Czy były takie cziroki...

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

rudzzik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 11, 2008 11:50 am

Czy były takie cziroki...

Post autor: rudzzik » pn lut 11, 2008 11:54 am

Witam !
Mój pierwszy post na forum, więc witam wszystkich wszem i wobec. Planuję właśnie powoli zakup auta i mocno zastanawiam się nad irokezem. Najbardziej odpowiadałby mi krótki z silnikiem 4litry. Niestety, nie mogę znaleźć takiego egzemplarza. Czy były produkowane 2drzwiowe z silnikiem 4 litry ? Proszę o odpowiedź :)

Pozdrawiam,
Rudzzik

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pn lut 11, 2008 12:00 pm

Byly, ale napewno ciezko bedzie Ci znalesc, jest ich stosunkowo malo.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pn lut 11, 2008 12:19 pm

były były, ostatnio nawet 2 na allegro, ale juz chyba nie ma :roll:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Czy były takie cziroki...

Post autor: Adamo » pn lut 11, 2008 12:30 pm

rudzzik pisze:Witam !
Najbardziej odpowiadałby mi krótki z silnikiem 4litry.
3 i 5 drzwiowe mają taką samą długość :roll:

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » pn lut 11, 2008 3:00 pm

ale przeciez ma 3 drzwi i wygląda normalnie... jak to mozliwe :o

:)21 :)21 :)21
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Post autor: pbyra » pn lut 11, 2008 3:22 pm

3 drzwiowa wersja sport w manualu 4 litry..... malinowo.....
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Post autor: K260 Inowrocław » pn lut 11, 2008 3:52 pm

Też mierzyliśmy długości, zdecydowanie polesam ci 5- cio drzwiowego, jest tak samo długi jak 3 drzwiowy a masz lepszy dostep do kanapy z tyłu
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

lesio XJ

Post autor: lesio XJ » pn lut 11, 2008 7:44 pm

ale do 3 dzrwiowego sie lepiej wchodzi bo wrota szersze
a nie kazdy wozi tesciowa z tylu :D

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pn lut 11, 2008 7:46 pm

lesio XJ pisze:ale do 3 dzrwiowego sie lepiej wchodzi bo wrota szersze
a nie kazdy wozi tesciowa z tylu :D
Tesciowa sie nie wozi ... Tylko ciaga na kinetyku za autem :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
carlsberg20
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: pn sie 20, 2007 1:21 pm
Lokalizacja: inowrocław

Post autor: carlsberg20 » śr lut 13, 2008 12:51 am

Pany a czym sie rozni wersja Sport od Limited ??
Jeep Cherokee 91' 4.0 HO + LPG Limited

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr lut 13, 2008 1:39 am

carlsberg20 pisze:Pany a czym sie rozni wersja Sport od Limited ??
Limited to najbogatsza wersja jesli chodzi o wyposazenie i ma full wypas, klimy skory i inne bajery, (choc moj limited skory nie ma), roznia sie jeszcze reduktorem ... Limiteda w 99% zawsze znajdziesz z np 242 czyli miedzy mostowy mechanizm roznicowy. W limitedach masz malowane zderzaki w kolorze budy, a sport jak sport minimum zbednych rzeczy ma. Innych znacznych roznic w konstrukcji nie ma, mosty buda to samo.

:)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Post autor: pbyra » śr lut 13, 2008 7:59 am

i Sport był w przewadze tylko tylnonapędowy :)
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

Awatar użytkownika
Stefan
Posty: 2009
Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stefan » śr lut 13, 2008 9:13 am

limited i mam 231... ale to przez diesla....
a komu się lepiej wsiada przez drzwi??
dla mnie to bez różnicy... :D przy 5-cio drzwiowym dobrze się wsiada dla kierowcy... :D a pasażer nich się cieszy, że może wskoczyć "w locie" i wysiąść też w miarę szybko... :D
!! FOR FUN !!

rudzzik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 11, 2008 11:50 am

Post autor: rudzzik » sob lut 16, 2008 11:47 am

Gdzieś wyczytałem, że wersje Limited były ocynkowane. Prawda to ?

I dzięki za pomoc w dylemacie 3 czy 5'cio drzwiowy. Myślałem że "trójka" jest krótsza, a tu bach.

Pozdrawiam,
Rudzzik

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob lut 16, 2008 11:56 am

A no byly, ale inne wersje tez maja ocynk. :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

rudzzik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 11, 2008 11:50 am

Post autor: rudzzik » sob lut 16, 2008 12:00 pm

A wiesz może, jakie dokładnie wersje miały blachy ocynkowane ?

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob lut 16, 2008 12:01 pm

rudzzik pisze:A wiesz może, jakie dokładnie wersje miały blachy ocynkowane ?
Raczej wszystkie, blachy to blachy a nie dodatki za ktore trzeba placic.
:)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Elmir
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 12, 2005 11:24 am
Lokalizacja: Warszawa Ryki
Kontaktowanie:

3d-5d

Post autor: Elmir » czw mar 13, 2008 9:37 am

Witam ja mam 3d i go lubie (kwestia gustu ma klimat) wymiary poza drzwiami takie same.
Miałem okazje przejechać się 4,0 manual 3d, niezapomniane przeżycie.
8)
Jest na nowo XJ 4,0 a było 2,1 TD i kiedyś 4,0.
tel. 696439227

stm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 1:38 pm
Lokalizacja: Kraków

XJ 4.0 manual 3d.

Post autor: stm » sob wrz 13, 2008 9:18 pm

Witam panowie :)
Mam poszukiwanego przez Was Moby Dicka :)21

XJ 4.0 HO sport 3 d,napęd 4x4 z reduktorem 231,manual.
Wyposażenie dodatkowe: żadne,wersja uboga.
Tesciowa faktycznie ma problemy z wsiadaniem do tyłu 21 . Poza tym jak dla mnie same zalety.
Chyba,że ktoś nie lubi recznych skrzyń.

Na wypadek gdyby ktos pytał: NIE jest na sprzedaż
:)21 .
XJ 4.0 1993 manual

Awatar użytkownika
dj_wojtecki
 
 
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
Lokalizacja: S_Kepa
Kontaktowanie:

Re: XJ 4.0 manual 3d.

Post autor: dj_wojtecki » ndz wrz 14, 2008 10:40 pm

stancom pisze: Tesciowa faktycznie ma problemy z wsiadaniem do tyłu 21
podnies go o 4 cale, to sam do tylu nie wleziesz... ja ze swojego zrobie chyba pickupa :-)
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex :-)

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » sob wrz 20, 2008 8:48 am

pbyra pisze:i Sport był w przewadze tylko tylnonapędowy :)
Aleś pojechał :lol:

Sport to wersja wyposażenia, inna sprawa że 2WD były tylko Sport.
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: XJ 4.0 manual 3d.

Post autor: ramzes » sob wrz 20, 2008 8:57 am

dj_wojtecki pisze:
stancom pisze: Tesciowa faktycznie ma problemy z wsiadaniem do tyłu 21
podnies go o 4 cale, to sam do tylu nie wleziesz... ja ze swojego zrobie chyba pickupa :-)
jednak :)21
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
dj_wojtecki
 
 
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
Lokalizacja: S_Kepa
Kontaktowanie:

Re: XJ 4.0 manual 3d.

Post autor: dj_wojtecki » ndz wrz 21, 2008 12:39 am

ramzes pisze:
dj_wojtecki pisze:
stancom pisze: Tesciowa faktycznie ma problemy z wsiadaniem do tyłu 21
podnies go o 4 cale, to sam do tylu nie wleziesz... ja ze swojego zrobie chyba pickupa :-)
jednak :)21
a no bo to kusi, kusi... :-)
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex :-)

stm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 1:38 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: stm » czw paź 02, 2008 6:25 pm

Nie lepiej kupić comancha niz ciąć XJ? 8)
XJ 4.0 1993 manual

SiMarco
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
Lokalizacja: jeep.org.pl

Post autor: SiMarco » czw paź 02, 2008 11:14 pm

MJ ma dłuższą dupę (za resorami) i to nawet w wersji krótkiej. To raz.
Baaardzo mała podaż na rynku. To dwa.
Maleńka swoboda (m.in. z w/w powodu) w wyborze wersji silnika i skrzyni. To trzy.
Ceny z rzadka pojawiających sie egzemplarzy wybitnie kolekcjonerskie. To cztery.

Reasumując wg mnie: zajebisty, klimatyczny, z kultową tylną klapą ale... zmotać, posiadać, cieszyc się, jeździć na zloty.
W błoto za dwie średnie pensje kupić XJ i ciąć, giąć i co tam kto lubi.
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość