Strona 1 z 1
do WJ
: śr lis 08, 2006 8:49 am
autor: edox
Re: do WJ
: śr lis 08, 2006 11:20 am
autor: p1w
Re: do WJ
: śr lis 08, 2006 10:45 pm
autor: XJeep
edox pisze:mozna cos takiego do WJ kupic,
zdradz nam po co Ci to w WJ...
zapolujesz na jakiegos pieszego na pasach??

: czw lis 09, 2006 12:39 am
autor: edox
a co w tym takiego dziwnego ze do WJ

: czw lis 09, 2006 12:42 am
autor: edox
to bardzo praktyczne pod wieloma wzgledami

: czw lis 09, 2006 6:54 am
autor: mendelmax
edox pisze:to bardzo praktyczne pod wieloma wzgledami

Zwłaszcza względem spalania i komfortu

: czw lis 09, 2006 2:18 pm
autor: SławekXJ
edox pisze:to bardzo praktyczne pod wieloma wzgledami

Zwłaszcza te haki na łańcuchach pod zderzakiem

: czw lis 09, 2006 5:47 pm
autor: edox
te haki to lipa, ale co to ma do spalania czy komfortu

: czw lis 09, 2006 6:39 pm
autor: Michał_1989
edox pisze:ale co to ma do ...komfortu

Komfortu psychicznego

: czw lis 09, 2006 11:17 pm
autor: mendelmax
taki zderzak to przecież wręcz ogromna masa w porównaniu do plastikowego, w dodatku wysunięta bardzo do przodu. A to z kolei przekłada się na większe spalanie (minimalnie acz zawsze) i znacznie większą masę na przodzie auta, która z kolei powiększy podsterowność i może pogorszyć pracę zawiechy (to apropos komfortu). Nie mówiąc już o komforcie w trakcie jakiegoś poważniejszego wypadku czy stłuczki przy większej prędkości...
: pt lis 10, 2006 12:02 am
autor: XJeep
mendelmax pisze:taki zderzak to przecież wręcz ogromna masa w porównaniu do plastikowego, w dodatku wysunięta bardzo do przodu. A to z kolei przekłada się na większe spalanie (minimalnie acz zawsze) i znacznie większą masę na przodzie auta, która z kolei powiększy podsterowność i może pogorszyć pracę zawiechy (to apropos komfortu). Nie mówiąc już o komforcie w trakcie jakiegoś poważniejszego wypadku czy stłuczki przy większej prędkości...
no ja cie prosze...
odpowiedz jest prosta...
to pasuje do WJ jak gowno do wiatraka..

ot co...

: pt lis 10, 2006 12:09 am
autor: mendelmax
moja wypowiedź była odpowiedzią na pytanie co to ma do spalania i komfortu, a nie czy to ma sens

Że w WJ takim używanym drogowo to nie ma sensu to już nie wnikam, każdy robi co tam chce

Tyle, że moim zdaniem po prostu szkoda wozić ze 20 kilo stali zupełnie po nic. No i w razie większego bum to może się bardzo niefajnie skończyć...
: pt lis 10, 2006 9:01 am
autor: edox
: pt lis 10, 2006 9:14 am
autor: mendelmax
No raczej nie bardzo- pozbawiasz się jakichkolwiek stref zgniotu, wobec czego cała siła idzie od razu na resztę pojazdu. Przy stłuczkach np. podczas ruszania na skrzyżowaniu itd. napewno by pomogło (tak jak i w terenie), bo wtedy nic się nie pognie i nie pęknie, ale przy większych prędkości wolałbym nie mieć takiego czegoś- auta i tak nie odratujesz (bo pognie podłużnice), a jeszcze jest większa szansa się zabić.
: pt lis 10, 2006 10:22 am
autor: edox
no tak masz racje, nie pomyslalem o tym

[/i]
: pt lis 10, 2006 10:34 am
autor: mendelmax
paradoksalnie do takiej ochrony w ruchu miejskim najlepiej chyba zmotać lekkie rury, takie, żeby chroniły plastiki, ale w razie dużego bum się pogięły. Tyle, że często takie szmelce chromowane sprzedawane do aut w salonach potrafią przy stłuczce wtłoczyć się do przedziału silnika i rozpieprzyć od razu chłodnice
