wsteczny vs 4x4

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

tsm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 12, 2006 10:02 am
Lokalizacja: warszawa

wsteczny vs 4x4

Post autor: tsm » sob gru 30, 2006 7:21 pm

witam. po zalaczeniu napedu przod, przy cofaniu po cirka jebal 2mb jakas swolocz hamuje mi auto i tyle. przy wyl. napedzie jest ok. macie jakies wizje?
A Ty co dziś zrobiłeś dla swojego jeepa?

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » sob gru 30, 2006 7:25 pm

A do przodu 4x4 śmiga normalnie?
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » sob gru 30, 2006 7:54 pm

cofasz jadąc prosto czy po łuku ?

tsm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 12, 2006 10:02 am
Lokalizacja: warszawa

Post autor: tsm » sob gru 30, 2006 7:58 pm

chyba po luku...
A Ty co dziś zrobiłeś dla swojego jeepa?

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » sob gru 30, 2006 9:24 pm

jaki reduktor ? NP231 czy nowszy ?
ile ma pozycji wajha od napędów ?

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » sob gru 30, 2006 9:33 pm

boris.blank pisze:jaki reduktor ? NP231 czy nowszy ?
ile ma pozycji wajha od napędów ?
Dobry trop. popieram :)2

tsm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 12, 2006 10:02 am
Lokalizacja: warszawa

Post autor: tsm » sob gru 30, 2006 10:00 pm

xj-pioneer 84. 2.5 gazn, manual, comand track, przod Dana 30 z vacuum disc.
A Ty co dziś zrobiłeś dla swojego jeepa?

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » sob gru 30, 2006 10:09 pm

comand track
To co się dziwisz :lol:

:)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

tsm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 12, 2006 10:02 am
Lokalizacja: warszawa

Post autor: tsm » ndz gru 31, 2006 6:20 am

rozumiem ze mam sie nie dziwic. tylko czy to pomoze? i juz nie bedzie hamowal?
A Ty co dziś zrobiłeś dla swojego jeepa?

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » ndz gru 31, 2006 8:40 am

Będzie hamował bo nie poczytałeś o http://4x4kotkowo.prv.pl/4x4.htm

poza tym BYŁO BAN !! :)21

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz gru 31, 2006 10:23 am

tsm, nie masz międzyosiowego mechanizmu różnicowego, więc nie możesz jeździć 4x4 po nawierzchniach przyczepnych. Tylko po śliskim. Jak skręcisz koła to przednie muszą pokonać znacznie dłuższą drogę od tylnych. A że nie mogą się różnicować, to blokuje. Jak mocno dasz po gazie to pójdzie, bo albo się uślizą koła, albo pęknie krzyżak :wink:
Spróbuj ten eksperyment powtórzyć na śliskim- będzie jechał normalnie :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

tsm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 12, 2006 10:02 am
Lokalizacja: warszawa

Post autor: tsm » ndz gru 31, 2006 10:49 am

dzieki.
A Ty co dziś zrobiłeś dla swojego jeepa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość