Nowy KJ - problemy
Moderator: Mroczny
Nowy KJ - problemy
czesc,
Mam Cherokee 3.7L z 2007, nowa bryka, dopiero 2 tys km przetrawione,
mam pytanka do Was:
1. na neutralu (N) podczas krecenia silnika powyzej 3,5 tys wydobywa sie jakis "swist, slizg, dziwny dzwiek", jak obroty spadaja ponizej 3,5 brzmi dobrze
2. jak jest zimny (poczatek jazdy) wszystko OK, potem - podczas ciasnych skretow przy bardzo malej predkosci, z przodu zawieszenia wydobywa sie gluchy dzwiek, jakby tarcie blachy, opon o blache, nie wiem kurna co ?
sprzet jest fabryczna nowka, bez modyfikacji,
ja przyznaje nie znam sie, wiec pytam, co to za dziadostwo ?
Mam Cherokee 3.7L z 2007, nowa bryka, dopiero 2 tys km przetrawione,
mam pytanka do Was:
1. na neutralu (N) podczas krecenia silnika powyzej 3,5 tys wydobywa sie jakis "swist, slizg, dziwny dzwiek", jak obroty spadaja ponizej 3,5 brzmi dobrze
2. jak jest zimny (poczatek jazdy) wszystko OK, potem - podczas ciasnych skretow przy bardzo malej predkosci, z przodu zawieszenia wydobywa sie gluchy dzwiek, jakby tarcie blachy, opon o blache, nie wiem kurna co ?
sprzet jest fabryczna nowka, bez modyfikacji,
ja przyznaje nie znam sie, wiec pytam, co to za dziadostwo ?
ta jasne a oni na 99% powiedza ze jest okiLR_Olek pisze:to proste...
jedz do serwisu na naprawe gwarancyjna i im to wszystko opowiedz

chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
dokladnie jak juz bedziesz wiedzial co i jak dopiero do serwisu jak im palcem pokazesz i przy okazji pogrozisz to musza naprawic.ja mam tragiczne doswiadczenia z auto Skaczkowski jak i z edmarkiem obu radze unikac bo moga cos zepsuc
moze ktos poleci ci jakis dobry serwis w wawie

chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
nie tylko jeepa niestety.nie ma chyba nic gorszego niz aso.potrafia kaske za przeglad tylko wyrwac i to czesto nieuczciwie przeprowadzony a jesli pojawiaja sie problemy to staraja sie klienta zbyc.po co tracic czas jak w tym czasie mozna 3 przeglady za 1000 zrobic.po prostu czysta ekonomia i lenistwo.oczywiscie nie wszyscy ale wiekszosc
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz sty 13, 2008 4:23 pm
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontaktowanie:
Re: Nowy KJ - problemy
Co do pytania 1 - to jest fabryczne zabezpieczenie żeby nie kręcić silnika wysoko bez obciążenia. Każdy Jeep tak ma.slavu pisze:czesc,
Mam Cherokee 3.7L z 2007, nowa bryka, dopiero 2 tys km przetrawione,
mam pytanka do Was:
1. na neutralu (N) podczas krecenia silnika powyzej 3,5 tys wydobywa sie jakis "swist, slizg, dziwny dzwiek", jak obroty spadaja ponizej 3,5 brzmi dobrze
2. jak jest zimny (poczatek jazdy) wszystko OK, potem - podczas ciasnych skretow przy bardzo malej predkosci, z przodu zawieszenia wydobywa sie gluchy dzwiek, jakby tarcie blachy, opon o blache, nie wiem kurna co ?
sprzet jest fabryczna nowka, bez modyfikacji,
ja przyznaje nie znam sie, wiec pytam, co to za dziadostwo ?
Co do pytanie 2. Jak masz ustawiony reduktor tzn na jakiej pozycji jeździsz na codzień ? Na 2H czy 4H ?
Re: Nowy KJ - problemy
Jasne, jak komputer odnotuje zły stosunek obrotów do obciążenia to puszcza przez głośniki dźwięki imitujące "swist, slizg, dziwny dzwiek", żeby wystraszyć użytkownika.adamparker pisze:Co do pytania 1 - to jest fabryczne zabezpieczenie żeby nie kręcić silnika wysoko bez obciążenia. Każdy Jeep tak ma.

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 19
- Rejestracja: pn mar 27, 2006 5:25 pm
- Lokalizacja: Warszawa
PŁASKACZ ????
No tego płaskacza to wypraszam sobie
...
P.s. W ciasnym skręcie, przy małej prędkości w KJ słychać tylny most (ponoć norma- ja to słyszę od 2 lat i nic złego się nie stało) z przodu, przy maksymalnym skręceniu kierownicy głośno pracuje serwo, jeśli po odkręceniu kierownicy o ćwierć obrotu robi się cicho to raczej nic złego się nie dzieje... Ale to moje spostrzeżenia- brak potwierdzenia w w/w serwisie ASO który twierdził, że samoistne otwieranie się pokrywy bagażnika jest wynikiem silnego mrozu i zamarznięcia wody gdzieś tam, kiedy pokrywa zaczeła się otwierać w lipcu nie wiedzieli o co chodzi- ale gwarancja już zdążyła się skończyć..
P.s.2. po zagazowaniu wypalają się oryginalne, ceramiczne katalizatory- nie ma co zakładać nowych "oryginalnych" Jeepowych bo znowu się wypalą, lepiej zamontować stalowe, polskie podróby.
PZDR

P.s. W ciasnym skręcie, przy małej prędkości w KJ słychać tylny most (ponoć norma- ja to słyszę od 2 lat i nic złego się nie stało) z przodu, przy maksymalnym skręceniu kierownicy głośno pracuje serwo, jeśli po odkręceniu kierownicy o ćwierć obrotu robi się cicho to raczej nic złego się nie dzieje... Ale to moje spostrzeżenia- brak potwierdzenia w w/w serwisie ASO który twierdził, że samoistne otwieranie się pokrywy bagażnika jest wynikiem silnego mrozu i zamarznięcia wody gdzieś tam, kiedy pokrywa zaczeła się otwierać w lipcu nie wiedzieli o co chodzi- ale gwarancja już zdążyła się skończyć..
P.s.2. po zagazowaniu wypalają się oryginalne, ceramiczne katalizatory- nie ma co zakładać nowych "oryginalnych" Jeepowych bo znowu się wypalą, lepiej zamontować stalowe, polskie podróby.
PZDR
czesc,
dzieki za info w temacie,
a teraz pare uwag ode mnie:
1. co do krecenia silnika - to chyba jakis absurd zeby robic fabryczne zabezpieczenia typu "silnik powyzej 3.5 tys bez obciazenia zaczyna specjalnie straszyc wlasciciela
ale moze ja sie nie znam,
jezeli pod obciazeniem jest dobrze, to dla mnie OKI, ale w.k.u.r.w.i.a mnie to deczko
2. tu problem wydaje mi sie powazniejszy - na obu przednich alusach cienkie struzki smaru
! - widac na czysto po myjni, skad to wycieka
(jezdze na zwyklym tyle (2H), przod niezapiety)
dzieki za info w temacie,
a teraz pare uwag ode mnie:
1. co do krecenia silnika - to chyba jakis absurd zeby robic fabryczne zabezpieczenia typu "silnik powyzej 3.5 tys bez obciazenia zaczyna specjalnie straszyc wlasciciela

jezeli pod obciazeniem jest dobrze, to dla mnie OKI, ale w.k.u.r.w.i.a mnie to deczko
2. tu problem wydaje mi sie powazniejszy - na obu przednich alusach cienkie struzki smaru


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości