do WJ

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
edox
 
 
Posty: 150
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

do WJ

Post autor: edox » śr lis 08, 2006 8:49 am

mozna cos takiego do WJ kupic, a jak tak to gdzie
http://memimage.cardomain.net/member_im ... 6_full.jpg
WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T

Awatar użytkownika
p1w
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: pn wrz 02, 2002 1:00 am
Lokalizacja: 3city

Re: do WJ

Post autor: p1w » śr lis 08, 2006 11:20 am

edox pisze:mozna cos takiego do WJ kupic, a jak tak to gdzie
http://memimage.cardomain.net/member_im ... 6_full.jpg
Wygląda mi to na dizajn Smittybilt.

Zobacz tutaj:
http://www.car-stuff.com/performance/qu ... &category=
KJ, 3,7L, trans 42RLE, t. case NV242, r. axle chrysler 8,25" Trac-Lok (LSD), f. axle dana 30/186

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Re: do WJ

Post autor: XJeep » śr lis 08, 2006 10:45 pm

edox pisze:mozna cos takiego do WJ kupic,
zdradz nam po co Ci to w WJ... ??

zapolujesz na jakiegos pieszego na pasach?? :)21
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
edox
 
 
Posty: 150
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: edox » czw lis 09, 2006 12:39 am

a co w tym takiego dziwnego ze do WJ ??
WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T

Awatar użytkownika
edox
 
 
Posty: 150
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: edox » czw lis 09, 2006 12:42 am

to bardzo praktyczne pod wieloma wzgledami :)2
WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw lis 09, 2006 6:54 am

edox pisze:to bardzo praktyczne pod wieloma wzgledami :)2
Zwłaszcza względem spalania i komfortu 8)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » czw lis 09, 2006 2:18 pm

edox pisze:to bardzo praktyczne pod wieloma wzgledami :)2
Zwłaszcza te haki na łańcuchach pod zderzakiem :)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
edox
 
 
Posty: 150
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: edox » czw lis 09, 2006 5:47 pm

te haki to lipa, ale co to ma do spalania czy komfortu :roll:
WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » czw lis 09, 2006 6:39 pm

edox pisze:ale co to ma do ...komfortu :roll:
Komfortu psychicznego 8)
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw lis 09, 2006 11:17 pm

taki zderzak to przecież wręcz ogromna masa w porównaniu do plastikowego, w dodatku wysunięta bardzo do przodu. A to z kolei przekłada się na większe spalanie (minimalnie acz zawsze) i znacznie większą masę na przodzie auta, która z kolei powiększy podsterowność i może pogorszyć pracę zawiechy (to apropos komfortu). Nie mówiąc już o komforcie w trakcie jakiegoś poważniejszego wypadku czy stłuczki przy większej prędkości...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pt lis 10, 2006 12:02 am

mendelmax pisze:taki zderzak to przecież wręcz ogromna masa w porównaniu do plastikowego, w dodatku wysunięta bardzo do przodu. A to z kolei przekłada się na większe spalanie (minimalnie acz zawsze) i znacznie większą masę na przodzie auta, która z kolei powiększy podsterowność i może pogorszyć pracę zawiechy (to apropos komfortu). Nie mówiąc już o komforcie w trakcie jakiegoś poważniejszego wypadku czy stłuczki przy większej prędkości...
no ja cie prosze... !!

odpowiedz jest prosta... !!

to pasuje do WJ jak gowno do wiatraka.. !! ot co... !! :)21
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt lis 10, 2006 12:09 am

moja wypowiedź była odpowiedzią na pytanie co to ma do spalania i komfortu, a nie czy to ma sens ;)
Że w WJ takim używanym drogowo to nie ma sensu to już nie wnikam, każdy robi co tam chce ;) Tyle, że moim zdaniem po prostu szkoda wozić ze 20 kilo stali zupełnie po nic. No i w razie większego bum to może się bardzo niefajnie skończyć...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
edox
 
 
Posty: 150
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: edox » pt lis 10, 2006 9:01 am

myslalem ze w razie bum to takie co by raczej pologlo ?? ?? ??
WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt lis 10, 2006 9:14 am

No raczej nie bardzo- pozbawiasz się jakichkolwiek stref zgniotu, wobec czego cała siła idzie od razu na resztę pojazdu. Przy stłuczkach np. podczas ruszania na skrzyżowaniu itd. napewno by pomogło (tak jak i w terenie), bo wtedy nic się nie pognie i nie pęknie, ale przy większych prędkości wolałbym nie mieć takiego czegoś- auta i tak nie odratujesz (bo pognie podłużnice), a jeszcze jest większa szansa się zabić.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
edox
 
 
Posty: 150
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: edox » pt lis 10, 2006 10:22 am

no tak masz racje, nie pomyslalem o tym :)2 [/i]
WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt lis 10, 2006 10:34 am

paradoksalnie do takiej ochrony w ruchu miejskim najlepiej chyba zmotać lekkie rury, takie, żeby chroniły plastiki, ale w razie dużego bum się pogięły. Tyle, że często takie szmelce chromowane sprzedawane do aut w salonach potrafią przy stłuczce wtłoczyć się do przedziału silnika i rozpieprzyć od razu chłodnice :lol: :wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości