RWD ;)
Specjalnie takiego szukałem na Ebay-u bo właśnie mi sie wydawało że były 4,7 RWD :D Co niezmienia faktu że nierozumiem rozwiazania 4,7+RWD :-? po to żeby palić gumy ,wystarczy taki jak nasz z reduktorem 242 ,w zimie brak trakcji,o jakimkolwiek terenie można zapomnieć(oprócz dróg szutrowych :lol: )

: wt lis 07, 2006 11:35 pm
autor: mendelmax
Oki, ale w niektórych stanach nie ma zimy, wszystkie drogi wyasfaltowane itd. A taki co to pali gumy to nie będzie wiedział o co chodzi z tym małym lewarkiem. No i do tego 4x4 to zbędne obciążenie przodu ;) I z tego co wyczytałem (nie widziałem niestety w praktyce) to chyba wersje RWD mają niezależną zawiechę z przodu :)

: wt lis 07, 2006 11:39 pm
autor: Michał_1989
nie maja tak jakby "pusty " most znaczy taka gruboscienna rure która robi za niby most a reszta tak samo jak w zwykłym z napedem 4x4 ,widziałem na własne oczy z silnikiem 4.0 na mojim osiedlu taki stoji :)

: wt lis 07, 2006 11:47 pm
autor: mendelmax
czyli pomimo usilnych poszukiwań sensu napędu 4x2 znów nie udało się go odnaleźć :lol:

: wt lis 07, 2006 11:49 pm
autor: Michał_1989
mendelmax pisze:czyli pomimo usilnych poszukiwań sensu napędu 4x2 znów nie udało się go odnaleźć :lol:
Nom to fakt :lol: poszukam zdjęc bo gdzieś widziałem :)2

: wt lis 07, 2006 11:53 pm
autor: Toroo
mendelmax pisze:czyli pomimo usilnych poszukiwań sensu napędu 4x2 znów nie udało się go odnaleźć :lol:
dobry tekst :)2

: śr lis 08, 2006 12:07 am
autor: Michał_1989
Apropo co to jest za skrzynia biegów ?? :o http://www.wjjeeps.com/export/black_pearl.htm takiej jeszcze nie widziałem

: śr lis 08, 2006 12:34 am
autor: mendelmax
Tam pisze, że to jest koncept, który chrysler zaprezentował z silnikiem 2.7CRD, ale w końcu dali sobie spokój i zrobili takie, jakie pewnie widziałeś, czyli lewarek biegów od strony kierowcy z jednym schodkiem poniżej pozaycji D.
zresztą cytacik:
These photos show an "AutoStick" shift mechanism (with some sloppy photo touch-up) and control panel that is not on the Black Pearl Series vehicles, and in fact has never been featured on any Grand Cherokee model. It may have been that Jeep had plans to add the "AutoStick" feature to this or another model and later abandoned the idea.

: śr lis 08, 2006 8:26 am
autor: Zachary
mendelmax pisze:czyli pomimo usilnych poszukiwań sensu napędu 4x2 znów nie udało się go odnaleźć :lol:
:)2 :)2 :)2

: wt sty 23, 2007 11:03 am
autor: KUCHARZ
Kudłaty pisze:Cóż z tego że ja mam 4x4 jak tylko tył działa :evil: to usrojstwo podciśnieniowe nie działa i samo naprawić się niechce :evil:
to wina ciśnienia oleju ,jak diesel to turbina a jak bęzyna to pompa olejowa :P