Strona 1 z 1

Zawór zwrotny paliwa w WJ

: pn cze 25, 2007 2:24 pm
autor: Adamo
WJ 4,7 ciężko zapala i po zapaleniu kaleczy przez chwilę. Potem jest już ok. Wygląda mi na to, ze paliwo się cofa do zbiornika i się zapowietrza. Niestety w WJ-cie nie ma zaworu zwrotnego paliwa. Zamiast tego przy zbiorniku jest takie cudo co reguluje ciśnienie w układzie paliwowym. Teraz pytanie...Czy jak zamiast wymieniać to ustrojstwo zapodam przed listwą wtryskową dodatkowy zawór zwrotny to bedzie OK czy nie ?? :roll:
Wydaje mi się, że powinno robić ale może czegoś nie przewidziałem :-?

: pn cze 25, 2007 3:36 pm
autor: enter
Może zanim zaczniesz przerabiać układ paliwowy to sprawdź po przekręceniu kluczyka (pompa dopompuje paliwo) czy jest paliwo w listwie (tam jest taki wentel jak w rowerze). Najlepiej to podłączyć manometr.

: wt cze 26, 2007 11:43 am
autor: pbyra
miałem taki problem w XJ, zawór w JC ok 40 zł montaż ok 5 minut i po problemie :)

: wt cze 26, 2007 2:57 pm
autor: Adamo
pbyra pisze:miałem taki problem w XJ, zawór w JC ok 40 zł montaż ok 5 minut i po problemie :)
W XJ jest inaczej. W WJ jest zawór zwrotny w fultrze paliwa, a przewody paliwowe są metalowe.
Niemniej jednak udało się kupić oryginał i wymienić. Niestety problem nie minął :evil:
Jeszcze jest opcja lejącego wtrysku. Daje to podobne objawy. jak nie wtrysk to ja już nie wiem co :-?

: wt cze 26, 2007 7:55 pm
autor: enter
Adamo pisze:
pbyra pisze:miałem taki problem w XJ, zawór w JC ok 40 zł montaż ok 5 minut i po problemie :)
W XJ jest inaczej. W WJ jest zawór zwrotny w fultrze paliwa, a przewody paliwowe są metalowe.
Niemniej jednak udało się kupić oryginał i wymienić. Niestety problem nie minął :evil:
Jeszcze jest opcja lejącego wtrysku. Daje to podobne objawy. jak nie wtrysk to ja już nie wiem co :-?
zanim coś wymienisz to lepiej jest upewnić się że jest popsute
masz instalacje gazową?
zresetuj kompa przez odłączenie klemy

: wt cze 26, 2007 11:03 pm
autor: Adamo
Ten zawór jest w całosci z fltrem paliwa, a jemu i tak należała się wymiana. Gazu nie mam i nie będę miał. Komp był resetowany i po sprawdzeniu nie ma błędów :roll:

: śr cze 27, 2007 6:13 pm
autor: enter
Adamo pisze:Ten zawór jest w całosci z fltrem paliwa, a jemu i tak należała się wymiana. Gazu nie mam i nie będę miał. Komp był resetowany i po sprawdzeniu nie ma błędów :roll:
to filtr musiałeś zmienić a co do błędów to sprawdzałeś sam na wyświetlaczu czy podpinałeś do kompa? bo przy sprawdzaniu na liczniku km to pokazuje się tylko część błędów