Coś mi kapie :)

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Coś mi kapie :)

Post autor: Domin_6kila » pt gru 08, 2006 6:08 pm

Mam luz na tylnim wale od strony reduktora. Rozwala mi simering .Jak mam sie do tego dobrać.Co trza wymienić :evil:

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » pt gru 08, 2006 6:11 pm

Potrzebuję też zaślepke bloku silnika bo tam też kapie tylko płyn chłodniczy.Ogólnie to wrzędzie kapie :lol:

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pt gru 08, 2006 8:16 pm

Zadzwoń tu 012/411-44-84 zamówisz i dostaniesz w 24h.

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » sob gru 09, 2006 9:39 am

Simmering do wymiany, kosztuje mało a wymiana to leniwe 1,5h :D
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » sob gru 09, 2006 10:10 am

Simering wymieniałem w zeszłym roku i znowu kapie a to troche krótko chyba

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » sob gru 09, 2006 10:13 am

No to rzeczywiście krótko :roll:

A dużo leje ??
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » sob gru 09, 2006 10:17 am

No trochę leje. Może trzeba jakieś łożysko wymienić bo od luzu się simering rozwala.

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » pn gru 11, 2006 10:11 am

??????????????????????????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????
?

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » pn gru 11, 2006 1:23 pm

Jak masz duży luz to wymiana samego uszczelniacza nie ma sensu. Trzeba wymienić łozysko, albo i dwa. Najlepiej to zrobić wymontowując reduktor, a jak będziesz miał już go rozebranoego to warto przyjrzeć się także innym jego podzespołom (uszczelniacze, łożyska, łańcuch). Na pewno warto wymienić uszczelniacz na łączeniu ze skrzynią, nawet jak wygląda na dobry.
WJ '00 6.5"

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn gru 11, 2006 7:07 pm

A tam to przypadkowym trafem panewki nie ma?Znaczy łożyska ślizgowego?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » śr gru 20, 2006 7:39 pm

Domin_6kila pisze:??????????????????????????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????
?
ale żeś tego nawalił :roll: :o

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr gru 20, 2006 8:09 pm

SławekXJ pisze:Simmering do wymiany, kosztuje mało a wymiana to leniwe 1,5h :D
niezlego lenia trzeba załapac żeby to 1,5 h robic... :)21

a masz jakiegos "lifta" w kiosku zmotanego ??
jaki olej w reduktorku ?? łańcuch juz byl wymieniany ?? na ataku w moście nie leci ?? jakies wibracje w czasie jazdy dochodzą z napędu ??

co do wycieku to mozliwosci jest kilka... !!
-> może to być mega duży luz na wieloklinie
lub
-> łożysko/a na wałku głównym reduktora
albo też
-> "kijowy zimer" kupiony poprzednim razem... !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » śr gru 20, 2006 8:14 pm

XJeep pisze: "kijowy zimer" kupiony poprzednim razem... !!
pewnie hamerykański :)21
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » śr gru 20, 2006 8:37 pm

mówią że jak w uazie nic nie kapie to trzeba oleju dolać ..........więc może masz za dużo oleju i na postoju poprostu się przelewa . (niby niepowinien , ale jednak może )

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » czw gru 21, 2006 9:05 am

XJeep pisze:
SławekXJ pisze:Simmering do wymiany, kosztuje mało a wymiana to leniwe 1,5h :D
niezlego lenia trzeba załapac żeby to 1,5 h robic... :)21
Wszystko zależy od planu tzn. ile piwa stoi w garażu i czy tesciowa nie przyszła z wizytą :)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość