Strona 1 z 2

doodatek do oleju w moście

: czw sty 04, 2007 3:42 pm
autor: KUCHARZ
wiem że to temat już wałkowany ,ale zmieniam olej t ylnym moście dana 35 z lsd i dostałem olej mopar 75w140 i nie wiem czy on już jest z tym dodatkiem do lsd czy nie ??

: czw sty 04, 2007 5:36 pm
autor: mendelmax
Na 99.9% nie. Zwłaszcza, jeśli nigdzie na nim o tym nie pisze.

: czw sty 04, 2007 7:03 pm
autor: płaski
Musi mieć oznaczenie SL albo LS w zalerzności od producenta

: czw sty 04, 2007 8:13 pm
autor: KUCHARZ
chyba nie ma ,obejrzałem cała butelkę ,ale jest tylko 75w 140 mopar USA ,a czy jednak jest a doleje mimo tego to moż ezaszkodzić czy nie będzie to miało wpływu na gorsze :(

: czw sty 04, 2007 10:58 pm
autor: mendelmax
Kucharz, jestem prawie pewien, że w tym nie ma dodatku, bo mnie w ASO zalali to + dodatek (nawiasem mówiąc do mostu BEZ lsd ;) ). Jak będzie za dużo dodatku to tylko się będzie ciut mocniej ślizgało LSD, ale nic mu się nie stanie. Jak za mało, to może się spiłować. Ja bym dolał :)2

: pt sty 05, 2007 8:11 am
autor: KUCHARZ
mendelmax pisze:Kucharz, jestem prawie pewien, że w tym nie ma dodatku, bo mnie w ASO zalali to + dodatek (nawiasem mówiąc do mostu BEZ lsd ;) ). Jak będzie za dużo dodatku to tylko się będzie ciut mocniej ślizgało LSD, ale nic mu się nie stanie. Jak za mało, to może się spiłować. Ja bym dolał :)2
dzięki już zakupiłem i dolewam ale czy 120ml do tyłu to starczy ??

: pt sty 05, 2007 8:28 am
autor: mendelmax
zasadniczo tam nie ma takiej znowu dużej dokładkości dawkowania i wszyscy wlewają całą butelkę do mostu :)2 Można się bawić w obliczenie ile tego ma być, ale raczej szkoda zachodu ;)

: pt sty 05, 2007 8:32 am
autor: KUCHARZ
mendelmax pisze:zasadniczo tam nie ma takiej znowu dużej dokładkości dawkowania i wszyscy wlewają całą butelkę do mostu :)2 Można się bawić w obliczenie ile tego ma być, ale raczej szkoda zachodu ;)
dzięki za info bo już sam nie wiedziałem :)

: pt sty 05, 2007 2:30 pm
autor: enter
na butelce dodatku pisze że dawkuje się od 2 do 5 % czyli w tym moście maksymalnie połowe tej butelki.

: pt sty 05, 2007 5:42 pm
autor: Lawek
A po co sie pierdzielić z dodatkami. Zalać Castrolem SAF-XJ i styka. nie musisz się zastanawiać jakie proporcje itd. do nabycia w serwisach toyoty ale sprzedają na litry więc musisz pojechać z wlasną bańką

: pt sty 05, 2007 6:24 pm
autor: mendelmax
enter pisze:na butelce dodatku pisze że dawkuje się od 2 do 5 % czyli w tym moście maksymalnie połowe tej butelki.
Z kimkolwiek nie gadam wlewa całą. Sam też zalałem całą i wszystko było ok :)2

: pt sty 05, 2007 11:12 pm
autor: KUCHARZ
Lawek pisze:A po co sie pierdzielić z dodatkami. Zalać Castrolem SAF-XJ i styka. nie musisz się zastanawiać jakie proporcje itd. do nabycia w serwisach toyoty ale sprzedają na litry więc musisz pojechać z wlasną bańką
wypierdziałem na olej mopara 180zł i nie będę go teraz zmieniał na saf-xj wolę dolac dodatek ,to nie chodziło o bańke ale powiedzieli że mogą mnie wymienić i oczywiscie skasować za wymianę :)11 aaja z powodu urazu do serwisu toyoty to fuck z nimi :)17

: pt sty 05, 2007 11:13 pm
autor: KUCHARZ
mendelmax pisze:
enter pisze:na butelce dodatku pisze że dawkuje się od 2 do 5 % czyli w tym moście maksymalnie połowe tej butelki.
Z kimkolwiek nie gadam wlewa całą. Sam też zalałem całą i wszystko było ok :)2
i tak zrobię całe 120ml wleję :lol:

: pt sty 05, 2007 11:15 pm
autor: mendelmax
możesz ew. te 20 ml zostawić i w razie czego kiedyś będziesz miał na dolewkę czy coś :)2 Bo te 100 ml powinno być optymalnie.

: pt sty 05, 2007 11:17 pm
autor: KUCHARZ
mendelmax pisze:możesz ew. te 20 ml zostawić i w razie czego kiedyś będziesz miał na dolewkę czy coś :)2 Bo te 100 ml powinno być optymalnie.
ok. dzięki to są święte słowa :)2

: pt sty 05, 2007 11:23 pm
autor: mendelmax
zasadniczo większe stężenie dodatku (oczywiście do pewnych granic rozsądku ;) ) to po prostu większy uślizg LSD. To z kolei ozacza (przynajmniej w teorii) słabszą wydajność ale i lepszą żywotność. Odpowiedz sobie na pytanie, czy potrzebne ci LSD mocniejsze czy dłużej żyjące ;)

A najlepiej kupić lockera :)21

: pt sty 05, 2007 11:27 pm
autor: KUCHARZ
mendelmax pisze:zasadniczo większe stężenie dodatku (oczywiście do pewnych granic rozsądku ;) ) to po prostu większy uślizg LSD. To z kolei ozacza (przynajmniej w teorii) słabszą wydajność ale i lepszą żywotność. Odpowiedz sobie na pytanie, czy potrzebne ci LSD mocniejsze czy dłużej żyjące ;)

A najlepiej kupić lockera :)21
zdecydowanie żywotniejsze pszy cenie tarczek +wymiana :)2

: pt sty 05, 2007 11:34 pm
autor: mendelmax
bo w USA są tacy porąbańcy, którzy jeżdżą bez dodatku, bo jak twierdzą "lepiej wtedy lsd działa" :lol: No fakt, spinać musi jak cholera ;)

: pt sty 05, 2007 11:38 pm
autor: KUCHARZ
mendelmax pisze:bo w USA są tacy porąbańcy, którzy jeżdżą bez dodatku, bo jak twierdzą "lepiej wtedy lsd działa" :lol: No fakt, spinać musi jak cholera ;)
jak to w ameryce ja zamiast lepszego spinania wolę kupić dobre kapcie :)2

: pt sty 05, 2007 11:48 pm
autor: mendelmax
ja tam kupiłem sobie lockera z opcją LSD i jestem w niebie ;)

A w ameryce to po prostu ceny i płace są z innej bajki. Też jakbym miał zestaw tarczek za 100$ a zarabiał 20$ na godzinę to bym nie lał tego dodatku a potem po prostu po zajechaniu LSD kupił sobie ARB'a... Ale że żyjemy gdzie żyjemy...

: pt sty 05, 2007 11:52 pm
autor: KUCHARZ
mendelmax pisze:ja tam kupiłem sobie lockera z opcją LSD i jestem w niebie ;)

A w ameryce to po prostu ceny i płace są z innej bajki. Też jakbym miał zestaw tarczek za 100$ a zarabiał 20$ na godzinę to bym nie lał tego dodatku a potem po prostu po zajechaniu LSD kupił sobie ARB'a... Ale że żyjemy gdzie żyjemy...
święte słowa :)2 ,
mój to 2000rok i miał 76000 przebiegu i tak na pakiet startowy poszło 3,5 tys. narazie mnie wystarczy :evil:

: sob sty 06, 2007 12:35 pm
autor: enter
mendelmax pisze:
enter pisze:na butelce dodatku pisze że dawkuje się od 2 do 5 % czyli w tym moście maksymalnie połowe tej butelki.
Z kimkolwiek nie gadam wlewa całą. Sam też zalałem całą i wszystko było ok :)2
Wasz cyrk i wasze małpy :lol:
Tak jak z ilością oleju. Z kimkolwiek nie gadam to mówi że do tylnego mostu wchodzi 1.7litra oleju. Nikt nie zwraca uwagi na instrukcje, gdzie pisze ile wlewa się oleju i że poziom ma być nie pod sam korek lecz 12mm poniżej. Co do ilości dodatku to po co wam długowieczne LSD które nie działa?

: sob sty 06, 2007 12:39 pm
autor: mendelmax
działa, ale trochę słabiej. Dobre na zimę ;)

A co do tej ilości oleju, to mnie zdziwiłeś, bo w FSM o ile pamiętam pisze żeby lać po korek.
Inna sprawa, że to tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia, tolerancja jest bardzo duża.

: sob sty 06, 2007 12:47 pm
autor: enter
mendelmax pisze:działa, ale trochę słabiej. Dobre na zimę ;)

A co do tej ilości oleju, to mnie zdziwiłeś, bo w FSM o ile pamiętam pisze żeby lać po korek.
Inna sprawa, że to tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia, tolerancja jest bardzo duża.
W przednim moście leje się pod korek i wchodzi 1.2litra. W tylnym jest korek plastikowy i właśnie pisze że leje się 12mm poniżej i też wchodzi 1.2litra. Ale co tam najwyżej nadmiar wyciekał będzie na szczęki :lol:

: sob sty 06, 2007 12:51 pm
autor: mendelmax
e tam, nic wyciekać nie będzie, po to jest odpowietrznik ;)
Są w JuEsEJu do kupienia takie wzmacniane dekle dyfrów które mają celowo wyżej korki wlewowe, żeby więcej oleju weszło. I nie zawiera to żadnych innych przeróbek. Więc myślę, że ta szklaneczka w tą czy w tamtą nie gra jednak roli.

Poza tym, dla tarcz LSD czym więcej będzie zatopione w oleju tym lepiej, więc opłaca się wysoki poziom.