TJ czy Rubicon

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Maga
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: czw lis 14, 2002 9:19 pm
Lokalizacja: Mazury

TJ czy Rubicon

Post autor: Maga » śr lut 04, 2004 1:15 pm

Witam, przymierzam się do zakupu Wranglera z myślą o zastosowaniach OR. Mam dylemat czy zakupić Rubicona czy też TJ rocznik np 97 z małym przebiegiem i zastosować stosowne przeróbki. Jak jest z zawodnością TJ? Co sądzicie o Rubiconie? Czy zakup Wranglera w polskich warunkach to dobry pomysł?
Pozdrawiam :roll:
33"

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » śr lut 04, 2004 3:14 pm

Za takie pieniadze mozesz sobie zamowic/zrobic auto na zwolnicach, z blokadami, silnikiem v8, kola 35" najmniej i co tam jeszcze chcesz.
Chyba, ze koniecznie chcesz peepa...
:P

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » śr lut 04, 2004 4:28 pm

A może by tak, jak mówił Misiek zbudować jakieś auto? Jest parę poważnych firm które z radością to zrobią. Parę niepoważnych też... :cry:

Igrek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: śr mar 27, 2002 1:00 am

Post autor: Igrek » śr lut 04, 2004 4:40 pm

Rubikona.
Lepszy, mocniejszy. Jasne ze drogi, ale jak Cie stac to twoja sprawa.
I tak musisz co prawda potem zwiesznie lekko podniesc, ale w Rubikonie
to juz nie problem, potem oponki i masz genialne auto terenowe.
Samo bedzie jezdzic. Jak bedzie mial nowy i serwisowal poprawnie,
to bedzie w miare niezawodny rowniez.

A wydumka to wydumka. A i tak na jakiejs bazie trzeba zaczac.
Moze to byc baza Jeepa. Jako stary Jeepowiec - polecam.

Awatar użytkownika
Yonek
Posty: 628
Rejestracja: czw kwie 03, 2003 5:22 pm
Lokalizacja: Zentrum
Kontaktowanie:

Post autor: Yonek » śr lut 04, 2004 4:47 pm

Skoro ciągniemy temat to ciągniemy. Rubicon ma jedną, wielką moim zdaniem przewagę nad zwykłymi Wronglami. Mosty. Dwie dany 44, przełożenia 4:11 aż miło pomyśleć...

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » śr lut 04, 2004 6:52 pm

jak to ma być upalacz to bym budował jak to ma być turystyk to rubikon 8)

tieri
 
 
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tieri » śr lut 04, 2004 7:57 pm

okresl dokladnie do czego to auto ma byc jak ma byc tylko do terenu to zbuduj syfa od podstaw duzo taniej wyjdzie
pozdrawiam
michal
u 404

P.
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr wrz 17, 2003 5:38 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: P. » śr lut 04, 2004 8:25 pm

super kolejny jeepniety :)2 :)2 :)2
Piotrek

Maga
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: czw lis 14, 2002 9:19 pm
Lokalizacja: Mazury

Post autor: Maga » śr lut 04, 2004 8:34 pm

Samochód ma słóżyć do pracy na codzień, tj. 80% asfalt po okolicy, 20% teren bardzo różny, raczej wyboisty niż extrem. Weekendzik- jakieś MW itp. dla odstresowania i frajdy. Chcę połączyć niezawodność na codzień z zaradnością w terenie trudniejszym. Nie może to być zmota, ze względu na ryzyko przykrych niespodzianek. Myślę więc o TJ +4`` ProCompa + ciało w górę lub Rubicon w standardzie. Mam na oku TJ rocznik `97 z małym przebiegiem po mieście. Rubicona używki chyba się u nas nie dostanie. Rubikon praktycznie nie wymagałby dalszych inwestycji oprócz wyciągarki. Jak TJ sprawuje się z wiekiem? Czy mosty oryginalne nie są za słabe? Jak jest z awaryjnością?
33"

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » śr lut 04, 2004 9:08 pm

Maga pisze:Samochód ma słóżyć do pracy na codzień, tj. 80% asfalt po okolicy, 20% teren bardzo różny, raczej wyboisty niż extrem. Weekendzik- jakieś MW itp. dla odstresowania i frajdy. Chcę połączyć niezawodność na codzień z zaradnością w terenie trudniejszym.
:)21
Zapomnij o niezawodnosci w przypadku jeepa i lr :D
Kup terrano II, GR, albo kzj 70-73, powaznie mowie.

tieri
 
 
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tieri » śr lut 04, 2004 9:10 pm

Misiek Bielsko pisze: Zapomnij o niezawodnosci w przypadku jeepa i lr :D
Kup terrano II, GR, albo kzj 70-73, powaznie mowie.
albo poczekaj lepeij az Misiek przetestuje tez te nastepne fury :D
pozdrawiam
michal
u 404

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » śr lut 04, 2004 9:20 pm

eeee... to nie szybko, szelestow niet... :D
znaczy terrano II testowalem kiedys i bylem mile zaskoczony.

Maga
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: czw lis 14, 2002 9:19 pm
Lokalizacja: Mazury

Post autor: Maga » śr lut 04, 2004 9:29 pm

Terrano i GR mają za dużo lakieru, jak tu takim GR-autobusem jeździć po lesie? GR świetny do ciągania lawety.
33"

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » śr lut 04, 2004 10:07 pm

Maga pisze:jak tu takim GR-autobusem jeździć po lesie?
Co ja nie dam rady :)5 :)6 :lol:
Jak mozna ciezarowkami to autobusem nie mozna :)5 :P
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Maga
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: czw lis 14, 2002 9:19 pm
Lokalizacja: Mazury

Post autor: Maga » śr lut 04, 2004 10:15 pm

Bez urazy :wink: ... masa i liczba okien nie jest porównywalna GR vs TJ ...ile to firanek do prania :lol:
33"

hajdi
 
 
Posty: 887
Rejestracja: ndz sie 31, 2003 7:01 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hajdi » śr lut 04, 2004 10:37 pm

to zrob sobie krzyzowke z jeepa wezmiesz bude i silnik a podwozie z gr
i bedziesz mial wszystkiego po troche.

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » śr lut 04, 2004 11:24 pm

myśle że rubikonem móglbyś krutkiemu gr-owi nagwizdać i to przez długie lata 8)

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » czw lut 05, 2004 12:28 am

o rany, kolejnemu się wydaje, że opędzi parę imprez i na co dzień pojeździ..... :lol:

Awatar użytkownika
color
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: z daleka

Post autor: color » czw lut 05, 2004 3:37 am

to ja zaglosuje na rubicona, jesli tylko z kasa nie ma problemu. fabryczne blokady,dana 44 i przelozenie 4:1, wieksze kola w standardzie i troche przydatnych dupereli. najs.
FJ Cruiser czarny i Xploder Sport zardzewialy

Awatar użytkownika
color
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: z daleka

Post autor: color » czw lut 05, 2004 3:46 am

no i zaraz namnie gromy spadna za spamowanie, ale fotka mi sie spodobala. szczegolnie zawartosc rubicona. ktos zna te pania?

http://c0l0r.home.comcast.net/raider.jpg
FJ Cruiser czarny i Xploder Sport zardzewialy

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » czw lut 05, 2004 4:15 am

ale jakie spamowanie...
????
jak dajesz link = dobrze
jak wklejasz 100 wielkich zdjec = zle
proste...
a zdjecie wporzo, tylko ta pani moglaby wysiasc i gdzies pojsc poza kadr, bo jakas taka.. nie bardzo...
smiesza tez mnie te hamerykanskie ruro-zderzako-grille co stercza na metr do przodu :)21
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
color
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: z daleka

Post autor: color » czw lut 05, 2004 5:03 am

Albert_N pisze:tylko ta pani moglaby wysiasc i gdzies pojsc poza kadr, bo jakas taka.. nie bardzo...
smiesza tez mnie te hamerykanskie ruro-zderzako-grille co stercza na metr do przodu :)21
pani archeolog ci sie nie podoba? :)21
a do filmu do rozne cuda kombinuja...
FJ Cruiser czarny i Xploder Sport zardzewialy

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » czw lut 05, 2004 8:41 am

Ta pani już nie żyje (ze mną )!!! :)21 :)21 :)21

Stiopa .

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » czw lut 05, 2004 8:46 am

zrocie z tego tapete chętnie ja sobie powieszę :)21

i autko fajne - i archeolog fajny :)21
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » czw lut 05, 2004 8:58 am

Ale skąd pomysł , że to archeolog? :o
Ja bym wolał , żeby to jakaś biźnesłoman była :D Może by i mnie takiego rubicona obstalowała , jakbym się sprawdzał . :)21


A wracając do tematu wyboru auta , to czy nie trzeba zwrócić uwagi , że jeżeli to ma być auto do jazdy na codzień (80%po twardym),jako jedyny samochód , to komfort może pozostawiać wiele do życzenia ? Może ja się nie znam , ale takie odnoszę wrażenie .

Stiopa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości