Regeneracja tylnych półosi

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

TOLO69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: śr sie 15, 2007 11:33 am

Regeneracja tylnych półosi

Post autor: TOLO69 » śr sie 15, 2007 11:41 am

Na wstępie witam wszystkich. Mam prośbę czy ktoś zna firmy zajmujące się regeneracją półosi z okolic Szczecina

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » czw sie 16, 2007 12:07 am

A co chciałbyś w tej półosi regenerować?
Jest tyle części z rozbiórki, że może się nie pylić
:)21
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

TOLO69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: śr sie 15, 2007 11:33 am

Post autor: TOLO69 » czw sie 16, 2007 11:01 am

Częś półosi pracuje jako wewnętrzna bieżnia łożyska koła i właśnie ta częśc jast dojechana

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » czw sie 16, 2007 8:45 pm

zmień na nową/używaną..

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » sob sie 18, 2007 1:47 am

Albo zaryzykuj i przetocz nieco półoś w miejscu łozyska na wymiar dostępnego łozyska rolkowego z własną bieżnią wewnętrzną.Kombinowałem kiedyś coś takiego i wiem że to możliwe.Natomiast nie wypraktykowałem wiec nie moge gwarantować za efekt.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

andrzej76
 
 
Posty: 102
Rejestracja: śr mar 30, 2005 7:59 pm
Lokalizacja: KATowice

Post autor: andrzej76 » ndz sie 19, 2007 9:52 pm

vandall1 pisze:Albo zaryzykuj i przetocz nieco półoś w miejscu łozyska na wymiar dostępnego łozyska rolkowego z własną bieżnią wewnętrzną.Kombinowałem kiedyś coś takiego i wiem że to możliwe.Natomiast nie wypraktykowałem wiec nie moge gwarantować za efekt.
Też tak kombinowałem ale szkoda zachodu, przetoczyć nie bardzo się da bo półoś w tym miejscu jest utwardzana, trzeba raczej szlifować, pozostaje jeszcze problem średnicy zewnętrznej łożyska, trzeba powiększyć otwór w pochwie mostu itp. Dużo taniej wychodzi regeneracja przez napawanie półosi.
Ogólnie te mosty to gówniana konstrukcja :)21
K160 ........ W163/D1

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn sie 20, 2007 2:40 pm

Na zewnętrzną bieżnię to mi raczej tulejka dystansowa wychodziła.Poza tym,nawet gdyby trzeba było szlifować,to chyba taniej wyjdzie niz metalizacja.I tym sposobem problem załatwiamy na długo i bez kłopotów w przyszłosci.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości