4,0 czy 5,2 który lepszy ???????

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Nx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: wt maja 23, 2006 11:33 am

4,0 czy 5,2 który lepszy ???????

Post autor: Nx » czw sty 25, 2007 11:29 pm

Witam
Mam pytańko który silnik lepszy pod względem wytrzymalości 4,0 czy 5,2 od jeepa oczywiście .
Proszę o dane techniczne tych dwuch silniczkuw .
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw sty 25, 2007 11:40 pm

wytrzymałościowo 4.0 jest nie do zajechania, ale to nie implikuje tego, że 5.2 jest kiepski. V8 jest super trwały, I6- jeszcze trwalszy ;)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Nx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: wt maja 23, 2006 11:33 am

Post autor: Nx » pt sty 26, 2007 12:01 am

jeśli chodzi o moment obrotowy , moc czy mugłbyś mi podać jakieś dane ?

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pt sty 26, 2007 12:12 am

Nx pisze:jeśli chodzi o moment obrotowy , moc czy mugłbyś mi podać jakieś dane ?
Najlepsze aktualizowane dane:
http://www.jeep.org.pl/forum/

Awatar użytkownika
laurent
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 60
Rejestracja: pt gru 16, 2005 10:30 am
Lokalizacja: kraków
Kontaktowanie:

Post autor: laurent » pt sty 26, 2007 12:03 pm

5,2 Engine Magnum 318 v8
220 km/4400 obr
Moment - 406 nm / 2800 obr

5,9 Engine Magnum 360 v8
245 km/4000 obr
Moment - 468 nm / 3200 obr

4,0 Engine AMC 242
185-195 km/ 4600 obr
moment 298 nm / 2400 obr

2,5 Diesel engine (425CX2)
113 km / 3900 obr
moment 278 nm / 2000 obr

a tu od 1998 (WJ)

4,0 Engine AMC 242
185-195 hp with 4600 r/min
Moment - 298 nm with 2400 r/min

4,7 Engine Power Tech 287 v8
Power - 235 hp. with 4800 r/min
Moment - 400 nm with 3600 r/min

4,7 Engine Power Tech 287 V8 HO (High Output)
Power - 265 hp. with 5200 r/min
Moment - 440 nm with 3600 r/min

3,1 The Diesel engine
Power - 150 hp with 4000 r/min
Moment - 373 nm with 2000 r/min

2.7L CRD, Diesel engine
Power - 163 hp with 4000 r/min
Moment - 400 nm with 1800-2600 r/min
Grand Cherokee Ltd 5.2 V8 '96
Volvo 960 2,5
jeep.org.pl

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt sty 26, 2007 1:12 pm

tylko w tym 4.0 były spore różnice zależnie od roku produkcji :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Nx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: wt maja 23, 2006 11:33 am

Post autor: Nx » pt sty 26, 2007 10:06 pm

Dzięki
jeszcze jedno pytanko ile ważom te silniczki z osprzętem ale bez skżyni ?

Awatar użytkownika
laurent
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 60
Rejestracja: pt gru 16, 2005 10:30 am
Lokalizacja: kraków
Kontaktowanie:

Post autor: laurent » pt sty 26, 2007 10:10 pm

dać palec, to i łokieć wp...li

4.0 ok 227 kg
5.2 ok 245 kg
Grand Cherokee Ltd 5.2 V8 '96
Volvo 960 2,5
jeep.org.pl

Awatar użytkownika
laurent
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 60
Rejestracja: pt gru 16, 2005 10:30 am
Lokalizacja: kraków
Kontaktowanie:

Post autor: laurent » pt sty 26, 2007 10:11 pm

nie pytaj czy z olejem czy bez
Grand Cherokee Ltd 5.2 V8 '96
Volvo 960 2,5
jeep.org.pl

Nx
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: wt maja 23, 2006 11:33 am

Post autor: Nx » pt sty 26, 2007 10:16 pm

dzięki
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt sty 26, 2007 10:27 pm

laurent pisze:4.0 ok 227 kg
to sprawdzone dane ? cos mnie sie duzo wydaje...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt sty 26, 2007 10:33 pm

Czemu dużo? Długi silnik, blok stalowy....
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt sty 26, 2007 10:35 pm

w trzech nieslismy... wypada po 70 z hakiem...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
laurent
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 60
Rejestracja: pt gru 16, 2005 10:30 am
Lokalizacja: kraków
Kontaktowanie:

Post autor: laurent » pt sty 26, 2007 10:38 pm

Miskiller pisze:w trzech nieslismy... wypada po 70 z hakiem...
jak człowiek sp..la przed policją to poweru dostaje :)21
Grand Cherokee Ltd 5.2 V8 '96
Volvo 960 2,5
jeep.org.pl

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt sty 26, 2007 10:39 pm

o tym nie pomyslalem... :wink:
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt sty 26, 2007 10:44 pm

Pytanie, czy liczone z osprzętem czy bez. Bo w sumie te stalowe kolektory i reszta śmieci do niego przykręcona też pewnie swoje waży ;)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
laurent
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 60
Rejestracja: pt gru 16, 2005 10:30 am
Lokalizacja: kraków
Kontaktowanie:

Post autor: laurent » pt sty 26, 2007 10:49 pm

mendelmax pisze:Pytanie, czy liczone z osprzętem czy bez. Bo w sumie te stalowe kolektory i reszta śmieci do niego przykręcona też pewnie swoje waży ;)
avtograd - żadnych szczegółów tylko waga, a na zdjęciach są ze wszystkim :roll:
Grand Cherokee Ltd 5.2 V8 '96
Volvo 960 2,5
jeep.org.pl

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Silnik 5,2 V8

Post autor: mudder » ndz lut 18, 2007 9:46 am

Coby nie zakładać nowego wątku jeżeli chodzi o silnik 5,2 V8 na co należy uważać przy eksploatacji tego silnika i jakie usterki występują najczęściej ??
Pozdr. Kuba
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz lut 18, 2007 9:48 am

Usterki silnika w zasadzie nie występują, trzeba dbać o olej. Amerykańskie silniki (jak i wszystkie inne zresztą) bardzo nie lubią przerw w smarowaniu. Poza tym to raczej nic poważnego się z tymi silnikami nie dzieje.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » ndz lut 18, 2007 2:22 pm

mendelmax pisze:Usterki silnika w zasadzie nie występują, trzeba dbać o olej. Amerykańskie silniki (jak i wszystkie inne zresztą) bardzo nie lubią przerw w smarowaniu. Poza tym to raczej nic poważnego się z tymi silnikami nie dzieje.
dzięki a jeśli można wiedzieć to czy przy skrzyniach auto występowała chłodnica oleju ??
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
mawey
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr paź 05, 2005 6:25 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Kontaktowanie:

Post autor: mawey » ndz lut 18, 2007 2:36 pm

mudder pisze:
dzięki a jeśli można wiedzieć to czy przy skrzyniach auto występowała chłodnica oleju ??
Tak - nie wiem czy we wszystkich, ale wystepowala :)21
XJ 4.0 HO, BFG MT 32", Lift 4"
"Błoto stwarza czasami pozory głebi" Stanisław J. Lec

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz lut 18, 2007 2:41 pm

W grandach chłodnica skrzyni występowała czasem. Wydaje mi się (głowy se obciąć nie dam) że w pewnym momencie była standardem dla wersji europejskich, natomiast napewno była elementem pakietu do ciągania przyczep zarówno w europie jak i USA.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » ndz lut 18, 2007 2:53 pm

mendelmax pisze:W grandach chłodnica skrzyni występowała czasem. Wydaje mi się (głowy se obciąć nie dam) że w pewnym momencie była standardem dla wersji europejskich, natomiast napewno była elementem pakietu do ciągania przyczep zarówno w europie jak i USA.
dzięki pozdrawiam
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Re: Silnik 5,2 V8

Post autor: misman » ndz lut 18, 2007 9:20 pm

mudder pisze:Coby nie zakładać nowego wątku jeżeli chodzi o silnik 5,2 V8 na co należy uważać przy eksploatacji tego silnika i jakie usterki występują najczęściej ??
Pozdr. Kuba
Olej się zużywa, i trzeba wymieniać...
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
4x4free
 
 
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 16, 2006 7:44 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: 4,0 czy 5,2 który lepszy ???????

Post autor: 4x4free » pn lut 19, 2007 11:16 pm

Nx pisze:Witam
Mam pytańko który silnik lepszy pod względem wytrzymalości 4,0 czy 5,2 od jeepa oczywiście .
Proszę o dane techniczne tych dwuch silniczkuw .
Pozdrawiam
4.0 bez wody i na jednym pracującym cylindrze dojeżdża do mety !!
Nie kupujcie aut budowanych na nizinach bo w górach nie robią ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości