Pompa wodna?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
shalashaska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: Małopolska

Pompa wodna?

Post autor: shalashaska » sob sty 27, 2007 10:50 am

Nie mam ogrzewania jak już większość wie.Nagrzewnica jest czysta, była płukana, na powrocie zrobiłem odpowietrznik.W zbiorniczku wyrównawczym nie ma bąbelków ani śladów spalin, oleju.
1.Termostat jest sprawny, otwiera tak jak trzeba i trzyma temperature.
2.Silnik odpalony i zagrzany, gdy odkręcę odpowietrznik na powrocie z nagrzewnicy woda leci z przerwami i moim zdaniem słabo.Ale wtedy coś ciepłej wody wypełni nagrzewnice i coś chwile grzeje.A gdy odpowietrznik zakręcę to już wieje chłodem, więc woda już nie krąży.
3.Odpalony silnik, odepnę zasilanie nagrzewnicy to woda siknie.
Jak wygląda ta instalacja chłodzenia.
a).Pompa wodna podaje do termostatu,
b).termostat podaje do zbiorniczka wyrównawczego oraz do głowicy,
c).Głowica podaje do nagrzewnicy,
d).nagrzewnica podaje do przewodu który leci do zbiorniczka wyrównawczego i pompy wodnej


Obrazek
Peugot; Nissan amera N15; Etz251

Awatar użytkownika
shalashaska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: shalashaska » sob sty 27, 2007 12:53 pm

Własnie wyciągłem pompe wodną i z nią jest wszystko wporządku.Ręce mi opadają.

Dobra, targam głowicę z tymi pojebanymi pływającymi tulejami.
Peugot; Nissan amera N15; Etz251

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » sob sty 27, 2007 2:38 pm

A sprawdzałeś drożność przewodów od nagrzewnicy do pompy i zbiorniczka wyrównawczego ?
Zanim zdejmiesz głowice to lepiej sprawdź ciśnienie w cylindrach. Możesz zaoszczędzić sobie sporo pracy chociaż ja też mam wrażenie że twoje problemy związane są z uszczelką pod głowicą.
Powodzenia.
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
shalashaska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: shalashaska » sob sty 27, 2007 4:50 pm

Poszła uszczelka pod głowicą.W poniedziałek głowica jedzie do liznięcia i składam.Boję się jak wygląda szczelność pod tulejami, owszem nie naruszyłem ich.
Peugot; Nissan amera N15; Etz251

Y@nek
 
 
Posty: 109
Rejestracja: pn wrz 18, 2006 8:45 pm
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Y@nek » ndz sty 28, 2007 7:30 am

shalashaska pisze:Poszła uszczelka pod głowicą
No cóż, nie chciałem upierdliwie do końca przekonywać cię że to jednak uszczelka, dlatego z ciekawości obserwuje przebieg wydarzeń.
Jak już ściągniesz głowice, to poszukaj gdzieś porządnej firmy która sprawdzi głowice na szczelność, zapłacisz z 50 zł. a możesz zaoszczędzić sobie mase niepotrzebnej , dodatkowej pracy i kosztów. Powodzenia :)2
było Pajero, jest Jeep, nie wiem tylko czy się cieszyć, czy płakać.
GG-33638

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość