MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
rudzzik
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pn lut 11, 2008 11:50 am
Post
autor: rudzzik » pn lut 11, 2008 11:54 am
Witam !
Mój pierwszy post na forum, więc witam wszystkich wszem i wobec. Planuję właśnie powoli zakup auta i mocno zastanawiam się nad irokezem. Najbardziej odpowiadałby mi krótki z silnikiem 4litry. Niestety, nie mogę znaleźć takiego egzemplarza. Czy były produkowane 2drzwiowe z silnikiem 4 litry ? Proszę o odpowiedź
Pozdrawiam,
Rudzzik
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » pn lut 11, 2008 12:00 pm
Byly, ale napewno ciezko bedzie Ci znalesc, jest ich stosunkowo malo.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » pn lut 11, 2008 12:19 pm
były były, ostatnio nawet 2 na allegro, ale juz chyba nie ma

-
Adamo
-

- Posty: 8254
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pn lut 11, 2008 12:30 pm
rudzzik pisze:Witam !
Najbardziej odpowiadałby mi krótki z silnikiem 4litry.
3 i 5 drzwiowe mają taką samą długość

-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » pn lut 11, 2008 3:00 pm
-
pbyra
-

- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Post
autor: pbyra » pn lut 11, 2008 3:22 pm
3 drzwiowa wersja sport w manualu 4 litry..... malinowo.....
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
-
K260 Inowrocław

- Posty: 761
- Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
- Lokalizacja: Inowrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: K260 Inowrocław » pn lut 11, 2008 3:52 pm
Też mierzyliśmy długości, zdecydowanie polesam ci 5- cio drzwiowego, jest tak samo długi jak 3 drzwiowy a masz lepszy dostep do kanapy z tyłu
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka

-
lesio XJ
Post
autor: lesio XJ » pn lut 11, 2008 7:44 pm
ale do 3 dzrwiowego sie lepiej wchodzi bo wrota szersze
a nie kazdy wozi tesciowa z tylu

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » pn lut 11, 2008 7:46 pm
lesio XJ pisze:ale do 3 dzrwiowego sie lepiej wchodzi bo wrota szersze
a nie kazdy wozi tesciowa z tylu

Tesciowa sie nie wozi ... Tylko ciaga na kinetyku za autem

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
carlsberg20
- jestem tu nowy...

- Posty: 39
- Rejestracja: pn sie 20, 2007 1:21 pm
- Lokalizacja: inowrocław
Post
autor: carlsberg20 » śr lut 13, 2008 12:51 am
Pany a czym sie rozni wersja Sport od Limited

Jeep Cherokee 91' 4.0 HO + LPG Limited
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » śr lut 13, 2008 1:39 am
carlsberg20 pisze:Pany a czym sie rozni wersja Sport od Limited

Limited to najbogatsza wersja jesli chodzi o wyposazenie i ma full wypas, klimy skory i inne bajery, (choc moj limited skory nie ma), roznia sie jeszcze reduktorem ... Limiteda w 99% zawsze znajdziesz z np 242 czyli miedzy mostowy mechanizm roznicowy. W limitedach masz malowane zderzaki w kolorze budy, a sport jak sport minimum zbednych rzeczy ma. Innych znacznych roznic w konstrukcji nie ma, mosty buda to samo.

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
pbyra
-

- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Post
autor: pbyra » śr lut 13, 2008 7:59 am
i Sport był w przewadze tylko tylnonapędowy

TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
-
Stefan

- Posty: 2009
- Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stefan » śr lut 13, 2008 9:13 am
limited i mam 231... ale to przez diesla....
a komu się lepiej wsiada przez drzwi??
dla mnie to bez różnicy...

przy 5-cio drzwiowym dobrze się wsiada dla kierowcy...

a pasażer nich się cieszy, że może wskoczyć "w locie" i wysiąść też w miarę szybko...


FOR FUN

-
rudzzik
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pn lut 11, 2008 11:50 am
Post
autor: rudzzik » sob lut 16, 2008 11:47 am
Gdzieś wyczytałem, że wersje Limited były ocynkowane. Prawda to ?
I dzięki za pomoc w dylemacie 3 czy 5'cio drzwiowy. Myślałem że "trójka" jest krótsza, a tu bach.
Pozdrawiam,
Rudzzik
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » sob lut 16, 2008 11:56 am
A no byly, ale inne wersje tez maja ocynk.

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
rudzzik
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: pn lut 11, 2008 11:50 am
Post
autor: rudzzik » sob lut 16, 2008 12:00 pm
A wiesz może, jakie dokładnie wersje miały blachy ocynkowane ?
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » sob lut 16, 2008 12:01 pm
rudzzik pisze:A wiesz może, jakie dokładnie wersje miały blachy ocynkowane ?
Raczej wszystkie, blachy to blachy a nie dodatki za ktore trzeba placic.

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Elmir
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 11:24 am
- Lokalizacja: Warszawa Ryki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Elmir » czw mar 13, 2008 9:37 am
Witam ja mam 3d i go lubie (kwestia gustu ma klimat) wymiary poza drzwiami takie same.
Miałem okazje przejechać się 4,0 manual 3d, niezapomniane przeżycie.

Jest na nowo XJ 4,0 a było 2,1 TD i kiedyś 4,0.
tel. 696439227
-
stm
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 1:38 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: stm » sob wrz 13, 2008 9:18 pm
Witam panowie
Mam poszukiwanego przez Was Moby Dicka
XJ 4.0 HO sport 3 d,napęd 4x4 z reduktorem 231,manual.
Wyposażenie dodatkowe: żadne,wersja uboga.
Tesciowa faktycznie ma problemy z wsiadaniem do tyłu 21 . Poza tym jak dla mnie same zalety.
Chyba,że ktoś nie lubi recznych skrzyń.
Na wypadek gdyby ktos pytał: NIE jest na sprzedaż

.
XJ 4.0 1993 manual
-
dj_wojtecki
-

- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dj_wojtecki » ndz wrz 14, 2008 10:40 pm
stancom pisze:
Tesciowa faktycznie ma problemy z wsiadaniem do tyłu 21
podnies go o 4 cale, to sam do tylu nie wleziesz... ja ze swojego zrobie chyba pickupa

Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex

-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » sob wrz 20, 2008 8:48 am
pbyra pisze:i Sport był w przewadze tylko tylnonapędowy

Aleś pojechał
Sport to wersja wyposażenia, inna sprawa że 2WD były tylko Sport.
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » sob wrz 20, 2008 8:57 am
dj_wojtecki pisze:stancom pisze:
Tesciowa faktycznie ma problemy z wsiadaniem do tyłu 21
podnies go o 4 cale, to sam do tylu nie wleziesz... ja ze swojego zrobie chyba pickupa

jednak

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
dj_wojtecki
-

- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dj_wojtecki » ndz wrz 21, 2008 12:39 am
ramzes pisze:dj_wojtecki pisze:stancom pisze:
Tesciowa faktycznie ma problemy z wsiadaniem do tyłu 21
podnies go o 4 cale, to sam do tylu nie wleziesz... ja ze swojego zrobie chyba pickupa

jednak

a no bo to kusi, kusi...

Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex

-
stm
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: ndz sie 31, 2008 1:38 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: stm » czw paź 02, 2008 6:25 pm
Nie lepiej kupić comancha niz ciąć XJ?

XJ 4.0 1993 manual
-
SiMarco
-

- Posty: 158
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
- Lokalizacja: jeep.org.pl
Post
autor: SiMarco » czw paź 02, 2008 11:14 pm
MJ ma dłuższą dupę (za resorami) i to nawet w wersji krótkiej. To raz.
Baaardzo mała podaż na rynku. To dwa.
Maleńka swoboda (m.in. z w/w powodu) w wyborze wersji silnika i skrzyni. To trzy.
Ceny z rzadka pojawiających sie egzemplarzy wybitnie kolekcjonerskie. To cztery.
Reasumując wg mnie: zajebisty, klimatyczny, z kultową tylną klapą ale... zmotać, posiadać, cieszyc się, jeździć na zloty.
W błoto za dwie średnie pensje kupić XJ i ciąć, giąć i co tam kto lubi.
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość