Strona 1 z 2
doodatek do oleju w moście
: czw sty 04, 2007 3:42 pm
autor: KUCHARZ
wiem że to temat już wałkowany ,ale zmieniam olej t ylnym moście dana 35 z lsd i dostałem olej mopar 75w140 i nie wiem czy on już jest z tym dodatkiem do lsd czy nie

: czw sty 04, 2007 5:36 pm
autor: mendelmax
Na 99.9% nie. Zwłaszcza, jeśli nigdzie na nim o tym nie pisze.
: czw sty 04, 2007 7:03 pm
autor: płaski
Musi mieć oznaczenie SL albo LS w zalerzności od producenta
: czw sty 04, 2007 8:13 pm
autor: KUCHARZ
chyba nie ma ,obejrzałem cała butelkę ,ale jest tylko 75w 140 mopar USA ,a czy jednak jest a doleje mimo tego to moż ezaszkodzić czy nie będzie to miało wpływu na gorsze

: czw sty 04, 2007 10:58 pm
autor: mendelmax
Kucharz, jestem prawie pewien, że w tym nie ma dodatku, bo mnie w ASO zalali to + dodatek (nawiasem mówiąc do mostu BEZ lsd

). Jak będzie za dużo dodatku to tylko się będzie ciut mocniej ślizgało LSD, ale nic mu się nie stanie. Jak za mało, to może się spiłować. Ja bym dolał

: pt sty 05, 2007 8:11 am
autor: KUCHARZ
mendelmax pisze:Kucharz, jestem prawie pewien, że w tym nie ma dodatku, bo mnie w ASO zalali to + dodatek (nawiasem mówiąc do mostu BEZ lsd

). Jak będzie za dużo dodatku to tylko się będzie ciut mocniej ślizgało LSD, ale nic mu się nie stanie. Jak za mało, to może się spiłować. Ja bym dolał

dzięki już zakupiłem i dolewam ale czy 120ml do tyłu to starczy

: pt sty 05, 2007 8:28 am
autor: mendelmax
zasadniczo tam nie ma takiej znowu dużej dokładkości dawkowania i wszyscy wlewają całą butelkę do mostu

Można się bawić w obliczenie ile tego ma być, ale raczej szkoda zachodu

: pt sty 05, 2007 8:32 am
autor: KUCHARZ
mendelmax pisze:zasadniczo tam nie ma takiej znowu dużej dokładkości dawkowania i wszyscy wlewają całą butelkę do mostu

Można się bawić w obliczenie ile tego ma być, ale raczej szkoda zachodu

dzięki za info bo już sam nie wiedziałem

: pt sty 05, 2007 2:30 pm
autor: enter
na butelce dodatku pisze że dawkuje się od 2 do 5 % czyli w tym moście maksymalnie połowe tej butelki.
: pt sty 05, 2007 5:42 pm
autor: Lawek
A po co sie pierdzielić z dodatkami. Zalać Castrolem SAF-XJ i styka. nie musisz się zastanawiać jakie proporcje itd. do nabycia w serwisach toyoty ale sprzedają na litry więc musisz pojechać z wlasną bańką
: pt sty 05, 2007 6:24 pm
autor: mendelmax
enter pisze:na butelce dodatku pisze że dawkuje się od 2 do 5 % czyli w tym moście maksymalnie połowe tej butelki.
Z kimkolwiek nie gadam wlewa całą. Sam też zalałem całą i wszystko było ok

: pt sty 05, 2007 11:12 pm
autor: KUCHARZ
Lawek pisze:A po co sie pierdzielić z dodatkami. Zalać Castrolem SAF-XJ i styka. nie musisz się zastanawiać jakie proporcje itd. do nabycia w serwisach toyoty ale sprzedają na litry więc musisz pojechać z wlasną bańką
wypierdziałem na olej mopara 180zł i nie będę go teraz zmieniał na saf-xj wolę dolac dodatek ,to nie chodziło o bańke ale powiedzieli że mogą mnie wymienić i oczywiscie skasować za wymianę

aaja z powodu urazu do serwisu toyoty to fuck z nimi

: pt sty 05, 2007 11:13 pm
autor: KUCHARZ
mendelmax pisze:enter pisze:na butelce dodatku pisze że dawkuje się od 2 do 5 % czyli w tym moście maksymalnie połowe tej butelki.
Z kimkolwiek nie gadam wlewa całą. Sam też zalałem całą i wszystko było ok

i tak zrobię całe 120ml wleję

: pt sty 05, 2007 11:15 pm
autor: mendelmax
możesz ew. te 20 ml zostawić i w razie czego kiedyś będziesz miał na dolewkę czy coś

Bo te 100 ml powinno być optymalnie.
: pt sty 05, 2007 11:17 pm
autor: KUCHARZ
mendelmax pisze:możesz ew. te 20 ml zostawić i w razie czego kiedyś będziesz miał na dolewkę czy coś

Bo te 100 ml powinno być optymalnie.
ok. dzięki to są święte słowa

: pt sty 05, 2007 11:23 pm
autor: mendelmax
zasadniczo większe stężenie dodatku (oczywiście do pewnych granic rozsądku

) to po prostu większy uślizg LSD. To z kolei ozacza (przynajmniej w teorii) słabszą wydajność ale i lepszą żywotność. Odpowiedz sobie na pytanie, czy potrzebne ci LSD mocniejsze czy dłużej żyjące
A najlepiej kupić lockera

: pt sty 05, 2007 11:27 pm
autor: KUCHARZ
mendelmax pisze:zasadniczo większe stężenie dodatku (oczywiście do pewnych granic rozsądku

) to po prostu większy uślizg LSD. To z kolei ozacza (przynajmniej w teorii) słabszą wydajność ale i lepszą żywotność. Odpowiedz sobie na pytanie, czy potrzebne ci LSD mocniejsze czy dłużej żyjące
A najlepiej kupić lockera

zdecydowanie żywotniejsze pszy cenie tarczek +wymiana

: pt sty 05, 2007 11:34 pm
autor: mendelmax
bo w USA są tacy porąbańcy, którzy jeżdżą bez dodatku, bo jak twierdzą "lepiej wtedy lsd działa"

No fakt, spinać musi jak cholera

: pt sty 05, 2007 11:38 pm
autor: KUCHARZ
mendelmax pisze:bo w USA są tacy porąbańcy, którzy jeżdżą bez dodatku, bo jak twierdzą "lepiej wtedy lsd działa"

No fakt, spinać musi jak cholera

jak to w ameryce ja zamiast lepszego spinania wolę kupić dobre kapcie

: pt sty 05, 2007 11:48 pm
autor: mendelmax
ja tam kupiłem sobie lockera z opcją LSD i jestem w niebie
A w ameryce to po prostu ceny i płace są z innej bajki. Też jakbym miał zestaw tarczek za 100$ a zarabiał 20$ na godzinę to bym nie lał tego dodatku a potem po prostu po zajechaniu LSD kupił sobie ARB'a... Ale że żyjemy gdzie żyjemy...
: pt sty 05, 2007 11:52 pm
autor: KUCHARZ
mendelmax pisze:ja tam kupiłem sobie lockera z opcją LSD i jestem w niebie
A w ameryce to po prostu ceny i płace są z innej bajki. Też jakbym miał zestaw tarczek za 100$ a zarabiał 20$ na godzinę to bym nie lał tego dodatku a potem po prostu po zajechaniu LSD kupił sobie ARB'a... Ale że żyjemy gdzie żyjemy...
święte słowa

,
mój to 2000rok i miał 76000 przebiegu i tak na pakiet startowy poszło 3,5 tys. narazie mnie wystarczy

: sob sty 06, 2007 12:35 pm
autor: enter
mendelmax pisze:enter pisze:na butelce dodatku pisze że dawkuje się od 2 do 5 % czyli w tym moście maksymalnie połowe tej butelki.
Z kimkolwiek nie gadam wlewa całą. Sam też zalałem całą i wszystko było ok

Wasz cyrk i wasze małpy
Tak jak z ilością oleju. Z kimkolwiek nie gadam to mówi że do tylnego mostu wchodzi 1.7litra oleju. Nikt nie zwraca uwagi na instrukcje, gdzie pisze ile wlewa się oleju i że poziom ma być nie pod sam korek lecz 12mm poniżej. Co do ilości dodatku to po co wam długowieczne LSD które nie działa?
: sob sty 06, 2007 12:39 pm
autor: mendelmax
działa, ale trochę słabiej. Dobre na zimę
A co do tej ilości oleju, to mnie zdziwiłeś, bo w FSM o ile pamiętam pisze żeby lać po korek.
Inna sprawa, że to tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia, tolerancja jest bardzo duża.
: sob sty 06, 2007 12:47 pm
autor: enter
mendelmax pisze:działa, ale trochę słabiej. Dobre na zimę
A co do tej ilości oleju, to mnie zdziwiłeś, bo w FSM o ile pamiętam pisze żeby lać po korek.
Inna sprawa, że to tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia, tolerancja jest bardzo duża.
W przednim moście leje się pod korek i wchodzi 1.2litra. W tylnym jest korek plastikowy i właśnie pisze że leje się 12mm poniżej i też wchodzi 1.2litra. Ale co tam najwyżej nadmiar wyciekał będzie na szczęki

: sob sty 06, 2007 12:51 pm
autor: mendelmax
e tam, nic wyciekać nie będzie, po to jest odpowietrznik

Są w JuEsEJu do kupienia takie wzmacniane dekle dyfrów które mają celowo wyżej korki wlewowe, żeby więcej oleju weszło. I nie zawiera to żadnych innych przeróbek. Więc myślę, że ta szklaneczka w tą czy w tamtą nie gra jednak roli.
Poza tym, dla tarcz LSD czym więcej będzie zatopione w oleju tym lepiej, więc opłaca się wysoki poziom.