MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Domin_6kila
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
- Lokalizacja: Żagań
Post
autor: Domin_6kila » pt gru 08, 2006 6:08 pm
Mam luz na tylnim wale od strony reduktora. Rozwala mi simering .Jak mam sie do tego dobrać.Co trza wymienić

-
Domin_6kila
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
- Lokalizacja: Żagań
Post
autor: Domin_6kila » pt gru 08, 2006 6:11 pm
Potrzebuję też zaślepke bloku silnika bo tam też kapie tylko płyn chłodniczy.Ogólnie to wrzędzie kapie

-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » pt gru 08, 2006 8:16 pm
Zadzwoń tu 012/411-44-84 zamówisz i dostaniesz w 24h.
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » sob gru 09, 2006 9:39 am
Simmering do wymiany, kosztuje mało a wymiana to leniwe 1,5h

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Domin_6kila
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
- Lokalizacja: Żagań
Post
autor: Domin_6kila » sob gru 09, 2006 10:10 am
Simering wymieniałem w zeszłym roku i znowu kapie a to troche krótko chyba
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » sob gru 09, 2006 10:13 am
No to rzeczywiście krótko
A dużo leje

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Domin_6kila
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
- Lokalizacja: Żagań
Post
autor: Domin_6kila » sob gru 09, 2006 10:17 am
No trochę leje. Może trzeba jakieś łożysko wymienić bo od luzu się simering rozwala.
-
Domin_6kila
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
- Lokalizacja: Żagań
Post
autor: Domin_6kila » pn gru 11, 2006 10:11 am

?????????????????????????????????????????????????????????????????????

???????????????????????????????????????????????????????????????????

?????????????????????????????????????????????????????????????????

???????????????????????????????????????????????????????????????

?????????????????????????????????????????????????????????????

???????????????????????????????????????????????????????????
?
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » pn gru 11, 2006 1:23 pm
Jak masz duży luz to wymiana samego uszczelniacza nie ma sensu. Trzeba wymienić łozysko, albo i dwa. Najlepiej to zrobić wymontowując reduktor, a jak będziesz miał już go rozebranoego to warto przyjrzeć się także innym jego podzespołom (uszczelniacze, łożyska, łańcuch). Na pewno warto wymienić uszczelniacz na łączeniu ze skrzynią, nawet jak wygląda na dobry.
WJ '00 6.5"
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pn gru 11, 2006 7:07 pm
A tam to przypadkowym trafem panewki nie ma?Znaczy łożyska ślizgowego?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » śr gru 20, 2006 7:39 pm
Domin_6kila pisze:
?????????????????????????????????????????????????????????????????????

???????????????????????????????????????????????????????????????????

?????????????????????????????????????????????????????????????????

???????????????????????????????????????????????????????????????

?????????????????????????????????????????????????????????????

???????????????????????????????????????????????????????????
?
ale żeś tego nawalił

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr gru 20, 2006 8:09 pm
SławekXJ pisze:Simmering do wymiany, kosztuje mało a wymiana to leniwe 1,5h

niezlego lenia trzeba załapac żeby to 1,5 h robic...
a masz jakiegos "lifta" w kiosku zmotanego
jaki olej w reduktorku

łańcuch juz byl wymieniany

na ataku w moście nie leci

jakies wibracje w czasie jazdy dochodzą z napędu
co do wycieku to mozliwosci jest kilka...

-> może to być mega duży luz na wieloklinie
lub
-> łożysko/a na wałku głównym reduktora
albo też
-> "kijowy zimer" kupiony poprzednim razem...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Bartas

- Posty: 2215
- Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartas » śr gru 20, 2006 8:14 pm
XJeep pisze: "kijowy zimer" kupiony poprzednim razem...

pewnie hamerykański

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » śr gru 20, 2006 8:37 pm
mówią że jak w uazie nic nie kapie to trzeba oleju dolać ..........więc może masz za dużo oleju i na postoju poprostu się przelewa . (niby niepowinien , ale jednak może )
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » czw gru 21, 2006 9:05 am
XJeep pisze:SławekXJ pisze:Simmering do wymiany, kosztuje mało a wymiana to leniwe 1,5h

niezlego lenia trzeba załapac żeby to 1,5 h robic...
Wszystko zależy od planu tzn. ile piwa stoi w garażu i czy tesciowa nie przyszła z wizytą

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość