do WJ
Moderator: Mroczny
Re: do WJ
Wygląda mi to na dizajn Smittybilt.edox pisze:mozna cos takiego do WJ kupic, a jak tak to gdzie
http://memimage.cardomain.net/member_im ... 6_full.jpg
Zobacz tutaj:
http://www.car-stuff.com/performance/qu ... &category=
KJ, 3,7L, trans 42RLE, t. case NV242, r. axle chrysler 8,25" Trac-Lok (LSD), f. axle dana 30/186
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
taki zderzak to przecież wręcz ogromna masa w porównaniu do plastikowego, w dodatku wysunięta bardzo do przodu. A to z kolei przekłada się na większe spalanie (minimalnie acz zawsze) i znacznie większą masę na przodzie auta, która z kolei powiększy podsterowność i może pogorszyć pracę zawiechy (to apropos komfortu). Nie mówiąc już o komforcie w trakcie jakiegoś poważniejszego wypadku czy stłuczki przy większej prędkości...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
no ja cie prosze...mendelmax pisze:taki zderzak to przecież wręcz ogromna masa w porównaniu do plastikowego, w dodatku wysunięta bardzo do przodu. A to z kolei przekłada się na większe spalanie (minimalnie acz zawsze) i znacznie większą masę na przodzie auta, która z kolei powiększy podsterowność i może pogorszyć pracę zawiechy (to apropos komfortu). Nie mówiąc już o komforcie w trakcie jakiegoś poważniejszego wypadku czy stłuczki przy większej prędkości...

odpowiedz jest prosta...

to pasuje do WJ jak gowno do wiatraka..



"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
moja wypowiedź była odpowiedzią na pytanie co to ma do spalania i komfortu, a nie czy to ma sens 
Że w WJ takim używanym drogowo to nie ma sensu to już nie wnikam, każdy robi co tam chce
Tyle, że moim zdaniem po prostu szkoda wozić ze 20 kilo stali zupełnie po nic. No i w razie większego bum to może się bardzo niefajnie skończyć...

Że w WJ takim używanym drogowo to nie ma sensu to już nie wnikam, każdy robi co tam chce

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
No raczej nie bardzo- pozbawiasz się jakichkolwiek stref zgniotu, wobec czego cała siła idzie od razu na resztę pojazdu. Przy stłuczkach np. podczas ruszania na skrzyżowaniu itd. napewno by pomogło (tak jak i w terenie), bo wtedy nic się nie pognie i nie pęknie, ale przy większych prędkości wolałbym nie mieć takiego czegoś- auta i tak nie odratujesz (bo pognie podłużnice), a jeszcze jest większa szansa się zabić.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
paradoksalnie do takiej ochrony w ruchu miejskim najlepiej chyba zmotać lekkie rury, takie, żeby chroniły plastiki, ale w razie dużego bum się pogięły. Tyle, że często takie szmelce chromowane sprzedawane do aut w salonach potrafią przy stłuczce wtłoczyć się do przedziału silnika i rozpieprzyć od razu chłodnice



Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości