Reduktor LPG do 4.0l
Moderator: Mroczny
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Reduktor LPG do 4.0l
Czy jest na forum ktoś bawiący się w zakładanie gazu i posiadający dane techniczne reduktorów powszechnie montowanych w autach o tej mocy?
Potrzebuje dane techniczne jednego reduktora firmy Zavoli. Nie mogę znaleźć danych dotyczących jego max wydajności.
Potrzebuje dane techniczne jednego reduktora firmy Zavoli. Nie mogę znaleźć danych dotyczących jego max wydajności.
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
tez mysle o zmainie reduktora, mam empigazu, parownik super (do 5 litrow) ale jakos mi dziwnie na obroty przy pedale w desce wchodzi - jakby mnie cosik za dupsko trzymalo - za mala wydajnosc chyba ma
jak powoli dodaje gazu to jest prawie ok - nie to samo co na benie ale znosnie -
doszlo do tego ze na trasie do wyprzedzania to na bene przechodze zeby czasem silnika na klate nie przyjac
A cz normalne jest ze wlot powietrza do filtra musialem przyslonic troche bo mi gasl motor jak noge z gazu sciagnolem w czasie jazdy
5
5
Xj mam od 1/2 roku, lpg tak samo wiec doswiadczenia malo

doszlo do tego ze na trasie do wyprzedzania to na bene przechodze zeby czasem silnika na klate nie przyjac

A cz normalne jest ze wlot powietrza do filtra musialem przyslonic troche bo mi gasl motor jak noge z gazu sciagnolem w czasie jazdy


Xj mam od 1/2 roku, lpg tak samo wiec doswiadczenia malo

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Przyslanianie wlotu powietrza absolutnie nie jest normalne. Nie zauwazylem u siebie mimo zbyt malego parownika problemow przy wyprzedzaniu. Po prostu pedal glebiej, redukcja i do przodu.
Jezeli masz instalacje III generacji to podlacz sobie notebook do sterownika, i przejedz sie z tym. Wszystko od razu bedzie widac co go boli.
Jezeli masz instalacje III generacji to podlacz sobie notebook do sterownika, i przejedz sie z tym. Wszystko od razu bedzie widac co go boli.
mam instalacje
? generacji wiem tylko ze mam sterowanie komputerem z emulacja z sondy lambda i silnikiem krokowym - parownik mam super a z reduktorem to mam problem bo pewnie jest za duzy i za duzo powietrza dostale!! jak przyslonie wlot to jest ok
chce zalozyc mniejszy reduktor ale nie chce przesadzic a do tabel nie mam dostepu, teraz mam cghyba reduktor o sred 36 mm ale moge sie mylic - zna ktos dane odnosnie srednicy reduktora do silnika 4.0
5
co do notebooka to mam teraz zajebisty program ustawiony na ktorym wszystkie jeepy posowaja jak szalone tylko ja mam problem przy wyprzedzaniu, myslalem o zalozeniu przyspieszacza zaplonu do gazu ale najpierw chce sprobowac z tym mniejszym reduktorem



co do notebooka to mam teraz zajebisty program ustawiony na ktorym wszystkie jeepy posowaja jak szalone tylko ja mam problem przy wyprzedzaniu, myslalem o zalozeniu przyspieszacza zaplonu do gazu ale najpierw chce sprobowac z tym mniejszym reduktorem
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Ten problem występuje, kiedy wlot powietrza jest skierowany do kierunku jazdy. Zbyt duża ilość powietrza zmienia skład mieszanki i silnik gaśnie.Zasłonięcie wlotu (częściowe) lub skierowanie go do tyłu pomaga.XJeep pisze:
A cz normalne jest ze wlot powietrza do filtra musialem przyslonic troche bo mi gasl motor jak noge z gazu sciagnolem w czasie jazdy
XJeep pisze:mam instalacje? generacji wiem tylko ze mam sterowanie komputerem z emulacja z sondy lambda i silnikiem krokowym - parownik mam super a z reduktorem to mam problem bo pewnie jest za duzy i za duzo powietrza dostale!! jak przyslonie wlot to jest ok
chce zalozyc mniejszy reduktor ale nie chce przesadzic a do tabel nie mam dostepu, teraz mam cghyba reduktor o sred 36 mm ale moge sie mylic - zna ktos dane odnosnie srednicy reduktora do silnika 4.0
5
co do notebooka to mam teraz zajebisty program ustawiony na ktorym wszystkie jeepy posowaja jak szalone tylko ja mam problem przy wyprzedzaniu, myslalem o zalozeniu przyspieszacza zaplonu do gazu ale najpierw chce sprobowac z tym mniejszym reduktorem
Kolego mylisz pojęcia. Parownik jest to część reduktora w której następuje odparowanie gazu i przejście z fazy ciekłej w lotną a to o czym piszesz to zapewne jest mikser lub inaczej mieszalnik. Co do stosowania korektorów wyprzedzenia zapłonu to są one wymyślone do układów zasilania metanem i przy propan-butanie raczej się nie sprawdzają
aaa moze i myle bo sie na tym nie znam
wiem ze mam pewno problem z tym czyms co dochodzi do kolektora ssacego
6 a "mieszalnik" lub "mikser" mam super, podobno do 5 litrow pojemnosci wiec tak sobie wydedukowalez ze problem tkwi w reduktorze!!
U mnie przysloniecie wlotu powietrza pomoglo na tyle ze teraz mi nie gasnie jak jade ale z wyprzedzaniem to ciagle mam problem bo mocy brak

wiem ze mam pewno problem z tym czyms co dochodzi do kolektora ssacego

U mnie przysloniecie wlotu powietrza pomoglo na tyle ze teraz mi nie gasnie jak jade ale z wyprzedzaniem to ciagle mam problem bo mocy brak
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Panowie
Wlot do filtra nie ma prawa byc niczym przysloniety!!!
To jest bzdura. Te warsztaty , ktore tak robia nie maja poprostu odpowiednich podzespolow do tak pojemnych silnikow i wala kaszane.
Przy odpowiednio dobranym reduktorze zupelnie spokojnie Wasz XJ4.0 bedzie jezdzil z duzym stozkiem K&N-a i nic sie nie bedzie dzialo, poza normalna praca silnika - oczywiscie.
Pozdrawiam
Pirs
kiedys XJ4.0 + LPG Lovato super major electronik.
Wlot do filtra nie ma prawa byc niczym przysloniety!!!
To jest bzdura. Te warsztaty , ktore tak robia nie maja poprostu odpowiednich podzespolow do tak pojemnych silnikow i wala kaszane.
Przy odpowiednio dobranym reduktorze zupelnie spokojnie Wasz XJ4.0 bedzie jezdzil z duzym stozkiem K&N-a i nic sie nie bedzie dzialo, poza normalna praca silnika - oczywiscie.

Pozdrawiam
Pirs
kiedys XJ4.0 + LPG Lovato super major electronik.
-
- Posty: 426
- Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
- Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka
reduktor
Pirs ma 1000% racji . Ten kto przesłania wlot filtra powietrza to zwykły kaszaniarz. Jeżeli , dla równej pracy silnika trzeba to robić to znaczy , że redektor jest do d... Miałem ten sam problem w innym aucie i mądrale tak właśnie mi auto naprawiali . Pomoglo na 10 km i od nowa to samo . Wymieniłem reduktor / LEVATO/ za 350 PLN i jak ręką odjął . Nie ten samochód . Nawet nie wiem teraz co to benzyna .
dobra dobra tylko ze te wszystkie madrale od gazu to niestety chłam wciskaja ludziom mnie przy osobówce tez wlot przysłonili a tylko zwykły gaznik juz nie mówiac o poprawnie zamontowanym zaworze byle sie nie narobic a klient kupi
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Koledzy, żeby wyjaśnić wszystkie zagadnienia. To że nie wolno przełaniać dolotu powietrza do filtra i silnika to jest fakt i firma lub gość który to czyni jest amatorem i dyletantem albo z chęci zysku ew. pod naciskiem klienta który na własną szkodę żąda jak najniższej ceny montuje mixer z Koziej Wólki od pana Kazia za 40PLN który nie spełnia żadnych norm zamiast profesjonalnego mixera badanego na hamowni za ok 150PLN.
Za to że silnik pracuje tylko przy przesłoniętym dolocie w 95% winny jest zły mixer a nie reduktor chyba że jakiś baran od razu zamontował nie do tej pojemności co trzeba. Są przypadki w których rurę dolotu powietrza trzeba odwrócić i to się robi /instalacje I i II generacji/ ODWRÓCIĆ A NIE PRZESŁONIĆ!!! Kolego XJeep nie rozumiem co to jest to z czym masz problem "co dochodzi do kolektora ssącego"
Za to że silnik pracuje tylko przy przesłoniętym dolocie w 95% winny jest zły mixer a nie reduktor chyba że jakiś baran od razu zamontował nie do tej pojemności co trzeba. Są przypadki w których rurę dolotu powietrza trzeba odwrócić i to się robi /instalacje I i II generacji/ ODWRÓCIĆ A NIE PRZESŁONIĆ!!! Kolego XJeep nie rozumiem co to jest to z czym masz problem "co dochodzi do kolektora ssącego"
zaczne od poczatku!! jestem totalny laik co do LPG wiec prosze o zrozumienie!!
"mikser" czyli to cos co dochodza do niego m.in weze z woda, mam podobno do pojemnosci 5 litrow, jest na nim napis "super" firmy ELPIGAZ, problem mam natomiast z parownikiem czy tam reduktorem ( jak to zwa tak ...) czyli "tym czyms co dochodzi do kolektora ssacego" hehe z jednej strony a z gory do filtra powietrza - I teraz pytanie!!
KTO MOZE MI PODAC PRAWIDLOWE PARAMETRY (WYMIARY ITP) reduktora do mojego silnika 4.0 litry z 1994 roku
5
5
moj jak juz pisalem jest do d...y i strach w trase tym jechac, wlot powietrza mam caly czas przesloniety bo mi gasnie motor w czasie jazdy - czyli dostaje za duzo powietrza ktore to zdmuchuje gaz CHYBAAAA!! bo tylko sie domyslam
Domyslam sie rowniez za potrrzebuje mnhiejszy reduktor - ale JAKI
pomocy
"mikser" czyli to cos co dochodza do niego m.in weze z woda, mam podobno do pojemnosci 5 litrow, jest na nim napis "super" firmy ELPIGAZ, problem mam natomiast z parownikiem czy tam reduktorem ( jak to zwa tak ...) czyli "tym czyms co dochodzi do kolektora ssacego" hehe z jednej strony a z gory do filtra powietrza - I teraz pytanie!!
KTO MOZE MI PODAC PRAWIDLOWE PARAMETRY (WYMIARY ITP) reduktora do mojego silnika 4.0 litry z 1994 roku


moj jak juz pisalem jest do d...y i strach w trase tym jechac, wlot powietrza mam caly czas przesloniety bo mi gasnie motor w czasie jazdy - czyli dostaje za duzo powietrza ktore to zdmuchuje gaz CHYBAAAA!! bo tylko sie domyslam

Domyslam sie rowniez za potrrzebuje mnhiejszy reduktor - ale JAKI
pomocy
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
XJeep pisze: Domyslam sie rowniez za potrrzebuje mnhiejszy reduktor - ale JAKI
pomocy
Jak masz za duzy reduktor to jak chcesz to ja sie pisze na zamiane


A tak naprawde nie zmieniaj reduktora na mniejszy. To najglupsze co moglbys zrobic. No chyba ze chcesz zeby silnik pracowal ok ale chlal jak opetany( jak moj

Ale juz nowka sonda lambda pedzi poczta do mnie wiec mam nadzieje ze zejde do 22

- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość