MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
jdef90

- Posty: 355
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jdef90 » czw sie 02, 2007 9:13 pm
yyy....
Dzyń Dybry...
idąc za odwiecznym hasłem czesława tak se pomyślałem żeby zainteresowac się jeepem...
jeepem... XYZ czy jaki on tam ma symbol

, potocznie zwanym Grand Cherokee z silnikiem 2,7 CRD... słyszałem żeby raczej interesować się MY 2004 w górę...
autko ma mi służyć do przemieszczania się po czarnym, w miarę szybko i często, ale w sumie to mógłby być Overland...
no i tak chciałem usłyszeć czy to dobry pomysł...

"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush

-
jdef90

- Posty: 355
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jdef90 » czw sie 02, 2007 9:21 pm
w środę w nocy katowicach (na wjeździe na a4) lecąc do wrocławia ojca XJRem patrzę a tu toto pędzi 170 km/h... no to but żeby sobie zobaczyć, a on się zestrachał i po hamulcach do 130
ale nie powiem.. ładne... moja LOVE będzie mieć bo tańsze od mini
ale Drogi Mariuszu...
przejdźmy do dżipa

"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush

-
mel

- Posty: 474
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: mel » czw sie 02, 2007 9:22 pm
WJ z tym silnikiem był w tym roku robiony krótko - bo od połowy roku wszedł WH/WK - zdecydowanie lepszy na czarne, choć ten z motorem 3.7 benzyna ma bardzo prostą - może aż za... skrzynię redukcyjną - taki quadra trac I bez reduktora i bez mozliwości odpięcia przodu. No i niestety prawie o połowę mniejszy bagażnik, no może o 1/3 ale dla mnie to za dużo. A w nowszym jest już inny diesel - 3.o crd - ca 210 km i niezły moment obrotowy.
Jeszcze jedno - z tyłu fotele dobre dla dzieci i młodzieży do 16 lat. - za nisko usytuowane jest siedzisko względem podłogi.
to taki fajny diesel na benzynę:
http://www.youtube.com/watch?v=PyUqwxYOlNM
no i nadal suv:
http://www.youtube.com/watch?v=58tkoseO ... ed&search=
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2007 9:51 pm przez
mel, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw sie 02, 2007 9:23 pm
do dżipa to...sam se przechodź
i fakture mnie w końcu wyślij
ale jakoś specjalnie nie nastaję...

#noichuj
-
jdef90

- Posty: 355
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jdef90 » czw sie 02, 2007 9:33 pm
mel pisze:WJ z tym silnikiem był w tym roku robiony krótko - .
no mi cenowo i generalnie chyba podchodzi tylko ten. 2004 w górę, gdyżbowiem ponoć był jakiś facelifting i przekonstruowano zawieszenie...
a co z tymi quadra-sradra systemami? mam szansę spotkac różne w WJ?
które najlepsze?
@Mariusz... no w sumie chyba się zbiorę i wyślę

tylko mi nip podaj na priv pls
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush

-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » czw sie 02, 2007 9:37 pm
jdef90 pisze:mel pisze:WJ z tym silnikiem był w tym roku robiony krótko - .
no mi cenowo i generalnie chyba podchodzi tylko ten. 2004 w górę, gdyżbowiem ponoć był jakiś facelifting i przekonstruowano zawieszenie...
a co z tymi quadra-sradra systemami? mam szansę spotkac różne w WJ?
które najlepsze?
@Mariusz... no w sumie chyba się zbiorę i wyślę

tylko mi nip podaj na priv pls
po 2004 to już WK/WH. I owszem, ma niezależną zawiechę z przodu. Systemy napędu są trzy:
1)quadra-trac I, badziew, szkoda opisywać
2) quadra-trac II, stały 4x4, z low range, bez blokad mostów
3) quadra-drive II, stały 4x4 z automatycznymi blokadami mostów. Bajka.
W WJ masz do dyspozycji z 2.7 prawie wyłącznie quadra-drive, czyli napęd na tył z automatycznie dopinanym przodem i automatycznymi blokadami mostów.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
jdef90

- Posty: 355
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jdef90 » czw sie 02, 2007 9:46 pm
ale to ten w "poprzedniej" budzie miał niezależne zawieszenie???
hmmm.... czyli ten quadra drive w WJ to mi nie brzmi dobrze... chciałbym stały 4x4
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2007 9:50 pm przez
jdef90, łącznie zmieniany 1 raz.
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush

-
jdef90

- Posty: 355
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jdef90 » czw sie 02, 2007 9:48 pm
Czesław.. musisz podać gdyż inaczej klątwą Cię uraczę...

"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush

-
mel

- Posty: 474
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: mel » czw sie 02, 2007 10:04 pm
WJ miał dwa sztywne mosty - tylko ten najnowszy ma niezalezne zawieszenie z przodu - dlatego piszą, że to pierwszy grand który świetnie spisuje się na czarnym. Co do quadra drive II - do suva to doskonały system - ostatni z prawdziwych stałych to reduktor 242 nagminnie występujący w wj z motorem 4 litry. Ale jak miałbym wybierać zdecydowałbym się na QD II. Normalnie na wykrzyżu z reduktorem 242 możesz unieruchomić WJ z QD II wystarczy aby jedno koło miało przyczepność - to na czarne chyba wystarczy nie?

Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
-
jdef90

- Posty: 355
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jdef90 » czw sie 02, 2007 10:23 pm
hmm...
ten drugi filmik... no no no... strasznie mały wykrzyż
na SRT mamy w garażu kotka, więc nie mam kompleksów
no cóż... czyli WJ z 2,7 CRD i Quadra Drive II (boję się załączania automatycznego przy dużej prędkości na czarnym...
a czy ktoś ma tu takiego WJ?
jakieś buying tips?
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush

-
mel

- Posty: 474
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: mel » czw sie 02, 2007 10:33 pm
No niestety ale mniejsza mniejszość - tak to bywa gdy ceny aut z usa są dużo niższe. Ale trzymam kciuki - ja właśnie próbuję dograć ten rocznik w 4.7 za wielką wodą i też jestem rozczarowany bo mimo iż był to ostatni rok produkcji WJ-tów - nie mogę trafić na egzemplarz z QD II.
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
-
jdef90

- Posty: 355
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jdef90 » czw sie 02, 2007 10:37 pm
ja jeżeli już zdecyduję się na WJ i jeepa w ogóle, to niestety musi to byc diesel... żeby nie bolało po kieszeni gdy będę dużo jeździł... bo do LPG to jakoś nie mam przekonania..
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush

-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » czw sie 02, 2007 10:41 pm
jdef90 pisze:no cóż... czyli WJ z 2,7 CRD i Quadra Drive II (boję się załączania automatycznego przy dużej prędkości na czarnym...
Tak to tylko w erze... WJ nie występował nigdy z QDII, bo on jest oparty na ESP. To wymagałoby wymiany całej elektroniki auta. Nie opłacało się na ostatni rok, zostawili do nowej budy. Ale stare QD też robi, a w pewnych aspektach jest nawet lepsze
Dopinania się nie bój, robi rewelacyjnie, naprawdę. Nie jest to tak jak gdzie indziej wiskoza, więc jest to błyskawiczne i niemal natychmiast przy poślizgu masz 4x4 ze zblokowaną międzyosiówką.

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
mel

- Posty: 474
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: mel » czw sie 02, 2007 10:44 pm
Nie wiem jakie masz kieszenie ale ten 2.7 crd i 13 litrów w mieście może pociągnąć.

Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
-
jdef90

- Posty: 355
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jdef90 » pn sie 06, 2007 1:18 pm
teraz mam Jaga XJR, którym obok defendera poruszam się często po mieście... ciągnie i 22 litry

Pb95 na szczęście
Czyli sumując WJ CRD QDI jest the best i nie ma żadnych wad i się nie psuje i nic, tak?

"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pn sie 06, 2007 1:54 pm
Jeepa bez V8

Bleeee

-
moa
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 7:27 am
- Lokalizacja: konstancin-jeziorna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: moa » śr sie 08, 2007 10:58 am
jdef90 pisze:teraz mam Jaga XJR, którym obok defendera poruszam się często po mieście... ciągnie i 22 litry

Pb95 na szczęście

Czyli sumując WJ CRD QDI jest the best i nie ma żadnych wad i się nie psuje i nic, tak?

jest the best, tylko na czarne to nie widzę większego sensu. po xjrze to będziesz go chciał zrzucić do najbliższej przepaści. jak koniecznie musi być spore kombi awd to raczej bym się rozglądał za jakimś audi a6/allroad, mercem e czy subaru legacy (no tu nie ma dizla).
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » śr sie 08, 2007 11:52 am
moa pisze:jdef90 pisze:teraz mam Jaga XJR, którym obok defendera poruszam się często po mieście... ciągnie i 22 litry

Pb95 na szczęście

Czyli sumując WJ CRD QDI jest the best i nie ma żadnych wad i się nie psuje i nic, tak?

jest the best, tylko na czarne to nie widzę większego sensu. po xjrze to będziesz go chciał zrzucić do najbliższej przepaści. jak koniecznie musi być spore kombi awd to raczej bym się rozglądał za jakimś audi a6/allroad, mercem e czy subaru legacy (no tu nie ma dizla).
Ma swoje zalety

Żadnym plaskatym nie pociągniesz lawety z terenówką na rajd

-
moa
- jestem tu nowy...

- Posty: 48
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 7:27 am
- Lokalizacja: konstancin-jeziorna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: moa » śr sie 08, 2007 12:26 pm
Adamo pisze:Ma swoje zalety

Żadnym plaskatym nie pociągniesz lawety z terenówką na rajd

ja nie pociągnę bo nie mam c+e ;] ale tak wogóle to te co napisałem to mają ponad 2 tony uciągu. nie jest to 3 z groszami jeepa ale zawsze sukę czy wrangla można przewieźć.

-
Bono
- jestem tu nowy...

- Posty: 71
- Rejestracja: sob sie 11, 2007 7:19 pm
Post
autor: Bono » ndz sie 12, 2007 8:00 pm
Panowie,
Może kilka sów na temat Jjeepa Granda z 97 roku w wersji Gols 5,9L. Będę wdzięczny za wszelkie opinie.
B.
jdef90 pisze:yyy....
Dzyń Dybry...
idąc za odwiecznym hasłem czesława tak se pomyślałem żeby zainteresowac się jeepem...
jeepem... XYZ czy jaki on tam ma symbol

, potocznie zwanym Grand Cherokee z silnikiem 2,7 CRD... słyszałem żeby raczej interesować się MY 2004 w górę...
autko ma mi służyć do przemieszczania się po czarnym, w miarę szybko i często, ale w sumie to mógłby być Overland...
no i tak chciałem usłyszeć czy to dobry pomysł...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości