Strona 1 z 1

do WJ

: śr lis 08, 2006 8:49 am
autor: edox
mozna cos takiego do WJ kupic, a jak tak to gdzie
http://memimage.cardomain.net/member_im ... 6_full.jpg

Re: do WJ

: śr lis 08, 2006 11:20 am
autor: p1w
edox pisze:mozna cos takiego do WJ kupic, a jak tak to gdzie
http://memimage.cardomain.net/member_im ... 6_full.jpg
Wygląda mi to na dizajn Smittybilt.

Zobacz tutaj:
http://www.car-stuff.com/performance/qu ... &category=

Re: do WJ

: śr lis 08, 2006 10:45 pm
autor: XJeep
edox pisze:mozna cos takiego do WJ kupic,
zdradz nam po co Ci to w WJ... ??

zapolujesz na jakiegos pieszego na pasach?? :)21

: czw lis 09, 2006 12:39 am
autor: edox
a co w tym takiego dziwnego ze do WJ ??

: czw lis 09, 2006 12:42 am
autor: edox
to bardzo praktyczne pod wieloma wzgledami :)2

: czw lis 09, 2006 6:54 am
autor: mendelmax
edox pisze:to bardzo praktyczne pod wieloma wzgledami :)2
Zwłaszcza względem spalania i komfortu 8)

: czw lis 09, 2006 2:18 pm
autor: SławekXJ
edox pisze:to bardzo praktyczne pod wieloma wzgledami :)2
Zwłaszcza te haki na łańcuchach pod zderzakiem :)21

: czw lis 09, 2006 5:47 pm
autor: edox
te haki to lipa, ale co to ma do spalania czy komfortu :roll:

: czw lis 09, 2006 6:39 pm
autor: Michał_1989
edox pisze:ale co to ma do ...komfortu :roll:
Komfortu psychicznego 8)

: czw lis 09, 2006 11:17 pm
autor: mendelmax
taki zderzak to przecież wręcz ogromna masa w porównaniu do plastikowego, w dodatku wysunięta bardzo do przodu. A to z kolei przekłada się na większe spalanie (minimalnie acz zawsze) i znacznie większą masę na przodzie auta, która z kolei powiększy podsterowność i może pogorszyć pracę zawiechy (to apropos komfortu). Nie mówiąc już o komforcie w trakcie jakiegoś poważniejszego wypadku czy stłuczki przy większej prędkości...

: pt lis 10, 2006 12:02 am
autor: XJeep
mendelmax pisze:taki zderzak to przecież wręcz ogromna masa w porównaniu do plastikowego, w dodatku wysunięta bardzo do przodu. A to z kolei przekłada się na większe spalanie (minimalnie acz zawsze) i znacznie większą masę na przodzie auta, która z kolei powiększy podsterowność i może pogorszyć pracę zawiechy (to apropos komfortu). Nie mówiąc już o komforcie w trakcie jakiegoś poważniejszego wypadku czy stłuczki przy większej prędkości...
no ja cie prosze... !!

odpowiedz jest prosta... !!

to pasuje do WJ jak gowno do wiatraka.. !! ot co... !! :)21

: pt lis 10, 2006 12:09 am
autor: mendelmax
moja wypowiedź była odpowiedzią na pytanie co to ma do spalania i komfortu, a nie czy to ma sens ;)
Że w WJ takim używanym drogowo to nie ma sensu to już nie wnikam, każdy robi co tam chce ;) Tyle, że moim zdaniem po prostu szkoda wozić ze 20 kilo stali zupełnie po nic. No i w razie większego bum to może się bardzo niefajnie skończyć...

: pt lis 10, 2006 9:01 am
autor: edox
myslalem ze w razie bum to takie co by raczej pologlo ?? ?? ??

: pt lis 10, 2006 9:14 am
autor: mendelmax
No raczej nie bardzo- pozbawiasz się jakichkolwiek stref zgniotu, wobec czego cała siła idzie od razu na resztę pojazdu. Przy stłuczkach np. podczas ruszania na skrzyżowaniu itd. napewno by pomogło (tak jak i w terenie), bo wtedy nic się nie pognie i nie pęknie, ale przy większych prędkości wolałbym nie mieć takiego czegoś- auta i tak nie odratujesz (bo pognie podłużnice), a jeszcze jest większa szansa się zabić.

: pt lis 10, 2006 10:22 am
autor: edox
no tak masz racje, nie pomyslalem o tym :)2 [/i]

: pt lis 10, 2006 10:34 am
autor: mendelmax
paradoksalnie do takiej ochrony w ruchu miejskim najlepiej chyba zmotać lekkie rury, takie, żeby chroniły plastiki, ale w razie dużego bum się pogięły. Tyle, że często takie szmelce chromowane sprzedawane do aut w salonach potrafią przy stłuczce wtłoczyć się do przedziału silnika i rozpieprzyć od razu chłodnice :lol: :wink: