Cykajacy wtryskiwacz XJ 4.0
Moderator: Mroczny
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Cykajacy wtryskiwacz XJ 4.0
Zatankowalem paliwo na wsiowej stacji i po odpaleniu furki na drugi dzien rano przy -12 zaczal cykac wtryskiwacz. Aktualnie od dwoch dni cyka zawsze po zapaleniu i postoju przez noc. Potem sie wycisza po nagrzaniu silnika i przegazowaniu, ale i tak slychac cichutkie cykanie.
Ma ktos jakis skuteczny sposob na przeczyszczenie tego badziewia?
Ruscy stosuja maczanie w TGF czy TFG. Specyfiku uzywanym w lotnictwie do czyszczenia instalacji paliwowych. Ponoc pare minut i caly wtrysk jak nowy. Jest jakis podobny specyfik ogolnodostepny? Wole sposoby typu wyjecie i przeczyszczenie niz wlewanie cudow do baku.
Ma ktos jakis skuteczny sposob na przeczyszczenie tego badziewia?
Ruscy stosuja maczanie w TGF czy TFG. Specyfiku uzywanym w lotnictwie do czyszczenia instalacji paliwowych. Ponoc pare minut i caly wtrysk jak nowy. Jest jakis podobny specyfik ogolnodostepny? Wole sposoby typu wyjecie i przeczyszczenie niz wlewanie cudow do baku.
- ---Ryba---
- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
- Kontaktowanie:
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Taaaaa... kupilem specyfik. Mialem wlac dwie kreski bo to sie rozciencza a we flaszce jest na 300 litrow paliwa 
No i ....... kucha butelkolejek mi utknal we wlocie baku tam gdzie jest zwezka do Pb
i wlalo mi sie cale zanim wyszarpnalem 
A w baku mialem 40-50 literkow Pb.
Fakt mniej po tym stuka
ale nadal na zimnym przez chwile stuka.
Przy okazji wymienilem sonde lambda na nowa i silnik ochujal
Chodzi cacy idealnie, rowniutko ale zaraz po zapaleniu wskakuje na 2000obr i po paru sekundach wsio jest wery najs. Nie podoba mi sie idea samowkrecania sie silnika na 2 tysiaki zaraz po zapaleniu rano kiedy jeszcze olej sie nie obudzil w silniku.

No i ....... kucha butelkolejek mi utknal we wlocie baku tam gdzie jest zwezka do Pb


A w baku mialem 40-50 literkow Pb.
Fakt mniej po tym stuka

Przy okazji wymienilem sonde lambda na nowa i silnik ochujal

tez mam ten objaw, moj kolega od XJ 99 tez tak ma wiec raczej bym sie tym nie przejmowel
- mnie za to denerwuja nierownie wolne obroty!! niby wskazowka na obrotomierzu stoi jak zakleta a mimo to silnik pracuje tak see, skacze raz po raz> Nie wiem za bardzo co wymienic lub przeczyscic - silnik krokowy czy wlasnie sonde lambda - choc sonda szczytuje ponoc idealnie!!
Bocian!! jak bylo u ciebie z obrotami na wolnych przed wymiana sondy?? a jak po wymianie??

Bocian!! jak bylo u ciebie z obrotami na wolnych przed wymiana sondy?? a jak po wymianie??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
W sumie to na benzynie chodzi o wiele rowniej tylko to wchodzenie na obroty po zapaleniu wrr... jeszcze mam problem z lejacym wtryskiem wiec sila rzeczy nie moze chodzic idealnie.
Szukam zakladu w 3city ktory mi ultradzwiekami potraktuje wtryskiwacze.
Czekam tez na info od ruskich. Idealnym zamiennikiem wtryskiwaczy sa wtryski od Wolgi kosztujace od 350-1000rubli za sztuke czyli smieszna cena. Chlopaki w Rosji to wkladaja i pyca. Czekam tylko na dokladne dane jakie to maja byc wtryski od jakiego modelu i przy kolejnej wizycie tam kupie sobie komplecik. Ich wydajnosc, opornosc, wielkosc sa identyczne z oryginalnymi Delco.
Nie lubie jak mi cos nie tak dziala w samochodzie.
Szukam zakladu w 3city ktory mi ultradzwiekami potraktuje wtryskiwacze.
Czekam tez na info od ruskich. Idealnym zamiennikiem wtryskiwaczy sa wtryski od Wolgi kosztujace od 350-1000rubli za sztuke czyli smieszna cena. Chlopaki w Rosji to wkladaja i pyca. Czekam tylko na dokladne dane jakie to maja byc wtryski od jakiego modelu i przy kolejnej wizycie tam kupie sobie komplecik. Ich wydajnosc, opornosc, wielkosc sa identyczne z oryginalnymi Delco.
Nie lubie jak mi cos nie tak dziala w samochodzie.
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Kiedy on wskakuje na 2tys obrotow po kazdym zapaleniu, obojetnie czy zimny czy cieply silnik. Wlasnie sie zastanawiam co moglem uszkodzic przy wymienie sondy. Hmmm w sumie w poblizu jest tylko czujnik spalania stukowego.ZBYCHU pisze:z tym wskakiwaniem zimnego silnika na wysokie obroty to raczej nie jest problem z sondą bo sygnał z niej jest brany pod uwagę dopiero po rozgrzaniu silnika raczej to wskazuje na silnik krokowy wolnych obrotów lub coś Ci sie poluzowało przy wymianie sondy
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Sonda nietypowa bo trzyprzewodowa. Oryginalna miala kolory czerwony, czarny i szary a nowa czerwony, czarny i bialy. Wiec logicznie przelutowujac wtyczke polaczylem szary z bialym. Ale to nie ma wplywu.
Skakanie na obroty po zapaleniu stalo sie to przy grzebaniu pod maska. Przy wymianie sondy i zmianie oleju
Skakanie na obroty po zapaleniu stalo sie to przy grzebaniu pod maska. Przy wymianie sondy i zmianie oleju

- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Teraz mnie naszlo. Ze to cos chyba z instalacja gazowa jest nie tak. Bo od czasu wymiany sondy nie pokazuje mi poziomu gazu w baku ( sterownik Bingo-S) i dwa razy sie zdarzylo ze zimny silnik po zapaleniu wskoczyl na 2 tys obr. i schodzac z nich przelaczyl sie na gaz. Mimo ze jest ustawiony na przechodzenie przy min 65C.
Czyli jest to sonda która ma jeden przwewód sygnałowy przewarznie czarny i dwa od grzałki.Powinno być ok ale możesz jeszcze sprawdzić omomierzem jak pomiędzy czerwonym a białym jest przejście i ok 6 omów to grzałka.Tak czy inaczej w pierwszych sekundach pracy nawet przy gorącym silnikusygnał z sondy nie jest brany pod uwagę.Chyba że co się zdarza bardzo rzadko rozjechały się dane startowe lub co bardziej prawdopodobne czujnik temperatury nie kontaktuje albo padł
to wyjmnij bezpieczniki z inst. gazowej i zobacz czy to coś zmieni choć nie podejrzewam że tak. Co do tego pytania o odpalaniu z gazu to jutro sprawdzę i Ci powiem.Przełącznik ma 2 czy 3 pozycje przełączania?Bocian pisze:Teraz mnie naszlo. Ze to cos chyba z instalacja gazowa jest nie tak. Bo od czasu wymiany sondy nie pokazuje mi poziomu gazu w baku ( sterownik Bingo-S) i dwa razy sie zdarzylo ze zimny silnik po zapaleniu wskoczyl na 2 tys obr. i schodzac z nich przelaczyl sie na gaz. Mimo ze jest ustawiony na przechodzenie przy min 65C.
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Nie, akumulatora nie odlaczalem. A w kabinie mam tylko przelacznik jak na tej fotce
http://www.kme.com.pl/bingos.jpg
czyli pelen automat.
Co do kolorow sondy. Czarny masa, czerwony + z przekaznika pompy, szary sygnal.
http://www.kme.com.pl/bingos.jpg
czyli pelen automat.
Co do kolorow sondy. Czarny masa, czerwony + z przekaznika pompy, szary sygnal.
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Pytanie do C&J czy tez C$$J lub do kogos 
Wtryski z RR 3,5 rocznik 1987, sa te same wtryskiwacze co w XJ Renix.
Ponoc czesci do RR sa "bajecznie" tanie
, moze ktos wiec jakie koszta?
Te same sa tez w Volvo 740 2,3

Wtryski z RR 3,5 rocznik 1987, sa te same wtryskiwacze co w XJ Renix.
Ponoc czesci do RR sa "bajecznie" tanie

Te same sa tez w Volvo 740 2,3
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2004 2:12 pm przez Discotheque, łącznie zmieniany 1 raz.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Dorwalem spory katalog zgodnosci wtryskiwaczy do wielu marek i modeli. I wlasnie ten model RR i volvo i pare innych fur ma ten sam zamiennik. Rowniez jezeli chodzi o wydajnosc.
BUICK 84-95, CHEV, PONT 85-92, FORD, LINC 86-95, F TRK 85-95, JEEP 87-90, MAZDA 91-95 ,MERC 86,91-95, OLDS 84-94, ROVER 87, SAAB
86-90, VOLVO 83-86 - maja dokladnie ten sam model wtrysku
Katalog jest zajebisty, lacznie z fotkami wtryskow.
BUICK 84-95, CHEV, PONT 85-92, FORD, LINC 86-95, F TRK 85-95, JEEP 87-90, MAZDA 91-95 ,MERC 86,91-95, OLDS 84-94, ROVER 87, SAAB
86-90, VOLVO 83-86 - maja dokladnie ten sam model wtrysku
Katalog jest zajebisty, lacznie z fotkami wtryskow.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość