Strona 1 z 1

AW4 - Holowanie i na popych

: śr lut 06, 2008 11:44 pm
autor: Przemko
Witam Grzecznie Wszystkich, a i podziękować sie należy za owoce (nie zawsze kasztany :)21 ) ciężkiej pracy tu zamieszczone.

No tak. Kupuje niebawem XJta. Może to i właśnie dzięki wam?
No i jak to na forum bywa, mam pytanko x2
Nawiązując do tematu:

-czy neutralny bieg reduktora odłącza bezpiecznie przeniesienie napędu na skrzynię ? Mam przeslanki że owszem, ale pewności mi jeszcze brak.

-a jak wygląda sprawa na popych`u ? Pytam dla przypadku próby odpalania na właśnie popych. Nie żebym się odrazu garnął... ale tak z akademickiego sposobu podejścia. Dla ciekawości dajmy na to. Nie ogarniam jeszcze calkiem działania AW4 i automatów w ogólności.

Z góry dzięki za pomoc i zalegle podziękowania dla wszystkich starszych stażem wariatów i nie tylko, za wszelakie info jaki tu wygrzebałem . :)4
Pozdrawiam

: czw lut 07, 2008 9:10 am
autor: kulkagsx1200
najlepsza jest laweta a jak juz mus holowac pipa to automat na N i reduktor na N.
na popych nie wolno [ale ponoc sie da]
powodzenia

: czw lut 07, 2008 9:36 am
autor: mendelmax
Instrukcja mówi że przy holowaniu automat na P, co ma zapobiegać jego kręceniu się w ogóle (reduktor oczywiście na N), ale myślę że dla wlasnego lepszego samopoczucia też zostawiłbym skrzynkę na N ;) Nigdy nie wiadomo co się może stać, to lepiej żeby nic nie blokowało.


Na pych to jakoś tego nie widzę- napewno przy odpowiednim samozaparciu i 4lo by się dało, ale ja bym tego jednak nie próbował. Taniej faktycznie zamówić w razie czego lawetę niż remontować skrzynię.

: czw lut 07, 2008 11:04 pm
autor: Przemko
dziéki bardzo. mam nadzieje ze nie trzeba bedzie eksperymentowac :lol: [/code]