Ja ktoś chce, służę pomocą. Koszt zerowy
Czas ok 1 godz.
Opis.
1. Zdjąć pióra z wycieraczkami
2. Zdjąć podszybie i odpiąć przewody spryskiwaczy
3. Odpiąć wtyczkę silnika wycieraczek
4. Wymontować mechanzm wycieraczek wraz z silnikiem
- trochę trzeba się nakombinować
Luzy:
1. Sprawdzić i dokręcić 3 śruby łączące silniczek wycieraczek z blachą mocującą do karoserii.
Przy okazji zdjąć dekiel zębatek (cztery śrubki nr7), wydłubać trochę starego smaru i uzupełnić nowym. Uwaga na metalowe styki na wewn. stronie dekla aby ich nie powyginać.
2. Delikatnie zaklepać młotkiem dwa trzpienie na swożniach wycieraczek
3. Rozczepić cięgna wycieraczek - są to metalowe swożnie kulowe osadzone w plastikowych gniazdach. Trzeba tylko podważyć np. śrubokrętem.
- wyciągnąć gumowe podkładki nasunięte na metalowe swożnie
- podłożyć metalowe podkładki (ok 1mm grubości - otwór około 22 mm) i ponownie nałożyć na nie te gumowe
- nałożyć trochę smaru w plastikowe gniazda kulowe w cięgnach i ponownie złożyć na wcisk np. używając kombinerek.
Montaż:
Włożyć mechanizm w podszybie - pamiętajcie jak go wyjmowaliście będzie szybciej, przykręcić, zapiąć wtyczkę, przewody spryskiwaczy itd.
UWAGA: warto jeszcze ocenić stan przewodów dysz spryskiwacza. U mnie jeden był dość mocno przytarty przez mechanizm wycieraczek. Ja przymocowałem go lekko zipem do blachy mocującej silnik z karoserią, tak aby nie dotykał cięgien.
Luż na ramionach wycieraczek - wiem jak to naprawić - banał
Moderator: Mroczny
Luż na ramionach wycieraczek - wiem jak to naprawić - banał
Ostatnio zmieniony pn sty 22, 2007 9:36 am przez Lawek, łącznie zmieniany 1 raz.
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość